Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Смарт-картка Mifare Classic 1k з вбудованою мікросхемою з запрограмованими додатками для використання при веденні обліку відвідування та харчування учнів закладів загальної середньої освіти міста Кривий Ріг
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2020-08-27-000439-b 4b78cdff5379451cb712fdd88accf78f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлева Ірина Василівна

+380988201540 irinaakovleva829@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Яковлева Ірина Василівна
+380988201540
irinaakovleva829@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Місцезнаходження Замовника: 50006 м.Кривий Ріг, вул.Соборності,20. Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі- договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 шт
Смарт-картка Mifare Classic 1k з вбудованою мікросхемою з запрограмованими додатками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 серпня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 7 700,00
UAH
27 серпня 2020 10:35

Документи

27 серпня 2020 10:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:04
протокол 141 укладений
04 вересня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: невірно вказана назва предмета закупівлі