Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція хірургічного корпусу під хірургічний корпус з приймальним відділеннням КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область (І черга, ІІ черга)
Очікувана вартість
53 727 206,80 UAH
UA-2020-08-26-009354-a b03298b84b594eae92cf752ffe74d6ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 19:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 12:58
Очікувана вартість: 53 727 206,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 268 636,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 268636 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Реконструкція хірургічного корпусу під хірургічний корпус з приймальним відділенням КНП «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область" (І черга, ІІ черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. М. Карнаухова, 25а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2020  —  28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 17:46
27-3 Перелік змін 17.09.20 ЦМЛ.pdf
17 вересня 2020 17:46
ТД 170920 Реконструкція хірургічного корпусу під хірургічний корпус з приймальним відділенням КНП Центральна міська лікарня Рівненської міської ради за адресою вул М Карнаухова_ 25а м_Рівне Рівненська область.pdf
09 вересня 2020 20:34
ТД 090920 Реконструкція хірургічного корпусу під хірургічний корпус з приймальним відділенням КНП Центральна міська лікарня Рівненської міської ради за адресою вул М Карнаухова_ 25а м_Рівне Рівненська область.pdf
04 вересня 2020 17:23
ТД 040920 Реконструкція хірургічного корпусу під хірургічний корпус з приймальним відділенням КНП Центральна міська лікарня Рівненської міської ради за адресою вул М Карнаухова_ 25а м_Рівне Рівненська область.pdf
26 серпня 2020 19:46
Реконструкція хірургічного корпусу під хірургічний корпус з приймальним відділенням КНП Центральна міська лікарня Рівненської міської ради за адресою вул М Карнаухова_ 25а м_Рівне Рівненська область.pdf
09 вересня 2020 20:48
23-3 Перелік змін 09.09.20.pdf
04 вересня 2020 17:28
22-3 Перелік змін 04.09.20.pdf
04 вересня 2020 17:23
22-3 Перелік змін 04.09.20.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000066 ● 2480c143b0f74a26898ee37dcd3a186f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.01.2021 № 18
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 20 січня 2021 року № 003100-18/696-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.01.2021 № 18


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-08-26-009354-a, 26.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-05 11:54:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-26-009354-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
- На підставі яких документів визначена відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» кваліфікацйному критерію, установленому статтею 16 Закону, а саме наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід? Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» не надано трудову книжку (сторінки, що містять записи), наказ про призначення на посаду та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), або цивільно-правову угоду, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з виконавчим директором Карпуком Віктором Петровичем, інформація про якого зазначена у Довідці (на вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 53 291 206,80
UAH з ПДВ
53 291 206,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВОЛТЕКС-БУД 53 677 224,96
UAH з ПДВ
53 677 224,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:57
Кошторис
09 жовтня 2020 15:57
Кошторис
09 жовтня 2020 15:57
Кошторис 2
09 жовтня 2020 15:56
Кошторис 1
09 жовтня 2020 15:56
Довідки
09 жовтня 2020 15:56
Документи переможця 3
09 жовтня 2020 15:56
Документи переможця 2
09 жовтня 2020 15:56
Документи переможця
24 вересня 2020 16:48
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:45
ЗИІНА _1 БГ _364.pdf.p7s.7z
24 вересня 2020 16:45
реноме дрорм.pdf
24 вересня 2020 16:45
Довідка 24092020.pdf
24 вересня 2020 16:45
Виписка 24092020.pdf
24 вересня 2020 16:45
8 Статту.pdf
24 вересня 2020 16:45
13 інша інформація.pdf
24 вересня 2020 16:45
10 інформаційна довідка.pdf
24 вересня 2020 16:45
6 Додаток 5.pdf
24 вересня 2020 16:45
5 Додаток 3.pdf
24 вересня 2020 16:45
трудові частина 5.pdf
24 вересня 2020 16:45
трудові частина 4.pdf
24 вересня 2020 16:45
трудові частина 3.pdf
24 вересня 2020 16:45
трудові частина 2.pdf
24 вересня 2020 16:45
трудові частина 1.pdf
17 вересня 2020 17:51
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:49
20.7z
17 вересня 2020 17:49
20.imd
17 вересня 2020 17:49
кошторис 2.pdf
17 вересня 2020 17:49
кошторис 1.pdf
17 вересня 2020 17:49
трудові частина 5.pdf
17 вересня 2020 17:49
трудові частина 4.pdf
17 вересня 2020 17:49
трудові частина 3.pdf
17 вересня 2020 17:49
трудові частина 2.pdf
17 вересня 2020 17:49
трудові частина 1.pdf
17 вересня 2020 17:49
10 інформаційна довідка.pdf
17 вересня 2020 17:49
13 інша інформація.pdf
17 вересня 2020 17:49
8 Статту.pdf
17 вересня 2020 17:49
6 Додаток 5.pdf
17 вересня 2020 17:49
5 Додаток 3.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:05
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:03
електронний кошторис
17 вересня 2020 12:03
Кошторис част.3
17 вересня 2020 12:03
Кошторис част.2
17 вересня 2020 12:03
Кошторис част.1
17 вересня 2020 12:03
Лист про валюту.pdf
17 вересня 2020 12:02
Фінансова звітність.pdf
17 вересня 2020 12:02
Дозвіл.pdf
17 вересня 2020 12:02
Ліцензія.pdf
17 вересня 2020 12:02
Статут ТОВ ВОЛТЕКС-БУД.pdf
17 вересня 2020 12:02
Витяг платника ПДВ.pdf
17 вересня 2020 12:02
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
17 вересня 2020 12:02
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

ТОВ ВОЛТЕКС-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
#32625535
Переможець 53 291 206,80
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
#32625535
53 291 206,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 16:39
Додаткова угода №2 укладений
27 липня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:32
договір підряду укладений
13 жовтня 2020 16:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін