Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень будівлі по вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів, 4 в м. Запоріжжя під приміщення архівного управління
Очікувана вартість
36 638 809,20 UAH
UA-2020-08-26-007804-a 97db30a7b3e8499098d7f54bc6f8d883
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 15:21
Очікувана вартість: 36 638 809,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 194,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень будівлі по вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів, 4 в м. Запоріжжя під приміщення архівного управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Рекордна, 31А / вул. Сталеварів,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 16:14
тендерна документація.doc
26 серпня 2020 16:14
Додаток 13 Договір завдатку.docx
26 серпня 2020 16:14
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
26 серпня 2020 16:14
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
26 серпня 2020 16:14
Додаток 9 Технічна спеціфікація.xls
26 серпня 2020 16:14
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
26 серпня 2020 16:14
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
26 серпня 2020 16:14
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
26 серпня 2020 16:14
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
26 серпня 2020 16:14
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
26 серпня 2020 16:14
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
26 серпня 2020 16:14
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
26 серпня 2020 16:14
Додаток 7 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
26 серпня 2020 16:14
Додаток 12 Проект договору..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000046 ● 47af549ba85641e2bc6370b655914d60
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

06.11.2020 № 242

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.11.2020 №242


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
6) UA-2020-08-26-007804-a, Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва", ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 36 592 711,78
UAH з ПДВ
36 592 711,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Паладіум 2020 36 600 521,43
UAH з ПДВ
36 600 521,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" 36 638 809,20
UAH з ПДВ
36 638 809,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 14:17
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:13
Документи для переможця
18 вересня 2020 16:56
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:48
Документи переможця
10 вересня 2020 10:26
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:20
Тендер.rar
10 вересня 2020 10:20
Реєстр.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:42
паладіум 2020 скан.rar

Публічні документи

10 вересня 2020 13:36
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:35
13. Договір завдатку.pdf
10 вересня 2020 13:35
12. згода ОПД.pdf
10 вересня 2020 13:35
10. довідка ст.17.pdf
10 вересня 2020 13:35
8. Банківська гарантія.rar
10 вересня 2020 13:35
7. Статут.pdf
10 вересня 2020 13:35
7. Ліцензія та дозвіл.pdf
10 вересня 2020 13:35
7. Декларація ОП.pdf
10 вересня 2020 13:35
7. Витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2020 13:35
4. довідка про субпідряд.pdf
10 вересня 2020 13:35
3. Кваліфікація.rar
10 вересня 2020 13:35
2. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант-Строй 2007

ТОВ Паладіум 2020

ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Переможець 36 592 711,78
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
36 592 711,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 12:05
Лист на розірвання 1494 від 19.12.2023 до договору 002.20.180 від 29.09.2019.pdf укладений
15 січня 2024 12:04
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 14:33
ДУ9 до договору 002-20-180 від 29.09.2020 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 09:53
ДУ№8 до Договору №002-20-180 від 29.09.2020.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 15:34
ДУ7 до договору 002-20-180 від 29.09.2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 17:16
ДУ №6 до Договору №002-20-180 від 29.09.2020.PDF зміни до договору
06 квітня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 13:24
ДУ№5 до Договору №002-20-180 від 29.09.2020р.pdf зміни до договору
25 березня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 11:56
ДУ№4 до Договору №002-20-180 від 29.09.2020р.pdf зміни до договору
16 березня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:38
ДУ №3 до Договору №002-20-180 від 29.09.2020.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 15:15
ДУ №2 до Договору №002-20-180 від 29.09.2020.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 16:10
ДУ№1 до Договору №002-20-180 від 29.09.2020р.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:58
Договір №002-20-180від 29.09.2020р..pdf укладений
29 вересня 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо викладення п.3.2 у нової редакції
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору , щодо зміни банківських реквізитів замовника, викладення п. 2.2, п. 3.1, Договору в новій редакції, доповнення Договору п. 3.8, викладення п. 4.2 в новій редакції, викладення Додатку 2 в новій редакціїї, додання до договору Додатку 3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо зміни реквізитів
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору , щодо викладення п. 3.2, в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї статті, а відповідно до ст 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення п. 2.2, п. 3.1, Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору, щодо внесення змін в п.п. 5.3.31 п. 5.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 002/20/180
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 10 599 384,78
UAH (в тому числі ПДВ 1 766 564,13 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно п.п.а п.14.1 Договору, відсутністю коштів для фінансування робіт у головного розпорядника коштів у зв'язку введенням воєнного стану в Україні через агресію з боку рф