Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
258 000,00 UAH
UA-2020-08-27-002925-c ● ca7db2434f28415e89b8e7777122c3fa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Покровський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190679 |
Місцезнаходження: | 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1 |
Контактна особа: |
Єфіменко Олена Анатоліївна +380623524289 Helena2535@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 13:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 13:56 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 258 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7740 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кг
Вершкове масло фасоване 72%-73%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85301, Україна, Донецька область, місто покровськ, вулиця Степана Бовкуна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 13:52 |
ТД вершкове масло серпень 2020 року.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо формату файлів пропозиції
Дата подання: 29 серпня 2020 04:04
Дата відповіді: 01 вересня 2020 10:05
Відповідно до тенедерної документації: "Документи, які підлягають завантаженню, повинні бути сформовані в файли в форматах PDF або JPG та заархівовані з використанням архіваторів WinRAR або Zip."
Скажіть, будь ласка:
1. якщо учасник не заархівує документи тендерної пропозиції в архіватори WinRAR або Zip (тобто завантажить документи окремо у файлах в форматах PDF або JPG ) чи буде це вважатись невідповідністю тендерної документації та вимогам Замовника?
2. чи можна не архівувати документи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Можна не архівувати, завантажуйте в форматах PDF або JPG.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-27-002925-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 28 серпня 2020 19:40
Вимога про усунення порушення
Замовником- Комунальной установой “Покровський психоневрологічний інтернат” було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю товару згідно Код ДК 021:2015:15530000-2-Вершкове масло.
Статтями 3 та 5 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювти дискримінаційні умови до учасників. Статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст.22 Закону України“Про публічні закупівлі”, тендерна документацыя не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України “Про публічні закупівлі” чітко забороняють Замовникові в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.2. Додатку № 2, Замовник вимагає надати до інформаційної довідки — гарантійний лист про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки.
Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі Учасникам. Вважаємо, що вимога Замовника про надання гарантійного листа про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки порушують вимоги ст.ст. 5, 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
На підставі викладеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток № 2) на закупівлю товару згідно Код ДК 021:2015:15530000-2-Вершкове масло, вимогу про надання до інформаційної довідки гарантійного листа про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офційному веб-порталі.
Розгорнути
Згорнути
Статтями 3 та 5 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювти дискримінаційні умови до учасників. Статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст.22 Закону України“Про публічні закупівлі”, тендерна документацыя не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України “Про публічні закупівлі” чітко забороняють Замовникові в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.2. Додатку № 2, Замовник вимагає надати до інформаційної довідки — гарантійний лист про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки.
Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі Учасникам. Вважаємо, що вимога Замовника про надання гарантійного листа про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки порушують вимоги ст.ст. 5, 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
На підставі викладеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток № 2) на закупівлю товару згідно Код ДК 021:2015:15530000-2-Вершкове масло, вимогу про надання до інформаційної довідки гарантійного листа про відсутність порушень Учасником вимог Закону України “Про охорону праці” № 2694 за останні 3 роки.
Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офційному веб-порталі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2020 14:23
Доброго дня! Шановний Учаснику, уважно вивчивши Вашу вимогу щодо виключення з умов тендерної документації надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа про відсутність порушень Учасником вимог ЗУ «Про охорону праці» № 2694 за останні 3 роки. Не є зрозумілим в чому полягає дискримінація Учасників? Яким чином надання Учасниками гарантійних листів довільної форми, що не потребують надання жодних додаткових внутрішніх розпорядчих, організаційних, адміністративних чи інших документів може порушувати хоча б один із принципів здійснення публічних закупівель. Крім того, у тендерній документації окрім кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити.
Номер вимоги: UA-2020-08-27-002925-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Код ЄДРПОУ:13535033
Дата подання: 22 вересня 2020 13:01
Вимога
на рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 14:05
Доброго дня! Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції викладенні в протоколі № 120 від 21 вересня 2020 року, який у цей же день було опубліковано через електронну систему закупівель. Додатково повідомляємо, що згідно ч. 2 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Звертаю Вашу увагу на те, що при публікації протоколу електронна система закупівель пропонує ряд підстав щодо відхилення тендерної пропозиції і однією із них, яку ми обрали: "тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації", а при формувані автоматичного повідомлення щодо відхилення система визначиє саме ту норму ЗУ "Про публічні закупівлі", яка вказана в протоколі відхилення, оскільки дана підставі до неї входить.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-27-002925-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Код ЄДРПОУ:13535033
Дата подання: 01 жовтня 2020 17:03
Дата подання: 01 жовтня 2020 17:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2020 19:35
рішення від 06.10.2020№18728+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 19:35
Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.10.2020№16257.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 11:07
Інформація про перенесення розгляду скарги від 21.10.2020 №16655.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 11:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2020№20098.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 16:41
рішення від 28.10.2020 №20098.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 20:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ Замовником буде виконано.
Дата виконання рішення замовником: 03 листопада 2020 13:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" |
101 700,00
UAH з ПДВ
|
88 709,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" |
118 800,00
UAH з ПДВ
|
88 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Екоіллічпродукт" |
194 400,00
UAH з ПДВ
|
98 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІБРА-ГРУП" |
148 800,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #2680904152 |
Рішення скасоване |
88 709,99
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 13:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 вересня 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" #13535033 |
Рішення скасоване |
88 710,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 13:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 вересня 2020 00:00
|
ТОВ "Екоіллічпродукт" #37121709 |
Рішення скасоване |
98 988,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 13:56
|
|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #2680904152 |
Відхилено |
88 709,99
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 08:50
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 листопада 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" #13535033 |
Переможець |
88 710,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2020 09:05
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 листопада 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 13:10
|
Додаткова угода 1 до Дог 171 масло.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 09:13
|
Договір 171 масло 23.11.2020.pdf | укладений |
23 листопада 2020 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |