Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Монтаж, пусконалагоджування системи пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
612 905,00 UAH
UA-2020-08-27-004009-a 2f962064f4ad4a5aa013760fa897ff19
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мадіяров Вадим Едуардович

+380515827154 servisosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти" Баштанської районної ради Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 39737507
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., місто Баштанка, вулиця Полтавська, 41
Контактна особа: Мадіяров Вадим Едуардович
+380515827154
servisosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 12:37
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 12:37
Початок аукціону: 15 вересня 2020 14:44
Очікувана вартість: 612 905,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 065,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи (Монтаж, пусконалагоджування системи пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56101, Україна, Миколаївська область, Баштанський район, с. Добра Криниця, вул. Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 12:33
10.jpg
27 серпня 2020 12:33
9.jpg
27 серпня 2020 12:33
8.jpg
27 серпня 2020 12:33
7.jpg
27 серпня 2020 12:33
6.jpg
27 серпня 2020 12:33
5.jpg
27 серпня 2020 12:33
4.jpg
27 серпня 2020 12:33
3.jpg
27 серпня 2020 12:33
2.jpg
27 серпня 2020 12:33
1.jpg
27 серпня 2020 12:33
Тендерна документація.docx
27 серпня 2020 12:33
Оголошення.docx
27 серпня 2020 12:33
Додаток 5 (Форма пропозиції).docx
27 серпня 2020 12:33
Додаток 4 (Проект Договору).docx
27 серпня 2020 12:33
Додаток 2 (Відпов. вимогам ст.17).docx
27 серпня 2020 12:33
Додаток 1 (Кв. кр.ст.16).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи
Дата подання: 31 серпня 2020 12:35
Доброго дня, шановний Замовнику, чи можливо замість висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, надати сертифікати відповідності обладнання?
Відповідь відсутня
Документи на переможця
Дата подання: 31 серпня 2020 12:56
Шановний замовнику, у ТД наявна вимога: документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. Зазначена вимога не відповідає законодавству, оскільки, відповідно ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує ДЕСЯТИ днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-27-004009-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 28 серпня 2020 13:25
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, Згідно додатку 2, Ви вимагаєте - Копію чинного на дату подання пропозиції висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров`я України на закуповуємий товар.
(Замовником висновку має бути безпосередньо учасник закупівлі, або надати дилерський договір чи письмовий дозвіл на використання висновків чи сертифікатів).
Дана умова є дискримінаційною, так як предметом закупівлі є не товар, а ПОСЛУГИ.
Який товар Ви закуповуєте, якщо тендер на послуги?
Якщо закуповуєте товар - вкажіть будь-ласка в умовах тедерної документації, що саме ?
Також, дискримінаційною є умова щодо Замовником висновку - саме Учасник. Зверніться до практика АМКУ з подібних питань. Ваші умови є дискримінаційними, тому просимо їх видалити. Тендерна документація, відповідно до ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі не повинна містити дискримінаційних умов. Ви порушуєте Закон! В іншому випадку, ми будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 08:50
Кінець періоду оскарження: 26 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 26 вересня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливо усунути порушення
Документи:
15 вересня 2020 08:49
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:42
протокол 73.pdf