Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 9 719 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 48 595,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 595,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі ________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами у термін, що не перевищує 3-х (трьох) місяців з дати перерахування авансу на рахунок Підрядника. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 16:16 |
Електронний цифровий підпис |
27 серпня 2020 16:03 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000060 ● dd624682abfd442584259a9f11c2a1c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
69 UA-2020-08-27-005678-a 27.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» надає свої пояснення. Відповідно до Закону замовник може вказати в тендерній документації інформацію про необхідність тендерного забезпечення, а саме забезпечення тендерних пропозицій, що зазначено в п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно з частиною першою статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Відповідно до пункту 19 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 та відповідно до постанови від 10.07.2019 № 704 «Про внесення змін до порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. Звертаємо увагу, що на сьогоднішній день повноцінно розділ «Забезпечення тендерних пропозицій» в електронній системі технічно не реалізовано відповідно до вимог Закону. Так, на момент заповнення оголошення по даній закупівлі, була відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, оскільки замовник має можливість заповнити в електронній системі тільки реалізовані поля та, оскільки на майданчику не передбачено необхідних полів для внесення відповідної інформації, замовником була зазначена дана інформація в п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. Крім того, повідомляємо, що Київським комунальним об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» вжито всіх дієвих заходів щодо недопущення таких порушень у подальшій роботі та враховано всі зауваження, а також замовником вже зазначається дана інформація до оголошення про проведення відкритих торгів шляхом внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в «Примітки» до оголошення відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
2020-11-06 10:28:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ДІОН УКРАЇНА |
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІОЛАНДА |
9 626 994,71
UAH з ПДВ
|
9 626 994,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ПРОЕКТ" |
9 700 000,00
UAH з ПДВ
|
9 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" |
9 716 082,97
UAH з ПДВ
|
9 716 082,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДІОН УКРАЇНА #33548284 |
Відхилено |
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 17:11
|
ТОВ ІОЛАНДА #41585912 |
Відхилено |
9 626 994,71
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 17:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ПРОЕКТ" #43124655 |
Відхилено |
9 700 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 17:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" #39277776 |
Переможець |
9 716 082,97
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
01 жовтня 2020 16:52
|
договір | укладений |
01 жовтня 2020 16:50
|
sign.p7s | зміни до договору |
31 грудня 2020 19:49
|
sign.p7s | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:07
|
ду4_305.10.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:03
|
sign.p7s | зміни до договору |
11 грудня 2020 17:08
|
ДУ 3 дог 305-10 01.10.2020.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 17:05
|
sign.p7s | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:18
|
ДУ 2 від 25.11.2020 до Д 305.10 від 01.10.2020.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:10
|
sign.p7s | зміни до договору |
29 жовтня 2020 14:51
|
ДУ 1 від 29.10.20 до Д 305.10 від 01.10.20.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п.4.1 Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 305/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з приведенням назви об'єкту у відповідність до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 року № 891-р "Про розподіл у 2020 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій", Сторони дійшли згоди внести зміни до назви Договору та п.п.1.1. та викласти його у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 305/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти без зміни загальної вартості робіт Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 305/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 305/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
5 209 400,00UAH«Капітальний ремонт інженерних мереж Міської клінічної лікарні № 11 за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Воробйова,5»ОдесаКомпанія:Управління капітального будівництва Одеської міської радиДетальніше
-
6 349 621,00UAH«Реставрація будівлі на вул.Саксаганського, 93-б у м.Києві з пристосуванням під експозицію музею «Іван Франко і Київ»КиївКомпанія:Музей видатних діячів української культури Лесі Українки,Миколи Лисенка,Панаса Саксаганського,Михайла СтарицькогоДетальніше
-
11 300 000,00UAHкапітальний ремонт неврологічного відділення КНП "Маріупольська міська лікарня №1" за адресою: вул. Радіна М.В., 2 в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)м. МаріуполКомпанія:ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
10 108 000,00UAHКапітальний ремонт частини приміщень головного корпусу Української медичної стоматологічної академії розташованого за адресою: Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23. Коригуванням. ПолтаваКомпанія:УКРАЇНСЬКА МЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЧНА АКАДЕМІЯДетальніше
-
5 347 346,00UAHкапітальний ремонт хірургічних відділень КНП «Маріупольської міської ради «Маріупольська міська лікарня № 9» за адресою: вул. Гагаріна, 114/116 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)м. МаріуполКомпанія:ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
7 030 771,60UAHКапітальний ремонт будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської областім. КиївКомпанія:Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністраціїДетальніше