Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, ДК 021:2015 – 79713000-5)
Очікувана вартість
2 344 368,00 UAH
UA-2020-08-26-008655-a 8339866252fd4c27b7fb51df3428ec8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 12:31
Очікувана вартість: 2 344 368,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 721,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53040 людино-година
послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, ДК 021:2015 – 79713000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 17:04
Додаток 6 - Проект договору.doc
26 серпня 2020 17:04
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-008655-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 31 серпня 2020 11:37
Офіс та мат база у Дніпрі
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність матеріально-технічної бази та офісу у місті Дніпро.

Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що офіс та матеріально-технічну базу у Дніпрі може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Дніпровській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Дніпрі та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Дніпра, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність офісу, мат бази у м. Дніпро.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2020 14:20
Шановний Учаснику, повідомляємо що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Замовник не вважає вимогу, щодо наявності у Учасника офісу у м. Дніпро дискримінаційною, тому, що кожен Учасник, який знаходиться територіально не в м. Дніпро, має право надати у складі тендерної пропозиції договір оренди офісу у. м. Дніпро. Також, хотілось би зазначити, що Замовник провадить торги на охорону закладів освіти, які підпорядковані Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, що в свою чергу потребує від потенційних учасників фізичного місцезнаходження охоронців в м. Дніпро у кожному закладі освіти відповідно до Дислокації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ" 2 327 395,20
UAH з ПДВ
2 327 395,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НСБ-РУБІКОН" 2 344 368,00
UAH з ПДВ
2 344 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:47
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:44
Документи переможця.pdf
10 вересня 2020 16:12
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:09
68. ст 358.pdf
10 вересня 2020 16:09
67. зміст тд.pdf
10 вересня 2020 16:09
64. відсут стат обмеж.pdf
10 вересня 2020 16:09
63. перс дані (згода).pdf
10 вересня 2020 16:09
62. фахівець.pdf
10 вересня 2020 16:09
61. паспорт+ін (копія).pdf
10 вересня 2020 16:09
60. відомості.pdf
10 вересня 2020 16:09
59. єдрпоу.pdf
10 вересня 2020 16:09
58. ДПС.pdf
10 вересня 2020 16:09
57. виписка.pdf
10 вересня 2020 16:09
56. єд податок (копія).pdf
10 вересня 2020 16:09
55. єд податок.pdf
10 вересня 2020 16:09
54. ліцензія (копія).pdf
10 вересня 2020 16:09
53. ліцензія.pdf
10 вересня 2020 16:09
52. статут.pdf
10 вересня 2020 16:09
38-51 ст.17.pdf
10 вересня 2020 16:09
37. аналог дог (відгук).pdf
10 вересня 2020 16:09
36. аналог дог (акти).pdf
10 вересня 2020 16:09
35. аналог дог 6.pdf
10 вересня 2020 16:09
34. аналог дог 5.pdf
10 вересня 2020 16:09
33. аналог дог 4.pdf
10 вересня 2020 16:09
32. аналог дог 3.pdf
10 вересня 2020 16:09
31. аналог дог 2.pdf
10 вересня 2020 16:09
30. аналог дог 1.pdf
10 вересня 2020 16:09
29. аналог дог.pdf
10 вересня 2020 16:09
28. аналог (довідка).pdf
10 вересня 2020 16:09
27. безпека (прогарма).pdf
10 вересня 2020 16:09
26. безпека.pdf
10 вересня 2020 16:09
25. штат (персонал) 2ч.pdf
10 вересня 2020 16:09
24. штат (персонал) 1ч.pdf
10 вересня 2020 16:09
23. штат (директор).pdf
10 вересня 2020 16:09
22. штатний розпис.pdf
10 вересня 2020 16:09
21. штат (перелік).pdf
10 вересня 2020 16:09
20. штат (довідка).pdf
10 вересня 2020 16:09
19. фінзвіт 2019.pdf
10 вересня 2020 16:09
18. меморандум.pdf
10 вересня 2020 16:09
17. страхування.pdf
10 вересня 2020 16:09
16. договір гшр.pdf
10 вересня 2020 16:09
15. гшр.pdf
10 вересня 2020 16:09
14. діяльність.pdf
10 вересня 2020 16:09
13. видаткові накладні.pdf
10 вересня 2020 16:09
12. оренда (Дніпро).pdf
10 вересня 2020 16:09
10. мтб.pdf
10 вересня 2020 16:09
9. уповноважена особа.pdf
10 вересня 2020 16:09
7. проект договору.pdf
10 вересня 2020 16:09
5. погодження з умовами.pdf
10 вересня 2020 16:09
4. щодо ціни.pdf
10 вересня 2020 16:09
3. калькуляція.pdf
10 вересня 2020 16:09
2. специфікація.pdf
10 вересня 2020 16:09
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:03
25-1_виписка ЄДР.pdf
04 вересня 2020 18:03
25_інформдовідка_ЄДР.pdf
04 вересня 2020 18:03
24-1_витяг_єдиний податок.pdf
04 вересня 2020 18:03
18-1_ліцензія.pdf
04 вересня 2020 18:03
17-2_опис.pdf
04 вересня 2020 18:03
17-1_статут.pdf
04 вересня 2020 18:03
17_інформдовідка_статут.pdf
04 вересня 2020 18:03
16-1_проект договору.pdf
04 вересня 2020 18:03
15_погодження з вимогами.pdf
04 вересня 2020 18:03
14_інформдовідка_ст 17.pdf
04 вересня 2020 18:03
13-3_лист-відгук.pdf
04 вересня 2020 18:03
13-2_договір аналог_акти.pdf
04 вересня 2020 18:03
13-1_договір аналог.pdf
04 вересня 2020 18:03
13_довідка_аналог.pdf
04 вересня 2020 18:03
12-1_програма.pdf
04 вересня 2020 18:03
11-1_штатний розпис.pdf
04 вересня 2020 18:03
11_інформдовідка_штат.pdf
04 вересня 2020 18:03
10-1_фінзвітність 2019.pdf
04 вересня 2020 18:03
9-1_меморандум.pdf
04 вересня 2020 18:03
8-1_договір страхування.pdf
04 вересня 2020 18:03
7-1_договір ГШР.pdf
04 вересня 2020 18:03
7_інформдовідка_ГШР.pdf
04 вересня 2020 18:03
5-3_видаткові накладні.pdf
04 вересня 2020 18:03
5-2_інвентарізація.pdf
04 вересня 2020 18:03
5-1_офіс 1_Авіаційна.pdf
04 вересня 2020 18:03
5_інформдовідка_МТБ.pdf
04 вересня 2020 18:03
4-3_статутні обмеження.pdf
04 вересня 2020 18:03
4-1_директор (паспорт, ін).pdf
04 вересня 2020 18:03
3_калькуляція.pdf
04 вересня 2020 18:03
2_специфікація.pdf
04 вересня 2020 18:03
1_тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ"

ТОВ "НСБ-РУБІКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ"
#39299763
Переможець 2 327 395,20
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ"
#39299763
2 327 395,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 17:36
Додатуова угода №2 від 14.01.2021 до договору № 112 від 28.09.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2021 17:35
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:23
дод.угода №1 від 11.12.2020 договір №112 від 28.09.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:45
договір №112 від 28.09.2020.pdf укладений
28 вересня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 327 395,20
UAH