Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту : «Кaпiтaльний peмoнт чaстини пpимiщeнь пpиймaльнoгo вiддiлeння будiвлi Лiт. A-2 КНП "Мiськa клiнiчнa бaгaтoпpoфiльнa лiкapня №25" ХМP, зa aдpeсoю: м. Хapкiв, пp-т Oлeксaндpiвський, 122»
Очікувана вартість
467 104,80 UAH
UA-2020-08-27-006239-c f68c6a6576f14110a7f0b07f9b451f20
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Глущенко

380577250986 glu_post@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22689195
Місцезнаходження: 61115, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Олександрівський 122
Контактна особа: Ірина Глущенко
380577250986
glu_post@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 467 104,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 335,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту : «Кaпiтaльний peмoнт чaстини пpимiщeнь пpиймaльнoгo вiддiлeння будiвлi Лiт. A-2 КНП "Мiськa клiнiчнa бaгaтoпpoфiльнa лiкapня №25" ХМP, зa aдpeсoю: м. Хapкiв, пp-т Oлeксaндpiвський, 122»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту : «Кaпiтaльний peмoнт чaстини пpимiщeнь пpиймaльнoгo вiддiлeння будiвлi Лiт. A-2 КНП "Мiськa клiнiчнa бaгaтoпpoфiльнa лiкapня №25" ХМP, зa aдpeсoю: м. Хapкiв, пp-т Oлeксaндpiвський, 122»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61115, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Олександрівський, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Виконавцю за фактично виконані та прийняті роботи здійснюються в безготівковій формі в національній валюті України - гривня, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 16:07
Додаток 8.docx
27 серпня 2020 16:07
Оголошення тех.нагляд.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКОІНЖИНІРИНГ" 405 991,69
UAH з ПДВ
405 991,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:31
Акт огдяду.pdf
09 вересня 2020 11:31
Проект договору.pdf
09 вересня 2020 11:31
19-довідка про МТЗ.pdf
09 вересня 2020 11:30
20-довідка про персонал.pdf
09 вересня 2020 11:30
Виписка з держ. реєстру.pdf
09 вересня 2020 11:30
3. повірка нівелір.pdf
09 вересня 2020 11:30
Відомості з ЄДРПОУ 11.08.pdf
09 вересня 2020 11:30
16-довідка щодо авансу.pdf
09 вересня 2020 11:30
21-лист-згода персон дані.pdf
09 вересня 2020 11:30
6-пропозиція.pdf
09 вересня 2020 11:30
25-розрахунок.pdf
09 вересня 2020 11:30
2. Поверка Hi-Target V100.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕСКОІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКОІНЖИНІРИНГ"
#41588819
Переможець 405 991,69
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:30

Документи

10 вересня 2020 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКОІНЖИНІРИНГ"
#41588819
405 991,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2020 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 12:22
Додаткова угода №6 до договору ТН-3210.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 11:03
Додаткова угода №5 до договору №ТН-3210.pdf зміни до договору
17 березня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:48
Додаткова угода №4 до договору №ТН-3210.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 19:32
Додаткова угода №3 до договору №ТН-3210.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:31
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:41
Додаткова угода №2 до договору ТН-3210.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 12:31
Додаткова угода №1 до договору №ТН-3210.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:19
Договір №ТН-3210 від 23.09.2020.pdf укладений
25 вересня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.У. №.1 від 19.10.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: ТН-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.У. №2 від 15.12.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: ТН-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.У. №3 від 29.12.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: ТН-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.У. №4 від 29.12.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: ТН-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.У. №5 від 17.03.2021р. Враховуючи планові кошторисні призначення Замовника на капітальний ремонт у 2021 році, на підставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ ( із змінами від 19.04.2020року) та відповідно до п. 11.3. Договору сторони погодились подовжити строк виконання робіт до 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: ТН-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.У. № 6 від 11.10.2021р. На підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ ( із змінами від 19.04.2020року) та відповідно до п. 9.5. Договору № ТН-3210 від «23» вересня 2020 року вирішили укласти цю Додаткову угоду до Договору № ТН-3210 від «23» вересня 2020 року на здійснення робіт по технічному нагляду за виконанням робіт по об’єкту : «Кaпiтaльний peмoнт чaстини пpимiщeнь пpиймaльнoгo вiддiлeння будiвлi Лiт. A-2 КНП "Мiськa клiнiчнa бaгaтoпpoфiльнa лiкapня №25" ХМP, зa aдpeсoю: м. Хapкiв, пp-т Oлeксaндpiвський, 122» код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги та викласти 2.1. в наступній редакції: 1) «2.1. Ціна договору складає 278769,59 гривень (Двісті сімдесят вісім тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень 59 копiйок), без ПДВ. У 2020 році: 176 635,36 гривень (Сто сімдесят шість тисяч шістсот тридцять п’ять гривень 36 копiйок ), без ПДВ. Джерелом фінансування є кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах відповідно до Постанови КМУ від 08 липня 2020 р. №612 «Деякі питання створення приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах». У 2021 році: 102134,23 гривень (Сто дві тисячі сто тридцять чотири гривень 23 копiйок), без ПДВ. Джерелом фінансування є кошти бюджету Харківської міської територіальної громади.» Сума договору після внесення змін - 278769,59 гривень (Двісті сімдесят вісім тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень 59 копiйок), без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: ТН-3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 278 769,59
UAH