Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Реконструкція частини приміщень поліклініки лікарів загальної практики комунальної установи «Центральна міська лікарня № 2» під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини за адресою: м. Житомир, майдан Визволення, 1» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
11 440 683,00 UAH
UA-2020-08-27-004076-c 112ff19cc04848f0aea24591310c2ad9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 14:06
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 14:06
Початок аукціону: 14 вересня 2020 12:48
Очікувана вартість: 11 440 683,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція частини приміщень поліклініки лікарів загальної практики комунальної установи «Центральна міська лікарня № 2» під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини за адресою: м. Житомир, майдан Визволення, 1» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін Пiсляоплата 15 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 серпня 2020 14:42
Електронний цифровий підпис
27 серпня 2020 14:41
Додаток 6.docx
27 серпня 2020 14:41
Проект договору.docx
27 серпня 2020 14:41
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 10 964 208,00
UAH з ПДВ
10 964 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 11 246 002,00
UAH з ПДВ
11 246 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 09:33
sign.p7s
25 вересня 2020 09:32
довідки переможця
12 вересня 2020 12:38
sign.p7s
12 вересня 2020 12:34
Лист-відгук 3.pdf
12 вересня 2020 12:34
Лист-відгук 2.pdf
12 вересня 2020 12:34
лист-відгук 1.pdf
12 вересня 2020 12:34
аналогічний договір 3.rar
12 вересня 2020 12:34
аналогічний договір 2.rar
12 вересня 2020 12:34
аналогічний договір 1.rar
12 вересня 2020 12:33
Код доступу та Статут.pdf
12 вересня 2020 12:33
кошторис.rar

Публічні документи

12 вересня 2020 11:34
частина 3.rar
12 вересня 2020 11:34
частина 2.rar
12 вересня 2020 11:34
частина 1.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 10 964 208,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
10 964 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 жовтня 2020 16:58
Договір № 64.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:57

Актуальні тендери

До пошуку