Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (пензлі для фарбування, валики)
Очікувана вартість
36 500,00 UAH
UA-2020-08-26-006849-a 70a221b1570e41379de6ed5a251a2157
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 36 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Код ДК 021:2015 – 39224210-3 пензлі для фарбування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2297 шт.
пензлі для фарбування, валики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I. 32 719,05
UAH з ПДВ
32 719,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:33
щодо санкцій.pdf
03 вересня 2020 16:33
ст 17.pdf
03 вересня 2020 16:33
Проект договору _пензлі_.pdf
03 вересня 2020 16:33
працівники.pdf
03 вересня 2020 16:33
право підпису.pdf
03 вересня 2020 16:33
охорона довкілля.pdf
03 вересня 2020 16:33
О не сертификации щетки.pdf
03 вересня 2020 16:33
О не сертификации много.pdf
03 вересня 2020 16:33
наказ про призначення.pdf
03 вересня 2020 16:33
МТБ.pdf
03 вересня 2020 16:33
Кисти_макловицы.pdf
03 вересня 2020 16:33
Довідка Заборгованість.pdf
03 вересня 2020 16:33
Гарантійний лист Якісні.pdf
03 вересня 2020 16:33
відомості.pdf
03 вересня 2020 16:33
Витяг новий.pdf
03 вересня 2020 16:33
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Осташевський Я.I.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
Переможець 32 719,05
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 13:49

Документи

10 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:45
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
32 719,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:45
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 11:56
Звіт про виконання договору 800920.pdf укладений
16 березня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:31
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:31
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:29
Договір.pdf укладений
28 вересня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 800920
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 32 719,05
UAH