Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розроблення проектної документації «Реконструкція дошкільного навчального закладу ”Малятко” з благоустроєм территорії по вул. Первомайська, 5 в с.Синюхин Брід Первомайського району Миколаєвської області»
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2020-08-27-001822-b 361a15371d0c4b7e9eb1ec761ff39969
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубко Олександр Олександрович

+380984237518 tanja-sinuha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Синюхино-Брідська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04376951
Місцезнаходження: 55243, Україна , Миколаївська обл., Синюхин Брід, вул.Центральна,14
Контактна особа: Зубко Олександр Олександрович
+380984237518
tanja-sinuha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 14:22
Початок аукціону: 17 вересня 2020 14:22
Очікувана вартість: 620 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції- українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пара
Роботи з розроблення проектної документації «Реконструкція дошкільного навчального закладу ”Малятко” з благоустроєм территорії по вул. Первомайська, 5 в с.Синюхин Брід Первомайського району Миколаєвської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55243, Україна, Миколаївська область, Синюхин Брід, вул.Центральна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 13:34
Додаткова інформація.docx
28 серпня 2020 08:04
Додаток 2 ст 17.docx
28 серпня 2020 08:04
Додаток 3 .docx
28 серпня 2020 08:04
Додаток 1 ТП.docx
28 серпня 2020 08:04
ТД .docx
27 серпня 2020 15:42
Додаток 4 проект дог.docx
09 вересня 2020 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 13:34
Додаткова інформація.docx
28 серпня 2020 08:04
Додаток 2 ст 17.docx
28 серпня 2020 08:04
Додаток 3 .docx
28 серпня 2020 08:04
Додаток 1 ТП.docx
28 серпня 2020 08:04
ТД .docx
27 серпня 2020 15:42
Додаток 4 проект дог.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної пропозиції
Дата подання: 01 вересня 2020 11:03
Дата відповіді: 09 вересня 2020 13:35
Для об'єктивного визначення тендерної пропозиції, у завданні на проєктування неообхідно надати б забудовиільш конкретні параметри предмету закупівлі: - загальну площу земельної ділянки; - поверховість будівлі, що реконструюється; - площа існуючої забудови під дитсадком; - суть реконструкції.
Відповідь: інформацію оновлено
Обладнання
Дата подання: 01 вересня 2020 18:31
Дата відповіді: 02 вересня 2020 15:13
Відповідно до тендерної документації наявна вимога: У складі пропозиці учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства на обладнання, необхідне для проведення нівелірних робіт. Просимо надати розяснення, яке саме обладнання має на увазі Замовник, та на якій підставі зазначене обладнання має підтверджуватися саме такими документами, а не договором купівлі-продажу або оренди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мається на увазі обладнання за допомогою якого буде виконано послуги
Дата видачі документів
Дата подання: 01 вересня 2020 18:43
Дата відповіді: 02 вересня 2020 12:04
Чи необхідно надавати у складі пропозиції витяг платника ПДВ виданий датою не раніше дати оголошення закупівлі, враховуючи, що даний документ не має строку чинності?
Відповідь: витяг платника ПДВ надавати потрібно
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-15-000025 ● a89e5cbd8fb646eeac4993be39ee3d40
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 грудня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.12.2020 № 469

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-27-001822-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.12.2020.



В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-16 11:28:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Роботи з розроблення проектної документації «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Малятко» з благоустроєм территорії по вул. Первомайська, 5 в с.Синюхин Брід Первомайського району Миколаєвської області» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та пояснень з наступного питання.
Чи було укладено за результатами проведення процедури закупівлі договір про закупівлю?
В разі укладання договору про закупівлю, просимо розмістити його в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-23 10:18:14

пояснення до моніторенгу

Договір було укладено ,але через порушення терміну оприлюднення, через об`єктивні форсмажорні обставини, прийнято рішення про визнання договору таким ,що не виконується.Процедуру закупівлі відмінено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2020-12-29 13:35:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
  4. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • усунуто

-

2020-12-30 11:26:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
приватне підприємство "Міжгосподарське бюро забудовника та будівельний маркетинг" 512 216,99
UAH
299 999,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВЄТЛИЧНИЙ" 401 014,00
UAH
300 000,00
UAH
Документи
ФОП МАКОВЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ 550 000,00
UAH
550 000,00
UAH
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 550 914,20
UAH
550 914,20
UAH
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" 610 000,00
UAH
610 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 16:21
Свідоцтво 5 %.pdf
14 вересня 2020 16:21
Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2020 16:21
Протокол Додток №2.pdf
14 вересня 2020 16:21
Аналогічна угода.pdf
14 вересня 2020 16:21
АВК-5.pdf
14 вересня 2020 16:21
Зведений кошторис.pdf
14 вересня 2020 16:21
СметчикСертифікат.pdf
14 вересня 2020 16:21
Інженер проектувальник.pdf
14 вересня 2020 16:21
Паюк Т. А..pdf
14 вересня 2020 16:21
Експерт.pdf
14 вересня 2020 16:21
Витяг.pdf
14 вересня 2020 16:21
Статут.pdf
14 вересня 2020 16:21
Паспорт і код.pdf
14 вересня 2020 16:21
Опис.pdf
14 вересня 2020 16:21
Рішення засновника.pdf
14 вересня 2020 16:21
Договір оренди.pdf
14 вересня 2020 16:21
Довідка про персонал.pdf
14 вересня 2020 16:21
Фінансова зівтність.pdf
14 вересня 2020 16:21
Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
10 вересня 2020 03:32
УСТАВ 2.pdf
10 вересня 2020 03:32
СЕРТИФІКАТ 3.pdf
09 вересня 2020 21:13
Довідка с НАЛОГОВОЙ.pdf
09 вересня 2020 21:13
Довідка НЕСУДИМІСТЬ.pdf
09 вересня 2020 21:13
Гарантийное письмо.pdf
09 вересня 2020 21:13
Субпідрядники.pdf
09 вересня 2020 21:12
Устав СВЕТЛИЧНЫЙ.pdf
09 вересня 2020 21:12
Реєстраційні документи.pdf
09 вересня 2020 21:11
Накази по підприємству.pdf
09 вересня 2020 21:09
СЕРТИФІКАТИ 2.pdf
09 вересня 2020 21:08
Інженерні працівники.pdf
09 вересня 2020 21:06
Кошторис до пропозиції.pdf
09 вересня 2020 21:05
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:38
Електронний підпис
15 вересня 2020 23:59
Електронний підпис
15 вересня 2020 23:55
Выписка из реестра _ФОП_.PDF
15 вересня 2020 23:55
Протокол ціни.pdf
15 вересня 2020 23:55
Довідка обладнення.pdf
15 вересня 2020 23:55
уповноважена особа.pdf
15 вересня 2020 23:55
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 23:55
Вытяг _ФОП_.PDF
15 вересня 2020 23:55
стаття 17.pdf
15 вересня 2020 23:55
Субпідрядники.pdf
15 вересня 2020 23:55
досвід робіт.pdf
15 вересня 2020 23:55
Сертификат Смета.pdf
15 вересня 2020 23:55
Договор.pdf
15 вересня 2020 23:55
Сертификат ГИП.PDF
15 вересня 2020 23:55
згода на обробку данних.pdf
15 вересня 2020 23:55
Отчетность ФОП 2019-2020.pdf
15 вересня 2020 23:55
довідка працівники.pdf
15 вересня 2020 23:55
Лист згода - відхилення.pdf
15 вересня 2020 23:55
Календарний план.pdf
15 вересня 2020 23:55
Инд код.PDF
15 вересня 2020 23:55
паспорт.PDF

Публічні документи

16 вересня 2020 13:08
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:03
23. Витяг ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2020 13:01
22. Аналогічні договори.pdf
16 вересня 2020 13:01
34.2 АВК Договір завірено.PDF
16 вересня 2020 13:01
17. Проект договору.PDF
16 вересня 2020 13:01
16. Тендерна пропозиція.PDF
16 вересня 2020 13:01
34. Повірка Тахіометр.pdf
16 вересня 2020 13:00
27. Кошторис.PDF
16 вересня 2020 13:00
24. Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2020 13:00
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 12:08
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:53
Статут.pdf
16 вересня 2020 11:53
ПДВ.pdf
16 вересня 2020 11:53
Ліцензія.pdf
16 вересня 2020 11:53
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

приватне підприємство "Міжгосподарське бюро забудовника та будівельний маркетинг"

ПП "СВЄТЛИЧНИЙ"

ФОП МАКОВЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
приватне підприємство "Міжгосподарське бюро забудовника та будівельний маркетинг"
#31082099
Відхилено
299 999,00
UAH
21 вересня 2020 14:34
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 вересня 2020 00:00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВЄТЛИЧНИЙ"
#34525192
Відхилено
300 000,00
UAH
23 вересня 2020 08:19
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 вересня 2020 00:00
ФОП МАКОВЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3134711536
Переможець 550 000,00
UAH
23 вересня 2020 08:24

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

21 вересня 2020 14:34
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:09
ПРОТОКОЛ відхилення.doc
17 вересня 2020 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

23 вересня 2020 08:19
Електронний підпис
23 вересня 2020 07:57
ПРОТОКОЛ відхилення 1.doc
21 вересня 2020 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 08:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАКОВЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3134711536
550 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 грудня 2020 10:08
Кінець періоду оскарження: 03 січня 2021 00:00
Дата відміни: 03 січня 2021 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливо усунити порушення у оприлюдненні документів закупівлі
Документи:
23 грудня 2020 10:08
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:00
відміна.doc