Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для лабораторних досліджень (біохімічної лабораторії та відділу переливання крові) Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 33690000-3 - Лікарські засоби різні
Очікувана вартість
1 729 409,00 UAH
UA-2020-08-27-004477-a 3e7d29f0b0284c3d8ad7849db29db62a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Конюшок

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6
Контактна особа: Олександр Конюшок
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 12:30
Очікувана вартість: 1 729 409,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

27 серпня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 13:09
Проект договору.docx
27 серпня 2020 13:09
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-27-004477-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Реал Діагностик", Код ЄДРПОУ:39231218
Дата подання: 03 вересня 2020 23:56
Вимога на дискримінаційні вимоги тендерної документації щодо Лоту 1
27.08.2020 року ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (далі – Замовник) оголосив закупівлю “Витратні матеріали для лабораторних досліджень (біохімічної лабораторії та відділу переливання крові) Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 33690000-3 - Лікарські засоби різні» , ЛОТ №1 Витратні матеріали для відділу переливання крові: 1.1 Набір реагентів для імуноферментного виявлення антитіл до ВІЛ-1,2 та антигену р24 ВІЛ-1 КомбіБест ВІЛ-1,2 АГ/АТ (комплект 1) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.2 Набір реагентів для імуноферментного виявлення HBsAg Вектогеп В-HBs-антиген (комплект 2) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.3 Набір реагентів для імуноферментного виявлення імуноглобулінів класів G та М до вірусу гепатиту С Бест анти-ВГС (комплект 3) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.4 Набір реагентів для імуноферментного виявлення сумарних антитіл до core-антигену вірусу гепатиту В ВектоHBcAg-антитіла (96 аналізів) – 50 наб.; 1.5 Набір реагентів для імуноферментного виявлення сумарних антитіл до Treponema pallidum РекомбіБест антипаллідум-сумарні антитіла (комплект 3) (192 аналіза) – 50 наб.; 1.6 Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В (HBsAg), гепатиту В (HBsAb), сифілісу, комплект – 5 шт.; 1.7 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить антитіла до ВІЛ-1» ВЛК анти-ВІЛ-1 (18 флаконів) – 5 наб.; 1.8 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить HBsAg» ВЛК HBsAg (24 флакони) – 5 наб.; 1.9 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить антитіла до вірусу гепатиту С» ВЛК анти-ВГС (24 флакони) – 5 наб.; 1.10 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4 / HBsAg, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т. pallidum) (10 флаконів) – 1 наб., ЛОТ №2 Витратні матеріали для аналізатора GEM PREMIER 3000: 2.1 Картридж GEM 3/3.5 К IQM для газів крові/електролітів/глюкози 600 тестів – 10 шт., ЛОТ №3 Витратні матеріали для відділу переливання крові 3.1 Моноклональні реагенти для визначення групової належності анти"С" – 120 флак.; 3.2 Моноклональні реагенти для визначення групової належності анти"Е" – 120 флак.; 3.3 Моноклональні реагенти для визначення групової належності анти"К" – 120 флак.; 3.4 Антиген кардіоліпіновий для реакції мікропреципітації (експрес методика на сифіліс) №10 – 30 упак.; 3.5 "АЛАТ" набір для визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові – 7 упак.; 3.6 "Білірубін" набір для визначення концентрації загального та прямого білірубіну у сироватці крові – 7 упак., ЛОТ №4 Витратні матеріали для біохімічних досліджень: 4.1 Лактат 10 х 10 мл – 3 упак., ЛОТ № 5 Витратні матеріали для гематологічного аналізатора Swelab: 5.1 Свелаб Альфа Ділуент, 900 циклів або еквівалент – 5 шт.; 5.2 Свелаб Альфа Лізуючий, 900 циклів або еквівалент – 5 шт.; 5.3 Свелаб Альфа Боуль контроль – Диф нормальний або еквівалент – 7 шт.; 5.4 Свелаб Альфа Боуль набір для чищення – набір для промивання або еквівалент – 4 шт. (Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-24-005080-a). Ознайомившись з тендерною документацією щодо Лоту 1, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. Відповідно у п.4.2, Розділ І Тендерної документації (опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції), а саме в наведеному переліку витратнх матеріалів для відділу переливання крові (далі - Товар), які закуповуються Замовником за Лотом 1. Звертаємо Вашу увагу, що Товар (за Лотом 1) — позиція №1.10 “Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4 / HBsAg, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т. pallidum) (10 флаконів), 1 наб.” – зареєстрована лише в одного виробника – АО «Вектор-Бест», Російська Федерація (за участі уповноваженого представника ТОВ “ Вектор-Бест-Україна”). Інші Товари за Лотом 1 (позиції №1.1-1.9), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох інших національних виробників. Проте, через наявність в переліку згаданого вище Товару (позиція №1.10), національні виробники або їх уповноважені представники, які реалізують товари цих виробників на вітчизняному ринку, не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, наявність в переліку закупівлі за Лотом 1 Товару (позиція №1.10), який зареєстрований лише в одного виробника АО «Вектор-Бест» суттєво обмежує конкуренцію, що прямо свідчить про дискримінаційні умови в тендерній документації, оскільки інші Товари з переліку предмету закупівлі за Лотом 1 (позиції №1.1-1.9) зареєстровані в декількох інших національних виробників, які мають своїх уповноважених представників, однак наявність в переліку позиції №1.10 позбавляє можливості інших потенційних учасників прийняти участь у закупівлі по даному Лоту 1! Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ від 16.05.18р., 13.07.20р., якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації: виокремити Товар (позиція №1.10 “Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4 / HBsAg, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т. pallidum) (10 флаконів), 1 наб.”) в окремий лот предмету закупівлі. В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги Тендерної документації Замовника, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Додаток: копії рішень АМКУ від 16.05.18р., 13.07.20р. (аналогічні обставини), Декларація про відповідність АТ "Вектор-Бест".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 14:48
Доброго дня, шановний Учаснику.
Щиро вдячні за проявлений інтерес до даної закупівлі. Уважно вивчивши інформацію викладену у Вашій вимозі, на превеликий жаль, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Вважаємо, що виділення окремих позицій лоту № 1 в додаткові лоти становить певні ризики, у зв’язку з чим торги за окремими позиціями можуть бути відмінені відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (недостатня кількість учасників, тощо), що призведе до зриву закупівлі та зволікання часом.
Замовником під час формування предмета закупівлі цих торгів, а також формування лотів закупівлі ураховувались заявки від відділень інституту. Мета закупівлі забезпечити відділення необхідними товарами у найкоротші терміни з урахуванням вимог чинного законодавства.
З метою забезпечення безперервного лікувального процесу, відділення сформували заявки в залежності від своєї спеціалізації та потреби, а тому заявки об’єднують у себе товари різного спектру застосування.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708 «…Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника...».
Крім цього нами проведено моніторинг і проаналізовано оприлюднені закупівлі, в результаті якого отримано документальне підтвердження наявності на ринку України мінімум двох виробників аналогічної продукції за Лотом №1 – позиція №1.10 «Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4/ HBsAG, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т.pallidum) (10 флаконів).
Вважаємо, що Замовником під час визначення предмета закупівлі, а також лотів за цими торгами було дотримано усіх вимог законодавства про публічні закупівлі, зокрема принципу здійснення закупівель – недискримінація учасників, а об’єднання виробів медичного призначення в тому вигляді в якому здійснюється закупівля є обґрунтованим.
З повагою, тендерний комітет.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-27-004477-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Реал Діагностик", Код ЄДРПОУ:39231218
Дата подання: 04 вересня 2020 20:56
Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас на підставі положень ч.1 ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
1. Відповідно до п.8 ч.2 ст. 21 Закону Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Однак, Замовник в Оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушив норму п.8 ч.2 ст. 21 Закону.

2. Відповідно до ч.1 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №1082 від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок), Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Згідно до ч. 12 Порядку під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи); коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.

Згідно до умов пп.6.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується:
а) сканованою копією декларації або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або
б) сканованою копією реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками) або сканованою копією свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення.
З урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 р. № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонується товар що станом на дату розкриття тендерних пропозицій не внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, у такому разі учасник надає копії документів, що підтверджують проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, а саме:
- скановану копію листа призначеного органу з оцінки відповідності про факт подання заявки на проведення оцінки відповідності та відповідного пакету документів або про те, що проведення процедури оцінки відповідності не потребує залучення органу з оцінки відповідності на запропонований учасником товар.
- сканованими копіями документів, що підтверджують повноваження заявника на проходження процедури оцінки відповідності у разі, якщо заявник не є виробником.
* - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
** - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro».
*** - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують».
Тобто на підставі умов тендерної документації очевидно, що Замовником закуповується товар, який являє собою медичні вироби згідно Постанов КМУ від 02.10.2013 р. № 753, №754, №755.
В ч.13 Порядку визначено, що крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Однак, Замовник під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі не заповнив інформацію щодо коду та назви кожного медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, які є предметом закупівлі, чим в свою чергу порушив ч.13 Порядку.

Також, п 14 Порядку зазначає, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Однак, Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення якої передбачено Законом, не зазначив інформацію щодо коду товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.

3. Прошу звернути увагу Замовника, що Законом не передбачено порядку внесення змін до Оголошення про проведення відкритих торгів, а тому унеможливлює усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, та на підставі пп. 2 ч.1 ст.32 Закону Замовник зобов'язаний відмінити тендер.

Звертаємо увагу Замовника, що згідно до Розділу Х "ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ" Закону - порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

На підставі зазначеного у мотивувальній частині даної вимоги ми вимагаємо усунути порушення під час проведення тендеру шляхом відміни тендеру.
У випадку незадоволення данної вимоги будемо змушені повідомити інформацію щодо порушень Закону в контролюючі органи (в т.ч. до Державної аудиторської служби України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 15:03
Доброго дня, шановний Учаснику.
Дякуємо за увагу до даної закупівлі. Уважно вивчивши інформацію викладену у Вашій вимозі, на превеликий жаль, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги. По суті висвітлених питань повідомляємо наступне:
1. По першому питанню. Станом на 08.09.2020 р. зазначена функція не реалізована технічно. Окремо зазначимо, що з інформацією про мову, якою подається тендерна пропозиція учасниками можна озайомитись в тендерній документації.
2. По другому питанню. Уважно вивчивши викладену Вами інфориацію, повідомляємо наступне: З викладеного не зрозуміло, яким чином порушено Ваші права. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708 «…Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника...», зазначена вимога Замовником виконана. Інформація згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. № 1082 регламентує порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Інформація щодо назви предмета закупівлі, коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, Замовником оприлюднено. Крім того до участі в закупівлі учасники можуть пропонувати зокрема товари, що не є виробами медичного призначення але при умові дотримання вимог, що викладені в тендерній документації.
3. По третьому пункту вимоги. Наголошуємо, що Замовик ніяк не може заборонити Вам чинити ті чи інші дії або вплинути на Вас. Але в будьякому випадку Замовник готовий до відстоювання своєї позиції в будьякій інстанції. В разі видання контролюючими органами приписів, щодо невідповідностей в діях Замовника, ми їх виконаємо, якщо вони будуть відповідати вимогам законодавства України.

З повагою, тендерний комітет.

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 23:56
DoC 101-16 ИФА_класс А.pdf
03 вересня 2020 23:56
Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ №1 Витратні матеріали для відділу переливання крові: 1.1 Набір реагентів для імуноферментного виявлення антитіл до ВІЛ-1,2 та антигену р24 ВІЛ-1 КомбіБест ВІЛ-1,2 АГ/АТ (комплект 1) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.2 Набір реагентів для імуноферментного виявлення HBsAg Вектогеп В-HBs-антиген (комплект 2) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.3 Набір реагентів для імуноферментного виявлення імуноглобулінів класів G та М до вірусу гепатиту С Бест анти-ВГС (комплект 3) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.4 Набір реагентів для імуноферментного виявлення сумарних антитіл до core-антигену вірусу гепатиту В ВектоHBcAg-антитіла (96 аналізів) – 50 наб.; 1.5 Набір реагентів для імуноферментного виявлення сумарних антитіл до Treponema pallidum РекомбіБест антипаллідум-сумарні антитіла (комплект 3) (192 аналіза) – 50 наб.; 1.6 Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В (HBsAg), гепатиту В (HBsAb), сифілісу, комплект – 5 шт.; 1.7 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить антитіла до ВІЛ-1» ВЛК анти-ВІЛ-1 (18 флаконів) – 5 наб.; 1.8 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить HBsAg» ВЛК HBsAg (24 флакони) – 5 наб.; 1.9 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить антитіла до вірусу гепатиту С» ВЛК анти-ВГС (24 флакони) – 5 наб.; 1.10 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4 / HBsAg, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т. pallidum) (10 флаконів) – 1 наб.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 070 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 350,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 вересня 2020 13:05
Закінчення: 18 вересня 2020 13:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

421 од
ЛОТ №1 Витратні матеріали для відділу переливання крові: 1.1 Набір реагентів для імуноферментного виявлення антитіл до ВІЛ-1,2 та антигену р24 ВІЛ-1 КомбіБест ВІЛ-1,2 АГ/АТ (комплект 1) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.2 Набір реагентів для імуноферментного виявлення HBsAg Вектогеп В-HBs-антиген (комплект 2) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.3 Набір реагентів для імуноферментного виявлення імуноглобулінів класів G та М до вірусу гепатиту С Бест анти-ВГС (комплект 3) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.4 Набір реагентів для імуноферментного виявлення сумарних антитіл до core-антигену вірусу гепатиту В ВектоHBcAg-антитіла (96 аналізів) – 50 наб.; 1.5 Набір реагентів для імуноферментного виявлення сумарних антитіл до Treponema pallidum РекомбіБест антипаллідум-сумарні антитіла (комплект 3) (192 аналіза) – 50 наб.; 1.6 Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В (HBsAg), гепатиту В (HBsAb), сифілісу, комплект – 5 шт.; 1.7 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить антитіла до ВІЛ-1» ВЛК анти-ВІЛ-1 (18 флаконів) – 5 наб.; 1.8 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить HBsAg» ВЛК HBsAg (24 флакони) – 5 наб.; 1.9 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить антитіла до вірусу гепатиту С» ВЛК анти-ВГС (24 флакони) – 5 наб.; 1.10 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4 / HBsAg, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т. pallidum) (10 флаконів) – 1 наб.
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Дата доставки: 29 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, який надано Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-27-004477-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Реал Діагностик", Код ЄДРПОУ:39231218
Дата подання: 03 вересня 2020 23:56
Вимога на дискримінаційні вимоги тендерної документації щодо Лоту 1
27.08.2020 року ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (далі – Замовник) оголосив закупівлю “Витратні матеріали для лабораторних досліджень (біохімічної лабораторії та відділу переливання крові) Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 33690000-3 - Лікарські засоби різні» , ЛОТ №1 Витратні матеріали для відділу переливання крові: 1.1 Набір реагентів для імуноферментного виявлення антитіл до ВІЛ-1,2 та антигену р24 ВІЛ-1 КомбіБест ВІЛ-1,2 АГ/АТ (комплект 1) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.2 Набір реагентів для імуноферментного виявлення HBsAg Вектогеп В-HBs-антиген (комплект 2) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.3 Набір реагентів для імуноферментного виявлення імуноглобулінів класів G та М до вірусу гепатиту С Бест анти-ВГС (комплект 3) (192 аналіза) – 100 наб.; 1.4 Набір реагентів для імуноферментного виявлення сумарних антитіл до core-антигену вірусу гепатиту В ВектоHBcAg-антитіла (96 аналізів) – 50 наб.; 1.5 Набір реагентів для імуноферментного виявлення сумарних антитіл до Treponema pallidum РекомбіБест антипаллідум-сумарні антитіла (комплект 3) (192 аналіза) – 50 наб.; 1.6 Комбінований тест для виявлення ВІЛ1/2, гепатиту С, гепатиту В (HBsAg), гепатиту В (HBsAb), сифілісу, комплект – 5 шт.; 1.7 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить антитіла до ВІЛ-1» ВЛК анти-ВІЛ-1 (18 флаконів) – 5 наб.; 1.8 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить HBsAg» ВЛК HBsAg (24 флакони) – 5 наб.; 1.9 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості ІФА «Сироватка, що містить антитіла до вірусу гепатиту С» ВЛК анти-ВГС (24 флакони) – 5 наб.; 1.10 Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4 / HBsAg, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т. pallidum) (10 флаконів) – 1 наб., ЛОТ №2 Витратні матеріали для аналізатора GEM PREMIER 3000: 2.1 Картридж GEM 3/3.5 К IQM для газів крові/електролітів/глюкози 600 тестів – 10 шт., ЛОТ №3 Витратні матеріали для відділу переливання крові 3.1 Моноклональні реагенти для визначення групової належності анти"С" – 120 флак.; 3.2 Моноклональні реагенти для визначення групової належності анти"Е" – 120 флак.; 3.3 Моноклональні реагенти для визначення групової належності анти"К" – 120 флак.; 3.4 Антиген кардіоліпіновий для реакції мікропреципітації (експрес методика на сифіліс) №10 – 30 упак.; 3.5 "АЛАТ" набір для визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові – 7 упак.; 3.6 "Білірубін" набір для визначення концентрації загального та прямого білірубіну у сироватці крові – 7 упак., ЛОТ №4 Витратні матеріали для біохімічних досліджень: 4.1 Лактат 10 х 10 мл – 3 упак., ЛОТ № 5 Витратні матеріали для гематологічного аналізатора Swelab: 5.1 Свелаб Альфа Ділуент, 900 циклів або еквівалент – 5 шт.; 5.2 Свелаб Альфа Лізуючий, 900 циклів або еквівалент – 5 шт.; 5.3 Свелаб Альфа Боуль контроль – Диф нормальний або еквівалент – 7 шт.; 5.4 Свелаб Альфа Боуль набір для чищення – набір для промивання або еквівалент – 4 шт. (Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-24-005080-a). Ознайомившись з тендерною документацією щодо Лоту 1, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. Відповідно у п.4.2, Розділ І Тендерної документації (опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції), а саме в наведеному переліку витратнх матеріалів для відділу переливання крові (далі - Товар), які закуповуються Замовником за Лотом 1. Звертаємо Вашу увагу, що Товар (за Лотом 1) — позиція №1.10 “Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4 / HBsAg, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т. pallidum) (10 флаконів), 1 наб.” – зареєстрована лише в одного виробника – АО «Вектор-Бест», Російська Федерація (за участі уповноваженого представника ТОВ “ Вектор-Бест-Україна”). Інші Товари за Лотом 1 (позиції №1.1-1.9), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох інших національних виробників. Проте, через наявність в переліку згаданого вище Товару (позиція №1.10), національні виробники або їх уповноважені представники, які реалізують товари цих виробників на вітчизняному ринку, не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, наявність в переліку закупівлі за Лотом 1 Товару (позиція №1.10), який зареєстрований лише в одного виробника АО «Вектор-Бест» суттєво обмежує конкуренцію, що прямо свідчить про дискримінаційні умови в тендерній документації, оскільки інші Товари з переліку предмету закупівлі за Лотом 1 (позиції №1.1-1.9) зареєстровані в декількох інших національних виробників, які мають своїх уповноважених представників, однак наявність в переліку позиції №1.10 позбавляє можливості інших потенційних учасників прийняти участь у закупівлі по даному Лоту 1! Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ від 16.05.18р., 13.07.20р., якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації: виокремити Товар (позиція №1.10 “Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4 / HBsAg, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т. pallidum) (10 флаконів), 1 наб.”) в окремий лот предмету закупівлі. В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги Тендерної документації Замовника, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Додаток: копії рішень АМКУ від 16.05.18р., 13.07.20р. (аналогічні обставини), Декларація про відповідність АТ "Вектор-Бест".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 14:48
Доброго дня, шановний Учаснику.
Щиро вдячні за проявлений інтерес до даної закупівлі. Уважно вивчивши інформацію викладену у Вашій вимозі, на превеликий жаль, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Вважаємо, що виділення окремих позицій лоту № 1 в додаткові лоти становить певні ризики, у зв’язку з чим торги за окремими позиціями можуть бути відмінені відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (недостатня кількість учасників, тощо), що призведе до зриву закупівлі та зволікання часом.
Замовником під час формування предмета закупівлі цих торгів, а також формування лотів закупівлі ураховувались заявки від відділень інституту. Мета закупівлі забезпечити відділення необхідними товарами у найкоротші терміни з урахуванням вимог чинного законодавства.
З метою забезпечення безперервного лікувального процесу, відділення сформували заявки в залежності від своєї спеціалізації та потреби, а тому заявки об’єднують у себе товари різного спектру застосування.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708 «…Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника...».
Крім цього нами проведено моніторинг і проаналізовано оприлюднені закупівлі, в результаті якого отримано документальне підтвердження наявності на ринку України мінімум двох виробників аналогічної продукції за Лотом №1 – позиція №1.10 «Набір для внутрішньолабораторного контролю якості імуноферментного аналізу «Мінімальний позитивний зразок» МІНІпоз (варіант 4/ HBsAG, анти-ВГС, анти-ВІЛ-1, анти-Т.pallidum) (10 флаконів).
Вважаємо, що Замовником під час визначення предмета закупівлі, а також лотів за цими торгами було дотримано усіх вимог законодавства про публічні закупівлі, зокрема принципу здійснення закупівель – недискримінація учасників, а об’єднання виробів медичного призначення в тому вигляді в якому здійснюється закупівля є обґрунтованим.
З повагою, тендерний комітет.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-27-004477-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Реал Діагностик", Код ЄДРПОУ:39231218
Дата подання: 04 вересня 2020 20:56
Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас на підставі положень ч.1 ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
1. Відповідно до п.8 ч.2 ст. 21 Закону Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Однак, Замовник в Оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушив норму п.8 ч.2 ст. 21 Закону.

2. Відповідно до ч.1 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №1082 від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок), Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Згідно до ч. 12 Порядку під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи); коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.

Згідно до умов пп.6.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога засвідчується:
а) сканованою копією декларації або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або
б) сканованою копією реєстраційного посвідчення МОЗ України (з додатками) або сканованою копією свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України (з додатками), що свідчить про наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення.
З урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 р. № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонується товар що станом на дату розкриття тендерних пропозицій не внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, у такому разі учасник надає копії документів, що підтверджують проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, а саме:
- скановану копію листа призначеного органу з оцінки відповідності про факт подання заявки на проведення оцінки відповідності та відповідного пакету документів або про те, що проведення процедури оцінки відповідності не потребує залучення органу з оцінки відповідності на запропонований учасником товар.
- сканованими копіями документів, що підтверджують повноваження заявника на проходження процедури оцінки відповідності у разі, якщо заявник не є виробником.
* - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
** - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro».
*** - Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують».
Тобто на підставі умов тендерної документації очевидно, що Замовником закуповується товар, який являє собою медичні вироби згідно Постанов КМУ від 02.10.2013 р. № 753, №754, №755.
В ч.13 Порядку визначено, що крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Однак, Замовник під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі не заповнив інформацію щодо коду та назви кожного медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, які є предметом закупівлі, чим в свою чергу порушив ч.13 Порядку.

Також, п 14 Порядку зазначає, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Однак, Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення якої передбачено Законом, не зазначив інформацію щодо коду товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.

3. Прошу звернути увагу Замовника, що Законом не передбачено порядку внесення змін до Оголошення про проведення відкритих торгів, а тому унеможливлює усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, та на підставі пп. 2 ч.1 ст.32 Закону Замовник зобов'язаний відмінити тендер.

Звертаємо увагу Замовника, що згідно до Розділу Х "ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ" Закону - порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

На підставі зазначеного у мотивувальній частині даної вимоги ми вимагаємо усунути порушення під час проведення тендеру шляхом відміни тендеру.
У випадку незадоволення данної вимоги будемо змушені повідомити інформацію щодо порушень Закону в контролюючі органи (в т.ч. до Державної аудиторської служби України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 15:03
Доброго дня, шановний Учаснику.
Дякуємо за увагу до даної закупівлі. Уважно вивчивши інформацію викладену у Вашій вимозі, на превеликий жаль, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги. По суті висвітлених питань повідомляємо наступне:
1. По першому питанню. Станом на 08.09.2020 р. зазначена функція не реалізована технічно. Окремо зазначимо, що з інформацією про мову, якою подається тендерна пропозиція учасниками можна озайомитись в тендерній документації.
2. По другому питанню. Уважно вивчивши викладену Вами інфориацію, повідомляємо наступне: З викладеного не зрозуміло, яким чином порушено Ваші права. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708 «…Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника...», зазначена вимога Замовником виконана. Інформація згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. № 1082 регламентує порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Інформація щодо назви предмета закупівлі, коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, Замовником оприлюднено. Крім того до участі в закупівлі учасники можуть пропонувати зокрема товари, що не є виробами медичного призначення але при умові дотримання вимог, що викладені в тендерній документації.
3. По третьому пункту вимоги. Наголошуємо, що Замовик ніяк не може заборонити Вам чинити ті чи інші дії або вплинути на Вас. Але в будьякому випадку Замовник готовий до відстоювання своєї позиції в будьякій інстанції. В разі видання контролюючими органами приписів, щодо невідповідностей в діях Замовника, ми їх виконаємо, якщо вони будуть відповідати вимогам законодавства України.

З повагою, тендерний комітет.

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 23:56
DoC 101-16 ИФА_класс А.pdf
03 вересня 2020 23:56
Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик" 1 064 958,16
UAH з ПДВ
1 064 958,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБСВІТ" 1 069 689,70
UAH з ПДВ
1 069 689,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД" 1 070 000,00
UAH з ПДВ
1 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 09:27
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:27
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:25
8. Статут - оригінал.pdf
17 вересня 2020 09:25
18. Інструкції.pdf
17 вересня 2020 09:25
17. Паспорти якості.pdf
17 вересня 2020 09:25
15. Довідка довкілля.pdf
17 вересня 2020 09:25
1. Реєстр.pdf
17 вересня 2020 09:25
3. Довідка Працівники.pdf
17 вересня 2020 09:25
12. ГЛ 80%.pdf
17 вересня 2020 09:25
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:43
технічна частина.pdf
16 вересня 2020 14:43
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Реал Діагностик"

ТОВ "ЛАБСВІТ"

ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик"
#39231218
Переможець 1 064 958,16
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реал Діагностик"
#39231218
1 064 958,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 11:13
ДУ №2.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:05
ДУ №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:02
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:42
Договір 132ВПК.pdf укладений
08 жовтня 2020 10:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 листопада 2020 11:27
84 594,20 UAH UA688201720343100002000009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA563226690000026008300585606
ТОВ РЕАЛ ДІАГНОСТИК
Оплачений
18 листопада 2020 11:26
1 027,20 UAH UA688201720343100002000009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA563226690000026008300585606
ТОВ РЕАЛ ДІАГНОСТИК
Оплачений
30 листопада 2020 13:11
267 419,75 UAH UA688201720343100002000009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA563226690000026008300585606
ТОВ РЕАЛ ДІАГНОСТИК
Оплачений
03 грудня 2020 13:06
431 975,05 UAH UA688201720343100002000009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA563226690000026008300585606
ТОВ РЕАЛ ДІАГНОСТИК
Оплачений
23 грудня 2020 14:26
27 589,95 UAH UA688201720343100002000009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA563226690000026008300585606
ТОВ РЕАЛ ДІАГНОСТИК
Оплачений
23 грудня 2020 14:27
252 352,01 UAH UA688201720343100002000009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA563226690000026008300585606
ТОВ РЕАЛ ДІАГНОСТИК
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 132ВПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору в межах не більше 20%
Номер договору про закупівлю: 132ВПК
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 277 309,29
UAH (в тому числі ПДВ 86 355,66 UAH)