Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту обладнання модульного індивідуального теплопункту Філії № 3 КНП «ДКЛ № 9 Подільського району м. Києва», вул. Турівська, 26 (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-08-26-009673-a 131834ddec5f44ef8c559bdc20295d1e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Намясенко

+380444683391 9dkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня № 9 Подільського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Копилівська, буд. 1/7
Контактна особа: Світлана Намясенко
+380444683391
9dkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 23:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорії замовників - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту обладнання модульного індивідуального теплопункту Філії № 3 КНП «ДКЛ № 9 Подільського району м. Києва», вул. Турівська, 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Турівська 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 23:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 23:45
4500_Додаток № 1_Цінова пропозиція.docx
26 серпня 2020 23:45
4500_Додаток № 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
26 серпня 2020 23:45
4500_Додаток № 3 Технічні вимоги.docx
26 серпня 2020 23:45
4500_Додаток 4 _Проект договору.docx
26 серпня 2020 23:45
4500_ОГОЛОШЕННЯ СЗ 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Аква Україна 89 120,90
UAH з ПДВ
89 120,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:06
АУ_Пропозиция_Тур26_ч2.rar
02 вересня 2020 12:06
АУ_Пропозиция_Тур26_ч1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Аква Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Аква Україна
#31305690
Переможець 89 120,90
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:59

Документи

09 вересня 2020 16:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Аква Україна
#31305690
89 120,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2020 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 11:31
4500_ДУ № 2 до Договору 4319 від 22.09.2020р.___88594,96.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 18:19
ДУ № 1 до договору 4319 від 22.09.2020.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 18:18
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 18:11
4500_Договір 4319 від 22.09.2020р.___89120,90+ додатки.pdf укладений
24 вересня 2020 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У п. 3.3, 5.2, 5.3, 5.4, 5.6. 5.7 Договору замінено слова «акт приймання виконаних послуг» на «акт приймання будівельних робіт (КБ-2в)
Номер договору про закупівлю: 4319
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення на 525,94 грн (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Вартість договору без ПДВ - 73829,13 грн, з ПДВ - 88594,96 грн
Номер договору про закупівлю: 4319
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 594,96
UAH (в тому числі ПДВ 14 765,82 UAH)