Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання міських кладовищ
Services for the maintenance of the town cemeteries
Очікувана вартість
5 414 601,04 UAH
UA-2020-08-26-009112-a 8be754b279da4a7cb0287c1b93e38792
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorska Myroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 12:20
Очікувана вартість: 5 414 601,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 146,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 26 серпня 2020 18:14
Enquiries until: 10 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 414 601 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 146 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання кладовищ (90910000-9 - Послуги з прибирання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Кладовища
ДК 021:2015: 98370000-7 — Поховальні та супутні послуги

Cemetery cleaning services (90910000-9 - Cleaning services)
CPV: 98370000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
17000 кіловат-година
Послуги електропостачання кладовищ (09310000-5 - Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Кладовища
ДК 021:2015: 98370000-7 — Поховальні та супутні послуги

Cemetery electricity supply services (09310000-5 - Electricity)
CPV: 98370000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 метр кубічний
Послуги водопостачання кладовищ (65110000-7 - Розподіл води)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Кладовища
ДК 021:2015: 98370000-7 — Поховальні та супутні послуги

Cemetery water supply services (65110000-7 - Distribution of water)
CPV: 98370000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
25900 година
Послуги з охорони кладовищ (79710000-4 - Охоронні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Кладовища
ДК 021:2015: 98370000-7 — Поховальні та супутні послуги

Cemetery guarding services (79710000-4 - Security services)
CPV: 98370000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 листопада 2020
UA-2020-08-26-009112-a8be754b279da4a7cb0287c1b93e38792
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЛА СТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 20:11
Електронний підпис
19 жовтня 2020 20:11
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:42
9.техніка с.136-170.pdf
19 жовтня 2020 15:24
7.Розрахунки с.98-107.pdf
19 жовтня 2020 15:24
6.Пропозиція с.97.pdf
19 жовтня 2020 15:24
9.техніка с.136-170.pdf
19 жовтня 2020 15:24
8.Працівники с.108-135.pdf
19 жовтня 2020 15:24
5.Тех.частина с.95-96.pdf
19 жовтня 2020 15:24
1.Реєстр с.1-2.pdf

Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:38
public_doc.pdf
26 листопада 2020 13:37
public_doc (1).p7s
26 листопада 2020 13:37
Dovidka_20294377010890922768.pdf.p7s
26 листопада 2020 13:37
Dovidka_20294377010890922768.pdf
19 жовтня 2020 16:21
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:18
Реєстр документов.pdf
19 жовтня 2020 16:18
54. Оригінал Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛА СТРАДА"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 5 282 404,79
UAH з ПДВ
5 282 404,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛА СТРАДА" 5 386 827,47
UAH з ПДВ
5 386 827,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
26 листопада 2020 13:38
public_doc.pdf
26 листопада 2020 13:37
public_doc (1).p7s
26 листопада 2020 13:37
Dovidka_20294377010890922768.pdf.p7s
26 листопада 2020 13:37
Dovidka_20294377010890922768.pdf
19 жовтня 2020 16:21
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:18
Реєстр документов.pdf
19 жовтня 2020 16:18
54. Оригінал Статуту.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 20:11
Електронний підпис
19 жовтня 2020 20:11
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:42
9.техніка с.136-170.pdf
19 жовтня 2020 15:24
7.Розрахунки с.98-107.pdf
19 жовтня 2020 15:24
6.Пропозиція с.97.pdf
19 жовтня 2020 15:24
9.техніка с.136-170.pdf
19 жовтня 2020 15:24
8.Працівники с.108-135.pdf
19 жовтня 2020 15:24
5.Тех.частина с.95-96.pdf
19 жовтня 2020 15:24
1.Реєстр с.1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТОВ "ЛА СТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#21926724
Переможець 5 282 404,79
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#21926724
5 282 404,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 09:51
Ду 7 07.12-1.pdf зміни до договору
31 березня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 17:29
Повідомлення Ду 6 07.12-1.pdf зміни до договору
25 січня 2021 17:08
Ду 6 07.12-1..pdf зміни до договору
25 січня 2021 17:08
Ду 6 07.12-1.pdf зміни до договору
25 січня 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:10
Ду 5 07.12-1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:27
Ду 4 07.12-1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:16
Ду 3 07.12-1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:40
Ду 2 07.12-1.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:22
Ду 1 07.12-1.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 12:15
07.12-1.pdf укладений
09 грудня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 07/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 07/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 07/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 07/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 07/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 07/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 07/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 066 128,49
UAH (в тому числі ПДВ 344 354,75 UAH)