Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати сталеві
Очікувана вартість
3 046 240,00 UAH
UA-2020-08-27-000850-c 9a7b0c1c2fd34aaca327bf564bb08472
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://marport.net/uk/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 10:27
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 10:27
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:46
Очікувана вартість: 3 046 240,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 231,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 91300,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 м
Канат сталевий Ø 8,1 мм 6x19W-FC U sZ 1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 м
Канат сталевий Ø 8,3 мм 6x19W-FC U sZ 1960
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1000 м
Канат сталевий Ø 11,0 мм 6x36WS-FC U sZ 1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 м
Канат сталевий Ø 11,5 мм 6x36WS-FC U sZ 1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1000 м
Канат сталевий Ø 13,0 мм 6x36WS-FC U sZ 1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
2000 м
Канат сталевий Ø 26,0 мм 6x36WS-FC U sZ 1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 м
Канат сталевий Ø 26,0 мм 6x36WS-IWRC U sZ 1960
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 м
Канат сталевий Ø 26,0 мм 6x36WS-IWRC U zS 1960
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
8500 м
Канат сталевий Ø 28,0 мм 6x36WS-FC U sZ 1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
2000 м
Канат сталевий Ø 32,0 мм 6x36WS-FC U sZ 1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1 шт
Канат сталевий до комплекту КБС К55420-ОР3-А-00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1 шт
Канат сталевий до комплекту КБС К55420-ОРЗ-А-01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1 шт
Канат сталевий до комплекту КБС К55420-ОРЗ-А-02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1 шт
Канат сталевий до комплекту КБС К55420-ОРЗ-А-03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1 шт
Канат сталевий до комплекту КБС К55237-ОРЗ-А-01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата з поточного рахунку протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 10:23
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основних умов по тендеру
Дата подання: 31 серпня 2020 10:53
Дата відповіді: 03 вересня 2020 09:00
Доброго дня! Просимо Вас розглянути можливість внесення змін до основних умов договору та викласти в такій редакції, а саме: 2.1. Якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Постачальником буде наданий сертифікат якості його виробника. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.2.4. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками Покупця. При виявленні товару, який не відповідає технічним умовам та стандартам, а також при виявленні виробничих дефектів в гарантійний період експлуатації, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов’язковий. В разі неприбуття представника Постачальника в триденний термін з моменту одержання відповідного виклику, акт складається за участю незалежної експертної організації. 2.5. У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. При поставці некомплектного товару Постачальник зобов'язаний зробити доукомплектування протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. У випадку виявлення схованих недоліків товару, виходу його з ладу не з вини Покупця протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок зробити заміну такого товару протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. 4.1. Оплата товару здійснюється з поточного рахунку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на підставі оригіналу рахунку. Датою оплати товару вважається дата надходження грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.4.2. У випадку відсутності реєстрації податкової накладної в ЄРПН протягом 365 днів з моменту її оформлення, Постачальник несе матеріальну відповідальність, а саме: зобов'язаний відшкодувати Покупцю спричинені винними діями Постачальника збитки в розмірі суми податку на додану вартість за такими податковими накладними. Для всіх товарів, у тому числі підакцизних та товарів, ввезених на митну територію України, у податковій накладній слід вказувати код товару згідно з УКТ ЗЕД.5.1. Постачання товару здійснюється протягом _____ з дати отримання та погодження Постачальником письмової заявки Покупця. Заявка може надаватися засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою з обов’язковим надісланням оригіналу Заявки поштовим відправленням. Належним підтвердженням направлення Заявки та її отримання Стороною є звичайне технічне підтвердження Покупця про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо. 5.2. Датою поставки вважається дата передачі товару згідно з умовами, визначеними відповідно до вимог Інкотермс-2010, та підписання відповідного документу.7.3. За поставку товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.4. У випадку поставки товару неналежної якості, Постачальник в погоджений термін робить за свій рахунок його заміну на якісний товар або усуває виявлені дефекти. Витрати на проведення експертизи і вартість збереження неякісного товару на складі Покупця оплачуються Стороною, щодо якої був отриманий негативний висновок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору відповідає вимогам чинного законодавства, є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 2 973 200,00
UAH
2 973 200,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРГОСЕТ" 3 046 085,00
UAH
3 046 085,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:24
Довідка не ліцензія.pdf
25 вересня 2020 11:24
Довідка МВС Бреслов Ю.Р.pdf
25 вересня 2020 11:24
Довідка ДПС.pdf
16 вересня 2020 11:52
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:55
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:52
Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2020 16:52
Технічні вимоги.pdf
10 вересня 2020 16:52
Статут ст.15-27 копія.pdf
10 вересня 2020 16:52
Статут ст.1-14 копія.pdf
10 вересня 2020 16:52
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
10 вересня 2020 16:52
Скоч 20190613 552764.pdf
10 вересня 2020 16:52
Сертифікати якості.pdf
10 вересня 2020 16:52
Проект договору.pdf
10 вересня 2020 16:52
ПАСПОРТ СИДОРЕНКО О.О..pdf
10 вересня 2020 16:52
ПАСПОРТ ЛАВРИНЕНКО С.Г..pdf
10 вересня 2020 16:52
ПАСПОРТ БРЕСЛОВА Ю.Р..pdf
10 вересня 2020 16:52
лицензия.pdf.p7s
10 вересня 2020 16:52
лицензия.pdf (2).p7s
10 вересня 2020 16:52
лицензия.pdf
10 вересня 2020 16:52
Лист згода Сидоренко.pdf
10 вересня 2020 16:52
Лист згода Лавриненко.pdf
10 вересня 2020 16:52
Лист згода Бреслов.pdf
10 вересня 2020 16:52
Згода з умовами оплати.pdf
10 вересня 2020 16:52
Договір ОЛЬВІЯ .pdf
10 вересня 2020 16:52
Договір Ізмаїльский МТП.pdf
10 вересня 2020 16:52
Довіренність Сидоренко.pdf
10 вересня 2020 16:52
Довіренність Бреслов.pdf
10 вересня 2020 16:52
Довідка працівники.pdf
10 вересня 2020 16:52
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 вересня 2020 16:52
016-001-32236-2020.pdf.p7s
10 вересня 2020 16:52
016-001-32236-2020.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:43
5.Сертифiкати якостi.pdf
11 вересня 2020 14:43
3.Копiя Статуту.pdf
11 вересня 2020 14:43
2.Наказ на директора.pdf
11 вересня 2020 14:43
1.Тендерна пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРГОСЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 2 973 200,00
UAH
17 вересня 2020 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 14:22

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ (згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Процедура закупівлі: Код ДК 021:2015 44310000-6 – «Вироби з дроту» (канати сталеві) UA-2020-08-27-000850-с 1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації: 1.1. Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в довільній формі)». ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» в складі пропозиції надало документ «Довідка, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази». 1.2. Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати «Довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копія цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії видаткової накладної». Також, згідно з умовами тендерної документації (частина 1 розділу 3 «Примітка» - «У випадку, якщо надаються копії документів, на кожній їх сторінці повинна міститись відмітка про те, що документ відповідає оригіналу, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі; під підписом уповноваженої особи обов’язково зазначаються прізвище та ініціали особи, що поставила свій підпис, дата підписання.» ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» в складі пропозиції надало копію аналогічного договору №45 від 21.12.2017р., копію накладної №191 від 15.01.2018р., копію довіреності №2/2018 від 09.01.2018р., копію накладної №192 від 15.01.2018р., копію аналогічного договору №122Т-2017 від 05.05.2017р., копію накладної №5668 від 31.05.2017р., копію довіреності №129 від 29.05.2017р., копію накладної №10344 від 29.09.2017р., копію довіреності №188 від 28.09.2017р. Ці копії завірені лише підписом уповноваженої особи та печаткою. 1.3. Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» в складі пропозиції надало копію звіту про фінансові результати за 2019 рік, копії паспортів уповноважених осіб Бреслова Ю.Р., Лавриненко С.Г, Сидоренко О.О. Ці копії завірені лише підписом уповноваженої особи та печаткою. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1 Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій . 2.2 Копію аналогічного договору №45 від 21.12.2017р., копію накладної №191 від 15.01.2018р., копію довіреності №2/2018 від 09.01.2018р., копію накладної №192 від 15.01.2018р., копію аналогічного договору №122Т-2017 від 05.05.2017р., копію накладної №5668 від 31.05.2017р., копію довіреності №129 від 29.05.2017р., копію накладної №10344 від 29.09.2017р., копію довіреності №188 від 28.09.2017р. Кожна сторінка копій повинна містити відмітку про те, що документ відповідає оригіналу, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі; під підписом уповноваженої особи обов’язково зазначаються прізвище та ініціали особи, що поставила свій підпис, дата підписання. 2.3 Копію звіту про фінансові результати за 2019 рік, копії паспортів уповноважених осіб Бреслова Ю.Р., Лавриненко С.Г, Сидоренко О.О. Кожна сторінка копій повинна містити відмітку про те, що документ відповідає оригіналу, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі; під підписом уповноваженої особи обов’язково зазначаються прізвище та ініціали особи, що поставила свій підпис, дата підписання.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
2 973 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 08:57
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 14:51
договір укладений
07 жовтня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20-17/20/395
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 3 567 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 594 640,00 UAH)