Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мосту на км 551+689 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь
Очікувана вартість
7 637 564,02 UAH
UA-2020-08-27-001465-b f421aa2ba36645399f261d574b271598
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 14:29
Оскарження наміру укласти договір: 07 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мосту на км 551+689 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000153 ● 9a52e1ef39434fa8963b9e5b89ea6818
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-08-27-001465-b 27.08.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-30 16:27:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції мосту на км 551+689 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-27-001465-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо ID номерів процедур, за якими в електронній системі закупівель Вами було двічі відмінено процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що стало підставою для проведення переговорної процедури відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-01 17:20:56

Пояснення по суті Запиту по моніторингу

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати наступні пояснення.
По об’єкту «Реконструкція мосту на км 534+539 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь» Службою автомобільних доріг у Запорізькій області тричі оголошувалася процедура відкритих торгів:
1) 09.06.2020 року (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-09-007348-b).
2) Повторно 07.07.2020 року (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-07-001167-b).
3) Повторно 24.07.2020 року (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-24-005310-b).
Три вищезазначених тендери автоматично були відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у процедурі відкритих торгів менше двох тендерних пропозицій відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Переговорну процедуру по закупівлі «Реконструкція мосту на км 534+539 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь» було застосовано на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-24 10:24:46

Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі

Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 23.12.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2999 від 23.12.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-11-19-000153) закупівлі "Реконструкція мосту на км 551+689 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-08-27-001465-b).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 11.01.2021 року отримано копію ухвали від 04.01.2021 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/9748/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2999 від 23.12.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-11-19-000153) закупівлі "Реконструкція мосту на км 551+689 автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя (через м. Кременчук) — Маріуполь" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-08-27-001465-b).
Дата публікації: 11 січня 2021

Документи:

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЕЛІК ГРУП»
#26620600
Переможець 7 637 564,02
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:29

Документи

27 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:28
Акцепт Акелік Н-08 551+.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЕЛІК ГРУП»
#26620600
7 637 564,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:28
Акцепт Акелік Н-08 551+.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 12:29
22 ду 208-20.pdf зміни до договору
03 січня 2024 12:29
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2023 09:46
21 ДУ 208-20.pdf зміни до договору
04 липня 2023 09:46
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2023 17:32
20 ДУ208-20.pdf зміни до договору
28 квітня 2023 14:43
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:01
19 ДУ 208-20.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:01
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 15:00
18 ДУ 208-20.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:52
Додаткова угода №17ДУ_208-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 19:03
Додаткова угода №16ДУ 208-20.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 19:03
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 14:39
Додаткова угода №15ДУ_208-20.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 15:15
Додаткова угода№14ДУ 208-20.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 11:07
Додаткова угода №13ДУ 208-20.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 16:00
Додаткова угода №12ДУ 208-20 (1).pdf зміни до договору
26 липня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 14:54
Додаткова угода №11ДУ 208-20 (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 08:43
Додаткова угода №10ДУ 208-20 (1).pdf зміни до договору
18 травня 2021 08:43
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 13:20
Додаткова угода № 7 208-20 (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:38
ДУ 6 208-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 14:30
Протокол про технічну помилку 551+ (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:52
208-20 від 07.09.2020.pdf укладений
09 вересня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 09 вересня 2020 року було допущено технічну помилку при формуванні звіту про результати проведення процедури та оприлюдненні Договору №208-20 від 07.09.2020 року, а саме, майданчиком у звіті про результати проведення процедури сформовано невірні реквізити Генпідрядника (невірно вказано найменування Генпідрядника), в той час як у Договорі №208-20 від 07.09.2020 року (п. 23 Договору) та Додатковій угоді №1 ДУ/208-20 від 15.09.2020 року (пункт «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»), вказано вірні реквізити.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про те
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника від 14.12.2020 №535/12, внести зміни до Додатку 3 «Перелік Субпідрядників» договору №208-20 від «07» вересня 2020 року та викласти його у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 608/01 від 28.01.2021 р та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 2.1. Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до «30» квітня 2021 року за умови постійного фінансування.» 2. На підставі листа Генпідрядника № 608/01 від 28.01.2021 р та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 05/05 від 06.05.2021 р внести зміни до п.15.5. Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 15/05 від 18.05.2021 р та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 2.1. Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року. 2. На підставі листа Генпідрядника № 15/05 від 18.05.2021 р та п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 20/07 від 15.07.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до «31» серпня 2021 року за умови постійного фінансування». 2. На підставі листа Генпідрядника № 20/07 від 15.07.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 54/08 від 18.08.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до «30» вересня 2021 року за умови постійного фінансування». 2. На підставі листа Генпідрядника № 54/08 від 18.08.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів Генпідрядника та на підставі листа Генпідрядника № 67/09 від 17.09.2021 р, внести зміни до Розділу 23 Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) виклавши банківські реквізити Генпідрядника у наступній редакції: - IBAN UA213005280000026006000011471 в АТ «КБ «ОТП Банк», МФО 300528 - UA178201720355339107000702759 ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ,М.КИЇВ, МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 68/09 від 20.09.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до «29» жовтня 2021 року за умови постійного фінансування». 2. На підставі листа Генпідрядника № 68/09 від 20.09.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 78/10 від 19.10.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 31 грудня 2021 року за умови постійного фінансування». 2. На підставі листа Генпідрядника № 78/10 від 19.10.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 77/12 від 20.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 29 квітня 2022 року при умові постійного фінансування». 2. На підставі листа Генпідрядника № 77/12 від 20.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Генпідрядника № 77/12 від 20.12.2021 р. та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п. 19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє по 29 квітня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків».
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту, п.2.4. договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 31 грудня 2022 року при умові постійного фінансування». 2. На підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається. 3. На підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту, абз. 2 п.19.1. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п. 19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє по 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків».
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 18ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 01.12.2022 № 15/12, п.2.4. договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 30 червня 2022 року при умові постійного фінансування». 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 01.12.2022 № 15/12, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається. 3. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 01.12.2022 № 15/12, абз. 2 п.19.1. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п. 19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє по 30 червня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків».
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 19ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з перейменуванням з 05.04.2023 Служби автомобільних доріг у Запорізькій області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області на підставі наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 №Н-117 «Деякі питання діяльності Служби автомобільних доріг у Запорізькій області» внести зміни до договору №208-20 від "07" вересня 2020 року (далі – Договір) та усіх додатків до Договору, в частині найменування Сторони «Замовник» та викласти найменування «Замовник» - Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20 ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати реконструкції по мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 19.06.2023 № 19/06/23-1, п.2.4. договору № 208-20 від 07 вересня 2020 року (далі - Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення договору договору до 31 грудня 2023 року, при умові постійного фінансування". 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати реконструкції по мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 19.06.2023 № 19/06/23-1, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 "Календарний план на виконання робіт" до Договору та викласти у редакції, що додається. 3. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати реконструкції по мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 19.06.2023 № 19/06/23-1, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п.19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків».
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 21 ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 26.12.2023 №26/12/23-2,, п.2.4. договору №208-20 від «07» вересня 2020 року (далі -Договір) та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти у наступній редакції: «2.1 Строк виконання робіт: з дати укладення Договору до 30 червня 2024 року при умові постійного фінансування». 2. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 26.12.2023 №26/12/23-2,, п.2.4. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 2 «Календарний план на виконання робіт» до Договору і викласти в редакції, що додається. 3. У зв'язку із форс-мажорними обставинами (військовою агресією Російської Федерації проти України), що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 та неможливістю виконувати роботи з реконструкції мосту під час форс-мажорних обставин, також на підставі листа Генпідрядника від 26.12.2023 №26/12/23-2, абз. 2 п.19.1. Договору та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до абз. 1 п. 19.1. Договору та викласти у наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення і діє по 30 червня 2024 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов'язків». 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 208-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 22ДУ/208-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML