Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Олександра Мишуги, ПВ-4483 в Дарницькому районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 255 779,40 UAH
UA-2020-08-27-007482-c 001b01902cd640eeb38a98c1125610b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зайченко Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Марина Зайченко Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 12:12
Очікувана вартість: 1 255 779,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Олександра Мишуги, ПВ-4483 в Дарницькому районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Олександра Мишуги, ПВ-4483 в Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Промсервісенерго" 1 207 794,42
UAH з ПДВ
1 207 794,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 1 218 044,52
UAH з ПДВ
1 218 044,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 12:16
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:14
Вимоги ст17.pdf
08 вересня 2020 12:14
Додаток №3.pdf
08 вересня 2020 12:14
Додаток №4.pdf
08 вересня 2020 12:14
Тендерна пропозиція .pdf
08 вересня 2020 12:14
Довідка мат-тех бази.pdf
08 вересня 2020 12:14
Аналогічні договора.rar
08 вересня 2020 12:14
Договір Оренди офіса.pdf
08 вересня 2020 12:14
Додаток №1.pdf
08 вересня 2020 12:14
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 13:10
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:05
Статут.pdf
10 вересня 2020 13:05
Сертифікат Халеп.JPG
10 вересня 2020 13:05
Реєстрація ПДВ.pdf
10 вересня 2020 13:05
Повноваження директора.pdf
10 вересня 2020 13:05
Лист щодо матеріалів.pdf
10 вересня 2020 13:05
Додаток 1.pdf
10 вересня 2020 13:04
Довідка з безпеки праці.pdf
10 вересня 2020 13:04
Гарантіи_нии_ лист.pdf
10 вересня 2020 13:04
Аналогічні договори.pdf
10 вересня 2020 13:04
Акт виробнича база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Промсервісенерго"

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Промсервісенерго"
#37479230
Відхилено 1 207 794,42
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 09:20
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 1 218 044,52
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 14:01

Документи

18 вересня 2020 09:19
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:18
Рішення відхилення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
1 218 044,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:51
65 КР Олександра Мишуги.pdf укладений
16 січня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:35
Повідомлення про внесення змін 2.docx.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:31
ДУ №3 до Дог. №65-КР на зменшення від 30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:42
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:39
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:37
ДУ №2 на подовження від 18.12.2020 Мишуги.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 11:58
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 11:57
ДУ№1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:47
Договір підряду №65-КР від 07.10.2020.pdf укладений
08 жовтня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): « 1.Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №65-КР від 07.10.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування», в новій редакції. 2. План фінансування в редакції від «16» жовтня 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).»
Номер договору про закупівлю: №65-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист ТОВ «ЛАЙТ-БУД» вих. №18/12-3 від 18.12.2020 року (вх.4733/01 від 18.12.2020 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 75 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 28 грудня 2020 року.» 2. Викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 до Договору – Календарний графік виконання Робіт в редакції від «18» грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: №65-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1193279,52 (Один мільйон сто дев'яносто три тисячі двісті сімдесят дев'ять грн. 52 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 198879,92 (Сто дев'яносто вісім тисяч вісімсот сімдесят дев'ять грн. 92 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1193279,52 (Один мільйон сто дев'яносто три тисячі двісті сімдесят дев'ять грн. 52 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 198879,92 (Сто дев'яносто вісім тисяч вісімсот сімдесят дев'ять грн. 92 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «30» грудня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №65-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 193 279,52
UAH (в тому числі ПДВ 198 879,92 UAH)