Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот 1: «Капітальний ремонт ПС «Теплична», в частині електромагнітної діагностики заземлювального контуру та системи блискавкозахисту»; Лот 2: «Капітальний ремонт ВРП-35кВ ПС «Виноградна», в частині електромагнітної діагностики заземлювального контуру»)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-27-001931-b 6fc6b01c8d684f9ebe0aedc2a23a694f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: "Капітальний ремонт ПС «Теплична», в частині електромагнітної діагностики заземлювального контуру та системи блискавкозахисту"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Лот 1: "Капітальний ремонт ПС «Теплична», в частині електромагнітної діагностики заземлювального контуру та системи блискавкозахисту"
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пров. Зустрічний,21
Дата доставки: 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після укладення Договору, за письмовим зверненням «Підрядника», можлива попередня оплата у розмірі 40 % від загальної вартості договору. Попередня оплата здійснюється на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Підрядник» зобов’язаний приступити та виконати роботи в строк та на умовах, передбачених цим договором. Аванс 10 Банківські 40
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться «Замовником» протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами актів виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3, - реєстрації «Підрядником» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 60

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КАСКАД ГРУП" 89 514,90
UAH з ПДВ
89 514,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 13:53
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:53
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КАСКАД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КАСКАД ГРУП"
#31871055
Переможець 89 514,90
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КАСКАД ГРУП"
#31871055
89 514,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 09:47
Звіт про виконання договору 780920.pdf укладений
23 березня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:25
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:47
Договор 780920 від 30.09.2020 - Теплична.pdf укладений
01 жовтня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 780920
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 89 514,90
UAH (в тому числі ПДВ 14 919,15 UAH)