Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Синюхино-Брідська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04376951 |
Місцезнаходження: | 55243, Україна , Миколаївська обл., Синюхин Брід, вул.Центральна,14 |
Контактна особа: |
Зубко Олександр Олександрович +380984237518 tanja-sinuha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 14:22 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 14:22 |
Очікувана вартість: | 620 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 60 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2020 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2020 13:34 |
Додаткова інформація.docx | |
28 серпня 2020 08:04 |
Додаток 2 ст 17.docx | |
28 серпня 2020 08:04 |
Додаток 3 .docx | |
28 серпня 2020 08:04 |
Додаток 1 ТП.docx | |
28 серпня 2020 08:04 |
ТД .docx | |
27 серпня 2020 15:42 |
Додаток 4 проект дог.docx |
09 вересня 2020 13:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2020 13:34 |
Додаткова інформація.docx
|
|||
28 серпня 2020 08:04 |
Додаток 2 ст 17.docx
|
|||
28 серпня 2020 08:04 |
Додаток 3 .docx
|
|||
28 серпня 2020 08:04 |
Додаток 1 ТП.docx
|
|||
28 серпня 2020 08:04 |
ТД .docx
|
|||
27 серпня 2020 15:42 |
Додаток 4 проект дог.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-15-000025 ● a89e5cbd8fb646eeac4993be39ee3d40
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2020 № 469
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-27-001822-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.12.2020.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-16 11:28:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Роботи з розроблення проектної документації «Реконструкція дошкільного навчального закладу «Малятко» з благоустроєм территорії по вул. Первомайська, 5 в с.Синюхин Брід Первомайського району Миколаєвської області» (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та пояснень з наступного питання.
Чи було укладено за результатами проведення процедури закупівлі договір про закупівлю?
В разі укладання договору про закупівлю, просимо розмістити його в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-23 10:18:14
пояснення до моніторенгу
Договір було укладено ,але через порушення терміну оприлюднення, через об`єктивні форсмажорні обставини, прийнято рішення про визнання договору таким ,що не виконується.Процедуру закупівлі відмінено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
2020-12-29 13:35:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • усунуто
-
2020-12-30 11:26:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
приватне підприємство "Міжгосподарське бюро забудовника та будівельний маркетинг" |
512 216,99
UAH
|
299 999,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВЄТЛИЧНИЙ" |
401 014,00
UAH
|
300 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП МАКОВЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ |
550 000,00
UAH
|
550 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
550 914,20
UAH
|
550 914,20
UAH
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" |
610 000,00
UAH
|
610 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
приватне підприємство "Міжгосподарське бюро забудовника та будівельний маркетинг" #31082099 |
Відхилено |
299 999,00
UAH
|
21 вересня 2020 14:34
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 вересня 2020 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВЄТЛИЧНИЙ" #34525192 |
Відхилено |
300 000,00
UAH
|
23 вересня 2020 08:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 вересня 2020 00:00
|
ФОП МАКОВЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ #3134711536 |
Переможець |
550 000,00
UAH
|
23 вересня 2020 08:24
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 10:08 |
Кінець періоду оскарження: | 03 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 03 січня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливо усунити порушення у оприлюдненні документів закупівлі |
23 грудня 2020 10:08
|
Електронний підпис |
23 грудня 2020 10:00
|
відміна.doc |