Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт центральної частини Наводницького парку у Печерському районі»
Очікувана вартість
9 719 000,00 UAH
UA-2020-08-27-005678-a 685570194517418ebdc59639adc84432
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 14:16
Очікувана вартість: 9 719 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48 595,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 595,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт центральної частини Наводницького парку у Печерському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, центральна частина Наводницького парку у Печерському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі ________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами у термін, що не перевищує 3-х (трьох) місяців з дати перерахування авансу на рахунок Підрядника. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 16:16
Електронний цифровий підпис
27 серпня 2020 16:03
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000060 ● dd624682abfd442584259a9f11c2a1c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
69 UA-2020-08-27-005678-a 27.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) в оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» надає свої пояснення. Відповідно до Закону замовник може вказати в тендерній документації інформацію про необхідність тендерного забезпечення, а саме забезпечення тендерних пропозицій, що зазначено в п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно з частиною першою статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Відповідно до пункту 19 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 та відповідно до постанови від 10.07.2019 № 704 «Про внесення змін до порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. Звертаємо увагу, що на сьогоднішній день повноцінно розділ «Забезпечення тендерних пропозицій» в електронній системі технічно не реалізовано відповідно до вимог Закону. Так, на момент заповнення оголошення по даній закупівлі, була відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, оскільки замовник має можливість заповнити в електронній системі тільки реалізовані поля та, оскільки на майданчику не передбачено необхідних полів для внесення відповідної інформації, замовником була зазначена дана інформація в п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. Крім того, повідомляємо, що Київським комунальним об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» вжито всіх дієвих заходів щодо недопущення таких порушень у подальшій роботі та враховано всі зауваження, а також замовником вже зазначається дана інформація до оголошення про проведення відкритих торгів шляхом внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в «Примітки» до оголошення відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.

2020-11-06 10:28:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІОН УКРАЇНА 8 999 999,00
UAH з ПДВ
8 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІОЛАНДА 9 626 994,71
UAH з ПДВ
9 626 994,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ПРОЕКТ" 9 700 000,00
UAH з ПДВ
9 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" 9 716 082,97
UAH з ПДВ
9 716 082,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2020 17:40
sign.p7s
13 вересня 2020 17:39
ДЦ підписаний.rar
13 вересня 2020 17:30
Відповідність.pdf
13 вересня 2020 17:30
Кваліфікація 5.pdf
13 вересня 2020 17:30
Кваліфікація 4.pdf
13 вересня 2020 17:30
Кваліфікація 3.pdf
13 вересня 2020 17:30
Кваліфікація 2.pdf
13 вересня 2020 17:30
Кваліфікація 1.pdf
13 вересня 2020 17:30
ДЦ.rar
13 вересня 2020 17:30
Договірна ціна 3.pdf
13 вересня 2020 17:30
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2020 17:30
Договірна ціна 2.pdf
13 вересня 2020 17:30
Договірна ціна 1.pdf

Публічні документи

13 вересня 2020 17:40
sign.p7s
13 вересня 2020 17:40
sign.p7s
13 вересня 2020 17:39
Статут ТОВ ІОЛАНДА.pdf
13 вересня 2020 17:18
sign.p7s
13 вересня 2020 17:18
sign.p7s
13 вересня 2020 17:18
sign.p7s
13 вересня 2020 17:18
sign.p7s
13 вересня 2020 17:17
Пояснювальна записка_0001.pdf
13 вересня 2020 17:17
Договірна ціна_0001.pdf
13 вересня 2020 17:17
Довідка досвід_0001.pdf
13 вересня 2020 17:17
Об'єктний кошторис_0001.pdf
13 вересня 2020 17:17
Статут ТОВ ІОЛАНДА.pdf
13 вересня 2020 17:17
Рах.від Рунатім.jpg
13 вересня 2020 17:17
Рахунок від ТОВ Лайнекс.pdf
13 вересня 2020 17:17
Наказ виконроб._0001.pdf
13 вересня 2020 17:17
НАЗК тов Іоланда.zip
13 вересня 2020 17:17
НАЗК директор Щебедько.zip
13 вересня 2020 17:17
Загальні відомості_0001.pdf
13 вересня 2020 17:17
Додаток 3 лист згода_0001.pdf
13 вересня 2020 17:17
Довідка довкілля_0001.pdf
13 вересня 2020 17:17
Витяг ПДВ.pdf
13 вересня 2020 17:16
Дефектний акт 2-1-6_0001.pdf
13 вересня 2020 17:16
Локальні кошториси_0001.pdf
13 вересня 2020 17:16
Пояснювальна записка_0001.pdf
13 вересня 2020 17:16
Дефектні акти_0001.pdf
13 вересня 2020 17:16
Договірна ціна_0001.pdf

Публічні документи

13 вересня 2020 13:59
sign.p7s
13 вересня 2020 13:56
Статут УРБАН ПРОЕКТ.pdf
13 вересня 2020 13:56
Додатки.pdf
13 вересня 2020 13:56
Наказ директор УП.pdf
13 вересня 2020 13:56
виписка УП.pdf
13 вересня 2020 13:56
ЗКР.pdf
13 вересня 2020 13:56
Проект договору.pdf
13 вересня 2020 13:56
протокол УП.pdf
13 вересня 2020 13:56
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 10:02
sign.p7s
18 вересня 2020 09:47
Статут (комлект).pdf
18 вересня 2020 09:47
Ліцензія.pdf
18 вересня 2020 09:47
Dovidka_20244369370320178028 (1).pdf
18 вересня 2020 09:47
Dovidka_20244369370320178028.pdf.p7s
11 вересня 2020 17:51
sign.p7s
11 вересня 2020 17:50
Досвід 1.pdf
11 вересня 2020 17:50
кошторис.pdf
11 вересня 2020 17:50
Анти програма та наказ.pdf
11 вересня 2020 17:50
Статут (комлект).pdf
11 вересня 2020 17:50
Досвід 2.pdf
11 вересня 2020 17:50
Комерційні пропозиції.pdf
11 вересня 2020 17:50
Ліцензія АТ СКАЙ БАНК.pdf
11 вересня 2020 17:50
Довіреність Дончик Д.pdf
11 вересня 2020 17:50
ГАРАНТІЯ № G20-09-0045.pdf
11 вересня 2020 17:50
ГАРАНТІЯ № G20-09-0045.pdf.(2).P7S
11 вересня 2020 17:50
ГАРАНТІЯ № G20-09-0045.pdf.(1).P7S
11 вересня 2020 17:50
Довідки ст.17.pdf
11 вересня 2020 17:50
60.imd
11 вересня 2020 17:50
Договір буд машин.pdf
11 вересня 2020 17:50
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ ДІОН УКРАЇНА

ТОВ ІОЛАНДА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІОН УКРАЇНА
#33548284
Відхилено 8 999 999,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:11
ТОВ ІОЛАНДА
#41585912
Відхилено 9 626 994,71
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УРБАН ПРОЕКТ"
#43124655
Відхилено 9 700 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
Переможець 9 716 082,97
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:47

Документи

16 вересня 2020 16:43
sign.p7s
16 вересня 2020 15:48
протокол
14 вересня 2020 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2020 18:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 вересня 2020 17:23
sign.p7s
16 вересня 2020 17:16
протокол

Документи

16 вересня 2020 17:34
sign.p7s
16 вересня 2020 17:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
9 716 082,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 жовтня 2020 16:52
договір укладений
01 жовтня 2020 16:50
sign.p7s зміни до договору
31 грудня 2020 19:49
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 22:07
ду4_305.10.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:03
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2020 17:08
ДУ 3 дог 305-10 01.10.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 17:05
sign.p7s зміни до договору
26 листопада 2020 16:18
ДУ 2 від 25.11.2020 до Д 305.10 від 01.10.2020.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:10
sign.p7s зміни до договору
29 жовтня 2020 14:51
ДУ 1 від 29.10.20 до Д 305.10 від 01.10.20.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.4.1 Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 305/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з приведенням назви об'єкту у відповідність до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 року № 891-р "Про розподіл у 2020 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій", Сторони дійшли згоди внести зміни до назви Договору та п.п.1.1. та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 305/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти без зміни загальної вартості робіт Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 305/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 305/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 716 074,45
UAH (в тому числі ПДВ 1 619 345,74 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку