Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
38 400,00 UAH
UA-2020-08-27-003065-a 0797b379dff54c5caa59069b46623353
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Селезньов Віталій Вікторович

+380617874478 zprf@dzk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Запорізька регіональна філія Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру»
Код ЄДРПОУ: 26468522
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Гоголя, буд. 128
Контактна особа: Селезньов Віталій Вікторович
+380617874478
zprf@dzk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 14:24
Очікувана вартість: 38 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Гоголя, буд. 128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 11:36
Проект договору.docx
27 серпня 2020 11:36
ТД_2020_(обслуговування_офіс.техніки).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Круглов С.І. 23 840,00
UAH з ПДВ
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 32 830,00
UAH з ПДВ
18 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 25 785,00
UAH з ПДВ
21 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:10
Довідки.pdf
12 жовтня 2020 15:22
Dovidka_20258600510860338499(1).pdf
12 жовтня 2020 15:22
Dovidka_20258600510860338499.pdf.p7s
09 жовтня 2020 12:11
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:09
1 (оренда обладнання).pdf
09 жовтня 2020 12:09
2 мат база.pdf
09 жовтня 2020 12:08
3.Працівники.pdf
09 жовтня 2020 12:08
4.Аналогічний Договір.rar
09 жовтня 2020 12:07
4.Аналогічний Договір.rar
11 вересня 2020 17:44
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:42
18.Довідка мат база.pdf
11 вересня 2020 17:40
17.ФОП Михеева.pdf
11 вересня 2020 17:39
17.ФОП Михеева(пилосмоки).pdf
11 вересня 2020 17:29
2.Інд-код.pdf
11 вересня 2020 17:29
3.Витяг з реестру.pdf
11 вересня 2020 17:29
4.Витяг з ЄДР 2020.pdf
11 вересня 2020 17:29
5.Сертифікати.rar
11 вересня 2020 17:29
6.Договір аренди 2019.pdf
11 вересня 2020 17:28
8.Відгуки.rar
11 вересня 2020 17:28
9.Проект договору.pdf
11 вересня 2020 17:28
10.Технічні вимоги.pdf
11 вересня 2020 17:28
11.Аналогічні договори.rar
11 вересня 2020 17:26
15. ПК.pdf
11 вересня 2020 17:26
16.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:56
Часть 2.pdf
09 вересня 2020 16:56
Часть 1.pdf
09 вересня 2020 16:56
допугода.pdf
09 вересня 2020 16:56
договір.pdf
09 вересня 2020 16:56
ВІдгук адмінпослуги.PDF
09 вересня 2020 16:56
Цінова.pdf
09 вересня 2020 16:56
Технічка.pdf
09 вересня 2020 16:56
Статут.pdf
09 вересня 2020 16:56
Протокол.PDF
09 вересня 2020 16:56
Проект договору.pdf
09 вересня 2020 16:56
про ліцензування.pdf
09 вересня 2020 16:56
працівники.pdf
09 вересня 2020 16:56
Наказ .PDF
09 вересня 2020 16:56
МВД.pdf
09 вересня 2020 16:55
лист про субпідрядника.pdf
09 вересня 2020 16:55
Лист про санкції.pdf
09 вересня 2020 16:55
Лист гарантія.pdf
09 вересня 2020 16:55
захист довкілля.pdf
09 вересня 2020 16:54
Договоро_Злагода_ЦД.pdf
09 вересня 2020 16:54
довідка по ст.17.pdf
09 вересня 2020 16:54
Довідка з банку.pdf
09 вересня 2020 16:54
довідка 2.pdf
09 вересня 2020 16:54
довідка 1.pdf
09 вересня 2020 16:54
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
09 вересня 2020 16:54
Витяг.pdf
09 вересня 2020 16:54
Виписка з ЄДР.PDF
09 вересня 2020 16:54
Аналогічний договоір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Круглов С.І.

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Круглов С.І.
#2422404470
Переможець 18 600,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 16:50

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Учасник зазначив у довідці про наявність матеріально-технічної бази орендовану Установку для очищення картриджів але не надав документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. Згідно пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном». 2) Учасник зазначив у довідці про наявність матеріально-технічної бази орендовані Офісні та складські приміщення (загальною площею 90 м2) та у якості документу, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном зазначив Договір №1/01/2019 оренди нежилого приміщення але у якості підтвердження надав ДОГОВІР № 14012020/1 оренди нежилого приміщення від 14.09.2019 де зазначена площа 50 м2. Згідно пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном». 3) Для підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід яка не відповідає встановленій замовником формі. Згідно пункту 2.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає: «Довідка в довільній формі про наявність в учасника, а також у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 4) Для підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав документ «Аналогічні договори» Вих. №41/01/5 від 08.09.2020 де зазначив Договір з Регіональною філією «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" № ПР/ДНЗ-3-191095/НЮ від 23.12.2019р. та на підтвердження надав копію зазначеного договору в якому відсутні Додаток № 1 - Розрахунок вартості послуг з заправки та технічного обслуговування принтерів, копіювально-множительної техніки, який складає невід'ємну частину договору та Додаток № 2 - Калькуляція на послуги з заправки та технічного обслуговування принтерів, копіювально-множительної техніки, який складає невід'ємну частину договору. Згідно пункту 3.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці». 5) Для підтвердження кваліфікаційного критерію Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав документ «Аналогічні договори» Вих. №41/01/5 від 08.09.2020 де зазначив Договір з КУ Центр ФСА ЗОР № 21/2019-ТО від 21.03.2019р. та на підтвердження надав копію зазначеного договору але не надав копії/ю документів/у на підтвердження виконання, а саме, актів приймання-передачі виконаних Учасником послуг за даним договором. Згідно пункту 3.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Згідно пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном.» 2) Згідно пункту 2.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідка в довільній формі про наявність в учасника, а також у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3) Згідно пункту 3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати: «3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом якого є послуги щодо технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (принтерів) та заправки картриджів або аналогічні послуги за змістом, однак з наближеним формулюванням до предмету закупівлі; - сторонами визначена сума договору; - сторонами встановлений строк дії договору; 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Круглов С.І.
#2422404470
18 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:25
Договір № 3010 укладений
30 жовтня 2020 14:22