Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція частини приміщень поліклініки лікарів загальної практики комунальної установи «Центральна міська лікарня № 2» під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини за адресою: м. Житомир, майдан Визволення, 1» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
11 440 683,00 UAH
UA-2020-08-27-004076-c 112ff19cc04848f0aea24591310c2ad9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 14:06
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 14:06
Початок аукціону: 14 вересня 2020 12:48
Очікувана вартість: 11 440 683,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція частини приміщень поліклініки лікарів загальної практики комунальної установи «Центральна міська лікарня № 2» під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини за адресою: м. Житомир, майдан Визволення, 1» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 14:41
Додаток 6.docx
27 серпня 2020 14:41
Проект договору.docx
27 серпня 2020 14:41
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 10 964 208,00
UAH з ПДВ
10 964 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 11 246 002,00
UAH з ПДВ
11 246 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:32
довідки переможця
12 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
12 вересня 2020 12:34
Лист-відгук 3.pdf
12 вересня 2020 12:34
Лист-відгук 2.pdf
12 вересня 2020 12:34
лист-відгук 1.pdf
12 вересня 2020 12:34
аналогічний договір 3.rar
12 вересня 2020 12:34
аналогічний договір 2.rar
12 вересня 2020 12:34
аналогічний договір 1.rar
12 вересня 2020 12:33
Код доступу та Статут.pdf
12 вересня 2020 12:33
кошторис.rar

Публічні документи

12 вересня 2020 11:34
частина 3.rar
12 вересня 2020 11:34
частина 2.rar
12 вересня 2020 11:34
частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

ТОВ "ЗАБУДОВНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 10 964 208,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
10 964 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:49
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 15:25
Дод. угода № 9 від 09.12.2022.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 15:23
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:47
Додаткова угода № 8.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 10:29
Додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 16:44
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
02 липня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 12:19
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
18 червня 2021 12:17
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 16:15
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
21 травня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2021 10:51
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
15 квітня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 11:54
Дод. угода № 2.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:50
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:58
Договір № 64.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1 та додатку № 3 до договору у зв'язку із надходженням фінансування, що не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п .2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. та додатків № 1 та № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2., п. 2.1., п. 10.1, додатка № 2 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1 та додатку 3 договору у зв'язку із надходженням фінансування
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 10 964 208,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 827 368,00 UAH)