Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП " МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" |
Код ЄДРПОУ: | 01529122 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 8 |
Контактна особа: |
Ірина Крештанович +380372573922 roddom2.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 295 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 08:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 15:24 |
ТД Одноразова білизна 4 кв.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-06-000007 ● a34434ed93f749fa88293d815cef0e4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 09:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2020 № 40
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 06 листопада 2020 року № 40
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-08-27-005192-c від 27.08.2020 - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-09 13:38:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (4 кв)»(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-27-005192-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Чому у тендерні документації не зазначено інформації про спосіб підтвердження учасниками та переможцем відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)?
2) Поясніть, чому не відхилена тендерна пропозиція учасника ПП «Релакс» як така, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації, зазначеним нижче?
По перше, медико-технічним вимогам до предмета закупівлі встановлених у Додатку №1 до тендерної документації - згідно з декларацією про відповідність від 22.06.2020 №8 та паспорту (сертифікату) якості, наданих учасником, медичні вироби «Комплект одягу Анти-Снід, стерильний, одноразового використання» включає зокрема шолом хірургічний СП 30г/м2 (а не спанбонд, СМС щільністю 35-45г/м2), маску у кількості 1шт. (а не 4шт.), «Комплект одягу та покриттів для Кесаревого розтину № 1, стерильний, одноразового використання» включає зокрема покриття 80х70см, спайленс 50г/м2 у кількості 1шт. (а не 5шт.).
По друге, вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – у листі від 07.09.2020 №1066 не зазначено дату народження, паспорт: серія, №, дата видачі особи, яка дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних - Могиленко Т.В.
По-третє, вимогам пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації – ПП «Релакс» після визначення його переможцем не надав документів в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами п. 2, 3, 8, 12 статті 17 Закону.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-11 15:03:16
Звернення до Управління Західного офісу Держаудитслужби Чернівецької області
На Ваш запит щодо закупівлі UA-2020-08-27-005192-c повідомляємо наступне: 1. Щодо незазначення в тендерній документації інформації про спосіб підтвердження учасниками та переможцем відсутності підстав передбачених ч.17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне: Пунктом 2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Частиною 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Згідно пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) чітко зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 3). Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) визначено, що: -У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». - В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. - Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель файл з документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, викладені в Додатку № 3 цієї тендерної документації. Таким чином, Тендерна документація щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) містить інформацію про спосіб підтвердження учасниками та переможцем відсутності підстав передбачених ч.17 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Релакс» як такої, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації, а саме: 2.1. Стосовно невідповідності медико-технічним вимогам до предмета закупівлі встановлених у Додатку №1 тендерної документації - згідно з декларацією про відповідність від 22.06.2020 №8 та паспорту (сертифікату) якості, наданих учасником, медичні вироби «Комплект одягу Анти-Снід, стерильний, одноразового використання» включає зокрема шолом хірургічний СП 30г/м2 (а не спанбонд, СМС щільністю 35-45г/м2), маску у кількості 1шт. (а не 4шт.), «Комплект одягу та покриттів для Кесаревого розтину № 1, стерильний, одноразового використання» включає зокрема покриття 80х70см, спайленс 50г/м2 у кількості 1шт. (а не 5шт.), пояснюємо наступне: Надані учасником декларація про відповідність від 22.06.2020 №8 та паспорт (сертифікату) якості підтверджують відповідність виробів ПП «Релакс» встановленим вимогам та стандартам. Відповідно до п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є максимальна економія та ефективність. Тендерною документацією передбачено, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції (з урахуванням ПДВ). Питома ваги критерію «ціна» - 100%. Та обставина, що декларація та паспорт (сертифікат) видано на комплекти, що містять іншу кількість шоломів, масок та покриттів, не перешкоджає учаснику здійснити комплектацію комплектів одягу, що закуповуються, у відповідності до вимог тендерної документації, що не впливає на якісні показники продукції. 2.2. Стосовно невідповідності вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – у листі від 07.09.2020 №1066 не зазначено дату народження, паспорт: серія, №, дата видачі особи, яка дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних - Могиленко Т.В., пояснюємо наступне: Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) визначено, що учасник повинен надати в складі пропозиції (лист в довільній формі) згоду на обробку персональних даних особи, персональні дані яких вказані в документах тендерної пропозиції учасника (із їх зазначенням прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі) в т.ч. збирання, зберігання і поширення (Додаток 6); Додаток №6 Тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) містить наступний текст згоду на обробку персональних даних: «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI, даю згоду на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі) відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі тендерних торгів, цивільно-правових та господарських відносин.» Пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а також форма листа-згоди на обробку персональних даних (Додаток № 6 до Тендерної документації) сформульовані таким чином, що від особи вимагається зазначати, щодо якої саме персональної інформації надається згода на її обробку, використання, поширення та доступ. Пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а також форма листа-згоди на обробку персональних даних (Додаток № 6 до Тендерної документації) не містять вимоги вписувати у текст листа-згоди прізвище, ім’я та по-батькові особи, дату народження, серію та номеру паспорту, дату його видачі. Ця інформація міститься у документах, які учасник надає у складі тендерної пропозиції і які стали доступні замовнику. Натомість пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а також Додаток № 6 до Тендерної документації вимагають, щоби у листі-згоді було зазначено, щодо якої саме категорії персональних даних надається згода на їх обробку. Таке формулювання відповідає вимогам Закону України «Про захист персональних даних», статтею 2 якого передбачено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Згідно п.1 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що підставами для обробки таких даних є згода суб’єкта на обробку його персональних даних. Так, у складі тендерної пропозиції ПП «Релакс» надало, серед іншого: довідку МВС серія ІІА № 2063030 про те, що Могиленко Т.В. до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має; доручення № 139 від 04 вересня 2020 року, зазначені документи містять номер та серію паспорту Могиленко Тетяни Василівни, дату видачі паспорту, а також дату народження Могиленко Т.В. Лист-згода від 07.09.2020 №1066 містить згоду Могиленко Т.В. на обробку, використання, поширення та доступ цих персональних даних Могиленко Т.В., а саме: її прізвища, ім’я та по-батькові, дати народження, серії та номеру паспорту, дати його видачі. У листі від 07.09.2020 №1066 зазначено щодо яких саме персональних даних надається згода на обробку, використання, поширення та доступ (прізвище, ім’я та по-батькові, дата народження, серія та номеру паспорту, дати його видачі). Таким чином лист-згоду від 07.09.2020 №1066 оформлено у точній відповідності із вимогами Додатку № 6 до Тендерної документації. 2.3. Стосовно невідповідності вимогам пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації – ПП «Релакс» після визначення його переможцем не надав документів в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами п. 2, 3, 8, 12 статті 17 Закону, пояснюємо наступне: Відомості, передбачені пунктами 2,8 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відомості, передбачені пунктами 3,12 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються притягнення посадової особи учасника до кримінальної відповідальності. Відсутність даних обставин підтверджено довідкою МВС серія ІІА № 2063030 про те, що Могиленко Т.В. до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має. Зазначена довідка охоплює всі види кримінальної відповідальності, в тому числі й ті, що зазначені у пунктах 3,12 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, згідно гарантійного листа № 1069 та довідки № 1070 від 07.09.2020 року ПП «Релакс» підтвердило, що: - відомості про юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»); - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»); - учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (п.8 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»); - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (п.12 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно п.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Оскільки учасник закупівлі ПП «Релакс» документально підтвердив відсутність обставин встановлених ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вважав таке підтвердження достатнім, тому не було підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-11-11 15:00:14
Звернення до Управління Західного офісу Держаудитслужби Чернівецької області
На Ваш запит щодо закупівлі UA-2020-08-27-005192-c повідомляємо наступне:
1. Щодо незазначення в тендерній документації інформації про спосіб підтвердження учасниками та переможцем відсутності підстав передбачених ч.17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Пунктом 2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) чітко зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 3).
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) визначено, що:
-У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
- В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
- Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель файл з документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, викладені в Додатку № 3 цієї тендерної документації.
Таким чином, Тендерна документація щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) містить інформацію про спосіб підтвердження учасниками та переможцем відсутності підстав передбачених ч.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Релакс» як такої, що не відповідає встановленим вимогам тендерної документації, а саме:
2.1. Стосовно невідповідності медико-технічним вимогам до предмета закупівлі встановлених у Додатку №1 тендерної документації - згідно з декларацією про відповідність від 22.06.2020 №8 та паспорту (сертифікату) якості, наданих учасником, медичні вироби «Комплект одягу Анти-Снід, стерильний, одноразового використання» включає зокрема шолом хірургічний СП 30г/м2 (а не спанбонд, СМС щільністю 35-45г/м2), маску у кількості 1шт. (а не 4шт.), «Комплект одягу та покриттів для Кесаревого розтину № 1, стерильний, одноразового використання» включає зокрема покриття 80х70см, спайленс 50г/м2 у кількості 1шт. (а не 5шт.), пояснюємо наступне:
Надані учасником декларація про відповідність від 22.06.2020 №8 та паспорт (сертифікату) якості підтверджують відповідність виробів ПП «Релакс» встановленим вимогам та стандартам.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є максимальна економія та ефективність.
Тендерною документацією передбачено, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції (з урахуванням ПДВ). Питома ваги критерію «ціна» - 100%.
Та обставина, що декларація та паспорт (сертифікат) видано на комплекти, що містять іншу кількість шоломів, масок та покриттів, не перешкоджає учаснику здійснити комплектацію комплектів одягу, що закуповуються, у відповідності до вимог тендерної документації, що не впливає на якісні показники продукції.
2.2. Стосовно невідповідності вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – у листі від 07.09.2020 №1066 не зазначено дату народження, паспорт: серія, №, дата видачі особи, яка дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних - Могиленко Т.В., пояснюємо наступне:
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) визначено, що учасник повинен надати в складі пропозиції (лист в довільній формі) згоду на обробку персональних даних особи, персональні дані яких вказані в документах тендерної пропозиції учасника (із їх зазначенням прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі) в т.ч. збирання, зберігання і поширення (Додаток 6);
Додаток №6 Тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Одноразова білизна) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-27-005192-c) містить наступний текст згоду на обробку персональних даних:
«Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI, даю згоду на обробку, використання поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі) відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі тендерних торгів, цивільно-правових та господарських відносин.»
Пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а також форма листа-згоди на обробку персональних даних (Додаток № 6 до Тендерної документації) сформульовані таким чином, що від особи вимагається зазначати, щодо якої саме персональної інформації надається згода на її обробку, використання, поширення та доступ.
Пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а також форма листа-згоди на обробку персональних даних (Додаток № 6 до Тендерної документації) не містять вимоги вписувати у текст листа-згоди прізвище, ім’я та по-батькові особи, дату народження, серію та номеру паспорту, дату його видачі.
Ця інформація міститься у документах, які учасник надає у складі тендерної пропозиції і які стали доступні замовнику.
Натомість пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а також Додаток № 6 до Тендерної документації вимагають, щоби у листі-згоді було зазначено, щодо якої саме категорії персональних даних надається згода на їх обробку.
Таке формулювання відповідає вимогам Закону України «Про захист персональних даних», статтею 2 якого передбачено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Згідно п.1 ч.1 ст.11 Закону України «Про захист персональних даних» встановлено, що підставами для обробки таких даних є згода суб’єкта на обробку його персональних даних.
Так, у складі тендерної пропозиції ПП «Релакс» надало, серед іншого: довідку МВС серія ІІА № 2063030 про те, що Могиленко Т.В. до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має; доручення № 139 від 04 вересня 2020 року, зазначені документи містять номер та серію паспорту Могиленко Тетяни Василівни, дату видачі паспорту, а також дату народження Могиленко Т.В.
Лист-згода від 07.09.2020 №1066 містить згоду Могиленко Т.В. на обробку, використання, поширення та доступ цих персональних даних Могиленко Т.В., а саме: її прізвища, ім’я та по-батькові, дати народження, серії та номеру паспорту, дати його видачі.
У листі від 07.09.2020 №1066 зазначено щодо яких саме персональних даних надається згода на обробку, використання, поширення та доступ (прізвище, ім’я та по-батькові, дата народження, серія та номеру паспорту, дати його видачі).
Таким чином лист-згоду від 07.09.2020 №1066 оформлено у точній відповідності із вимогами Додатку № 6 до Тендерної документації.
2.3. Стосовно невідповідності вимогам пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації – ПП «Релакс» після визначення його переможцем не надав документів в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами п. 2, 3, 8, 12 статті 17 Закону, пояснюємо наступне:
Відомості, передбачені пунктами 2,8 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відомості, передбачені пунктами 3,12 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються притягнення посадової особи учасника до кримінальної відповідальності. Відсутність даних обставин підтверджено довідкою МВС серія ІІА № 2063030 про те, що Могиленко Т.В. до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має. Зазначена довідка охоплює всі види кримінальної відповідальності, в тому числі й ті, що зазначені у пунктах 3,12 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, згідно гарантійного листа № 1069 та довідки № 1070 від 07.09.2020 року ПП «Релакс» підтвердило, що:
- відомості про юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (п.8 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (п.12 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно п.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Оскільки учасник закупівлі ПП «Релакс» документально підтвердив відсутність обставин встановлених ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вважав таке підтвердження достатнім, тому не було підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень Комунальне некомерційне підприємство "Міський клінічний пологовий будинок №2" Чернівецької міської ради у встановлені законодавством строки надає інформацію, проте, що за результатами проведення моніторингу закупівлі UA-2020-08-27-005192-c від 27.08.2020р. Західним офісом Держаудитслужби в Чернівецькій області, КНП "Міський клінічний пологовий будинок №2" Чернівецької міської ради на виконання констатуючої частини висновку Держаудитслужби в Чернівецькій області від 17.11.2020р, вжито заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частин третьої і п’ятої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону; вимог абзацу другого пункту другого, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом розірвання Договору №230 від 02.10.2020р. з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Інформація та документи, що свідчать про вжиття таких заходів оприлюднені через електронну систему закупівель із дотриманням встановлених законодавством строків.
2020-11-23 17:18:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2020-11-26 23:14:49
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Релакс" #30454707 |
Переможець |
289 028,30
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 17:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 15:53
|
Додаткова на розірвання Релакс 23.11.20.pdf | укладений |
23 листопада 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 10:36
|
Договір ПП Релакс однор білизна 02.10.20.pdf | укладений |
02 жовтня 2020 10:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
186 253,52
UAH (в тому числі ПДВ 10 154,81 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За результатами проведення моніторингу закупівлі UA-2020-08-27-005192-c від 27.08.2020р. Західним офісом Держаудитслужби в Чернівецькій області, на виконання констатуючої частини, вирішили розірвати Договір № 230 від 02.10.2020р. |