Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Клапан пневматичний відсічний)
Pipeline accessories: taps, faucets, valves and similar devices (Pneumatic Shut Off Valve)
Очікувана вартість
71 965,52 UAH
UA-2020-08-27-005959-a 925b788dd12a49ec8a03d60fc65ff8cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барсен Ігор Михайлович

(044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Барсен Ігор Михайлович
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Додаткові контактні особи: Ковальчук Дмитро
(044) 299-73-11
kovalchuk-ds@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Barsen Igor Mikhailovich
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Additional contacts: Dmytro Kovalchuk
(044) 299-73-11
kovalchuk-ds@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 71 965,52 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 719,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 27 серпня 2020 17:00
Enquiries until: 18 вересня 2020 14:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 71 966 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 720 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-18-002554-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Клапан пневматичний відсічний». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-18-002554-c, in accordance with quality and technical specifications purchase "Pneumatic Shut Off Valve".Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company). Тhe language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Клапан пневматичний відсічний (42131240-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Pneumatic Shut Off Valve (42131240-0)
CPV: 42130000-9
Період постачання: по 30 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п. 4.2 проекту договору: не раніше 35 та не пізніше 45 календарних днів з дати поставки Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

накладання ЕЦП
Дата подання: 16 вересня 2020 14:30
Дата відповіді: 17 вересня 2020 07:50
Доброго дня! Яким чином накладати Електроний Цифровий Підпис на кожен документ .pdf окремо? Допускається накладати ЕЦП за допомогою Центрального засвідчувального органу, посилання: https://czo.gov.ua/sign чи вимагається інша методика?
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до пункту 3 Розділу ІІ Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» до тендерної документації, учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 р. І Додатку ІІ тендерної документації.
Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП: на пропозицію в цілому; на КОЖЕН ОРИГІНАЛ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА ОКРЕМО. Документи пропозиції, які надані НЕ У ФОРМІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями).
Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не передбачена вимога накладання ЕЦП/КЕП уповноваженої особи Учасника на забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис).
Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАГАЛЬНОДОСТУПНИХ ПРОГРАМНИХ КОМПЛЕКСІВ, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.
ЕЦП
Дата подання: 16 вересня 2020 15:29
Дата відповіді: 17 вересня 2020 07:52
Чи допускається накладання ЕЦП на файл .doc на якому намає печатки фірми та підпису уповноваженної особи або керівника?
Відповідь: Так,якщо пропозиція містить документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП: на пропозицію в цілому; на КОЖЕН ОРИГІНАЛ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА ОКРЕМО.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 жовтня 2020
UA-2020-08-27-005959-a925b788dd12a49ec8a03d60fc65ff8cf
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОЛЕВЕЦЬКИЙ АРМАТУРНИЙ ЗАВОД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 09:47
ТОВ Котрис Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 10:17
ТОВ Д'ЮВАН ЕЙР Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 09:54

Вимога про усунення невідповідностей

1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ На тендерну пропозицію учасника не накладено ЕЦП/КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ Згідно пункту 3 Розділу ІІ «Вимоги до інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів» Додатку ІІ до тендерної документації: Учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 розділу І Додатку ІІ тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Накласти на тендерну пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Статус виконання договору/-ів не зазначено згідно п. 2.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації; Наявність претензійної роботи договору/-ів не зазначено згідно п. 2.1.1 Додатку ІІ до тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ Згідно підпункту 2.1.1. Додатку ІІ тендерної документації - Сканкопія довідки учасника (в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** на постачання товарів із зазначенням: назви/-в, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адрес/-и та контактного телефону/-ів замовника/-ів за договором, предмет договору/- ів, дата укладення, статус виконання договору/-ів, наявність претензійної роботи. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Надати cканкопії довідки учасника (в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** на постачання товарів із зазначенням: назви/-в, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адрес/-и та контактного телефону/-ів замовника/-ів за договором, предмет договору/- ів, дата укладення, статус виконання договору/-ів, наявність претензійної роботи.

Документи

28 вересня 2020 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 жовтня 2020 10:58
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:24
статут.pdf
24 вересня 2020 15:24
протокол (1).pdf
24 вересня 2020 15:24
опитувальник юо 2020.pdf
24 вересня 2020 15:24
наказ (3).pdf
24 вересня 2020 15:24
витяг серпень 2020 (1).pdf
24 вересня 2020 15:24
лист-відгук 2.pdf
24 вересня 2020 15:24
сертификат.pdf
24 вересня 2020 15:24
аналогічний договір 2.pdf
24 вересня 2020 15:24
Технічні вимоги (2).pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Довідка не має підпису керівника або уповноваженої особи учасника згідно п. 2.1.1. Додатку ІІ тендерної документації; Наявність претензійної роботи договору/-ів не зазначено згідно п. 2.1.1. Додатку ІІ тендерної документації; У розділі «статус виконання» щодо договору № К-20/07-18 від 20.07.2018 р. наявна опечатка. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ Згідно п. 2.1.1. Додатку ІІ тендерної документації - Сканкопія довідки учасника (в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** на постачання товарів із зазначенням: назви/-в, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адрес/-и та контактного телефону/-ів замовника/-ів за договором, предмет договору/- ів, дата укладення, статус виконання договору/-ів, наявність претензійної роботи. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Надати cканкопію довідки учасника (в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** на постачання товарів із зазначенням: назви/-в, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адрес/-и та контактного телефону/-ів замовника/-ів за договором, предмет договору/- ів, дата укладення, статус виконання договору/-ів, наявність претензійної роботи.

Документи

28 вересня 2020 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:12
аналог догов
25 вересня 2020 12:07
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:07
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:05
4123.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У складі тендерної пропозиції відсутні: - рішення про призначення керівника, - наказ про призначення керівника, - установчий документ, або довідка в довільній формі або інший документ учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ, Згідно вимог пункту 4 розділу І «Перелік інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕЗС у вигляді файлів» Додатку ІІ до тендерної документації: Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. … При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканкопія з оригіналу або копії документу), або довідка (в довільній формі; сканкопія з оригіналу або копії) або інший документ (сканкопія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/- и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканкопія з оригіналу або копії документу), або довідка (в довільній формі; сканкопія з оригіналу або копії) або інший документ (сканкопія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/ freesearch). 2. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відсутня сканкопія довідки учасника згідно п. 2.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ, Згідно п. 2.1.1. Додатку ІІ тендерної документації - Сканкопія довідки учасника (в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** на постачання товарів із зазначенням: назви/-в, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адрес/-и та контактного телефону/-ів замовника/-ів за договором, предмет договору/- ів, дата укладення, статус виконання договору/-ів, наявність претензійної роботи. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Надати згідно п. 2.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації cканкопію довідки учасника (в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** на постачання товарів із зазначенням: назви/-в, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адрес/-и та контактного телефону/-ів замовника/-ів за договором, предмет договору/- ів, дата укладення, статус виконання договору/-ів, наявність претензійної роботи. 3. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Згідно п. 2.1.2 Додатку II до тендерної документації. Відсутня/-і сканкопія/-ї договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені Згідно п. 2.1.2 Додатку II тендерної документації - Сканкопія/-ї договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати згідно п. 2.1.2 Додатку II тендерної документації сканкопію/-ї договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 4.Перелік виявлених невідповідностей Згідно п. 2.1.3 Додатку II тендерної до документації. Відсутня/-і сканкопія/-ї відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/- ів**, або сканкопія/-ї іншого/-их документа/-ів (видаткова/-і накладна/-і та/або акт/-и приймання-передачі)***, який/-і підтверджує/-ють виконання договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.) Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені Згідно п. 2.1.3 Додатку II до тендерної документації - Сканкопія/-ї відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/- ів**, або сканкопія/-ї іншого/-их документа/-ів (видаткова/-і накладна/-і та/або акт/-и приймання-передачі)***, який/-і підтверджує/-ють виконання договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених Надати згідно п. 2.1.3 Додатку II до тендерної документації сканкопія/-ї відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/- ів**, або сканкопія/-ї іншого/-их документа/-ів (видаткова/-і накладна/-і та/або акт/-и приймання-передачі)***, який/-і підтверджує/-ють виконання договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.).

Документи

28 вересня 2020 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:20
проект договору.pdf
25 вересня 2020 16:20
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2020 16:20
Тех. характеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОЛЕВЕЦЬКИЙ АРМАТУРНИЙ ЗАВОД"

ТОВ Котрис

ТОВ Д'ЮВАН ЕЙР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Котрис 71 940,00
UAH
71 940,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:12
аналог догов
25 вересня 2020 12:07
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:07
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:05
4123.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Котрис

Інформація про відміну

Дата відміни
20 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій