Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району |
Код ЄДРПОУ: | 42148476 |
Місцезнаходження: | 52024, Україна , Дніпропетровська обл., с. Чумаки, вул. Шкільна, буд. 13 |
Контактна особа: |
Тетяна Кравчун +380962966163 vkchumaki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2020 11:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2020 11:37 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 11:07 |
Очікувана вартість: | 1 505 158,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 525,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7525.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
"Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради.Коригування."(Код за ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Місце виконання робіт: Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Попередня оплата за цим Договором на 2020 рік складає – 30% від вартості річного обсягу робіт. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 30 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов укладання договорів на підставі підписаних актів приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 90 робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Остаточний розрахунок за цим Договором здійснюється до 31.07.2021 року | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 16:58 |
Перелік змін до ТД від 03.09.2020.docx | |
03 вересня 2020 16:58 |
ТД Т-Шевченківка кап ремонт (нова редакція).docx | |
03 вересня 2020 16:58 |
Протокол ТК № 34 про внесення змін до ТД.pdf | |
26 серпня 2020 14:56 |
Протокол ТК 32 від 26.08.2020.pdf | |
26 серпня 2020 14:56 |
ТД Т-Шевченківка кап ремонт від 26.08.2020(з додатками).docx |
04 вересня 2020 11:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 вересня 2020 16:58 |
Перелік змін до ТД від 03.09.2020.docx
|
||||||
03 вересня 2020 16:58 |
ТД Т-Шевченківка кап ремонт (нова редакція).docx
|
||||||
03 вересня 2020 16:58 |
Протокол ТК № 34 про внесення змін до ТД.pdf
|
||||||
26 серпня 2020 14:56 |
Протокол ТК 32 від 26.08.2020.pdf
|
||||||
26 серпня 2020 14:56 |
ТД Т-Шевченківка кап ремонт від 26.08.2020(з додатками).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000034 ● 65734127a1ef4f1dafb1d957a774e25c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 12:49 |
18.09.2020 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.09.2020 № 186
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-08-26-006115-a
26.08.2020 Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району (код за ЄДРПОУ 42148476) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-25 15:09:27
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» ("Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування.") (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-08-26-006115-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
В ході моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій;
- Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру);
- Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником в пункті 5 розділу 3 тендерної встановлено кваліфікаційні критерії з порушенням вимог п. 1, п.3 частини другої статті 16 Закону: Замовник вимагає від учасників підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тоді як відповідно до частини другої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути установлені такі як: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- на порушення пункту 14 частини другої статті 22 в пункті 1 розділу IV тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- на порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону проект договору не містить порядку змін його умов, при тому, що в п.4 розділу 6 тендерної документації зазначено порядок змін його умов;
- в п. 3 розділу VІ тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником вказано, що зазначений проект договору є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету закупівлі, характеру, інших умов конкретного договору, тоді як встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону;
- на порушення умов абзацу 3 частини першої статті 25 Закону Замовник в пункті 2 розділу ІІІ ««Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Оголошенні про проведення відкритих торгів по закупівлі послуг очікуваною вартістю 1 505 158,80 грн встановив суму тендерного забезпечення 7 525,80 грн, що перевищує встановлений абзацом 3 частини першої статті 25 Закону розмір 0,5.
Пояснити, чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-29 18:22:34
Відповідь на звернення Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» ("Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування.") (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-08-26-006115-а)
На ваш запит від 25 вересня 2020 року, стосовно надання пояснень, у межах проведення моніторингу по закупівлі робіт за кодом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» ("Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування.") (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-08-26-006115-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
В ході моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
1) на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
- Відповідно до пункту 7 розділу І Тендерної документації міститься інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: «Всі документи тендерної пропозиції складаються та подаються учасниками та переможцем процедури торгів українською мовою.
У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову».
Відповідно до пунктів 2 (Забезпечення тендерної пропозиції), 3 (Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції) розділу ІІІ Тендерної документації передбачена наявність інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2) Замовником у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою закупівель не менше як на сім днів, чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону (у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру);
- У відповідності до статті 24 частини 2 Закону, у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
У випадку розміщення роз’яснення щодо змісту тендерної документації після несвоєчасного надання таких роз’яснень строк подання тендерних пропозицій продовжується не менш як на сім днів.
На усі звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації які надходили по даній закупівлі Замовником було надано роз’яснення у строки передбачені ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» без порушення термінів відведених для надання таких роз’яснень.
В даному випадку описана обставина виявилась такою, що не мала впливу на перебіг процедури закупівлі чи на правовідносини сторін та не призводить до обмеження конкуренції, дискримінації учасників, не призводить порушення принцпів здійснення закупівель та обмеження кола потенційних учасників.
3) Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- Замовником у тендерній документації у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначений строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними пропозиції та становить 120 днів.
Зазначений у тендерній документації строк 120 днів протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, є не меншим, а навіть перевищує срок (не менше 90 днів) зазначений у пункту 11 частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», що повністю відповідає вимогам Закону.
Додатково, за можливе зазначити, що станом на теперішній час срок 120 днів ще не сплив, тому в даному випадку описана обставина виявилась такою, що не мала впливу на перебіг процедури закупівлі чи на правовідносини сторін та не призводить до обмеження конкуренції, дискримінації учасників та порушення принцпів здійснення закупівель.
Отже, при формуванні тендерної документації Замовником повністю дотримано як принципи здійснення закупівель, так і вимоги відповідних нормативних актів, дана закупівля організована відповідно до чинного законодавства.
4) на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником в пункті 5 розділу 3 тендерної встановлено кваліфікаційні критерії з порушенням вимог п. 1, п.3 частини другої статті 16 Закону: Замовник вимагає від учасників підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тоді як відповідно до частини другої статті 16 Закону кваліфікаційні критерії мають бути установлені такі як: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- Роботи по закупівлі "Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування." будуть виконуватися переможцем у відповідності до робочого проекту, що пройшов державну експертизу в установленому КМУ порядку відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в зв’язку з чим Замовник не має право вимагати будь яких технологій ніж ті, що зазначені в робочому проекті.
Відповідно до пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації наведена інформація про необхідність підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) («не менше двох») за предметом закупівлі. У якості аналогічних договорів зазначено: «аналогічним договором є договір, предмет якого включає: роботи з капітального або поточного ремонту (будівництва, реконструкції)», що відповідає вимогам частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5) на порушення пункту 14 частини другої статті 22 в пункті 1 розділу IV тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- Згідно п. 1 розділу ІV Тендерної документації зазначено «кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про проведення закупівлі». Згідно оголошення про проведення відкритих торгів вбачається наявність інформації про кінцевий строк подання тендерних пропозиції, а саме, зазначено - «12 вересня 2020 року 11:37».
6) на порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону проект договору не містить порядку змін його умов, при тому, що в п.4 розділу 6 тендерної документації зазначено порядок змін його умов;
- Розділ 9 Проекту Договору містить інформацію про «внесення змін і доповнень у Договір та його розірвання». Зокрема, п. 9.1 Проекту Договору передбачено, що «зміни або доповнення до цього Договору вносяться за ініціативою будь-якої Сторони шляхом укладання додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною Договору». Таким чином Замовником дотримано умов п. 8 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині зазначення порядку змін умов договору шляхом укладення додаткової угоди.
7) в п. 3 розділу VІ тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником вказано, що зазначений проект договору є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету закупівлі, характеру, інших умов конкретного договору, тоді як встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону;
- Зазначення такої інформації в тендерній документації не є порушенням зазначених вище положень ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки, ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість зміни умов договору за виключенням випадків передбачених в ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
8) на порушення умов абзацу 3 частини першої статті 25 Закону Замовник в пункті 2 розділу ІІІ ««Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Оголошенні про проведення відкритих торгів по закупівлі послуг очікуваною вартістю 1 505 158,80 грн встановив суму тендерного забезпечення 7 525,80 грн, що перевищує встановлений абзацом 3 частини першої статті 25 Закону розмір 0,5.
- Замовник вважає, що сума тендерного забезпечення складає саме 0,5% від очікуваної вартості закупівлі, що видно з розрахунку
7525,80: 1505158,80 х 100 = 0,50000.
Крім того, у пункті 2 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником установлені умови до
тендерного забезпечення: вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська
гарантія, вимоги до такого забезпечення, застереження щодо випадків, коли забезпечення
тендерної пропозиції не повертається/повертається учаснику, що відповідає вимогам статті 25 ЗУ
«Про публічні закупівлі».
Протокол засідання тендерного комітету додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-05 15:25:49
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» ("Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування.") (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-08-26-006115-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
В ході моніторингу встановлено, що в п. 3 Додатку 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з наданням копії такого договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором).
Учасником ТОВ "МІСТОБУД М" до копій аналогічних договорів не надано невід’ємні додатки (п. 1.2 договору від 03.10.2019 №МРАЦС/19 – дефектний акт, кошторис на виконання робіт; п. 1.2 договору від 16.09.2019 №86/19 – договірна ціна, кошторис на виконання робіт).
Крім того, відгук Замовника по договору від 16.09.2019 №86/19 не містить інформацію про ціну (вартість) договору та номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором.
Пояснити чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "МІСТОБУД М" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-08 10:27:32
Відповідь на звернення Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» ("Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування.") (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-08-26-006115-а)
На ваш запит від 05.10.2020 року, стосовно надання пояснень, у межах проведення моніторингу по закупівлі робіт за кодом «ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» ("Капітальний ремонт (утеплення фасадів) нежитлової будівлі за адресою с. Тарасо-Шевченківка, вул. Центральна 2 Чумаківської сільської ради. Коригування.") (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ГО: ЦА-2020-08-26-006115-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "МІСТОБУД М" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону. Надаємо наступну відповідь:
1.
Відповідно до умов Тендерної документації з метою підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору запропоновано надати копії такого договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника будівельних робіт по відповідному об’єкту.
Згідно умов ТД Замовником не вимагалося надання учасниками додатків до договорів за аналогічними закупівлями. Було акцентовано на документи, які підтверджують саме виконання договорів - (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В).
Таким чином, відсутність документів, які не вимагалися Замовником, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. При тому, що учасником у складі тендерної пропозиції надано підтверджуючі документи, які свідчать про виконання учасником робіт за аналогічними договорами.
2.
Що стосується відсутності інформації про ціну (вартість) договору та номеру контактного телефону представника замовника у відгуку по договору від 16.09.2019 №86/19 за можливе повідомити, що Замовником з урахуванням вимог ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» було перевірено інформацію про виконання договору в системі закупівель, яка оприлюднена за №UA-2019-09-16-000095-c-b1 та на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Edata. Оприлюднена публічна інформація містить дані, у тому числі про ціну договору та номер телефону представника замовника.
Також, на сайті Марганецької міської ради за посиланням https://marganets-rada.dp.ua/ua/vykonkom/vikonavchi-organi-marganetskoji-miskoji-radi Замовником за договором від 16.09.2019 №86/19 як розпорядником інформації, відповідно п. 11 ч. 1 ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», оприлюднено публічну інформацію про замовника, у тому числі, номер телефону представника замовника за договором.
Крім того, наданий учасником відгук підтверджує якісне надання послуг та свідчить про належне виконання умов укладеного договору. Відгук складався замовником аналогічного договору, а не самим учасником і відсутність деяких даних у відгуку не впливає на саму суть відгуку. Відсутність деяких даних у відгуку при наявності самого відгуку не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки головними критеріями оцінки є якість, своєчасність та повнота виконання робіт. Сама сума укладеного аналогічного договору не є фактором за яким визначається спроможність учасника виконати аналогічний договір.
З урахуванням вищевикладеного, дії Замовника під час розгляду тендерних пропозицій, повністю узгоджувалися з положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», у тому числі ч. 5 ст. 17, відповідно до якої Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Протокол засідання тендерного комітету додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог викладених у висновку складеного за результатами проведеного моніторингу відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби (висновок від 09.10.2020 р.), у зв’язку з виявленими порушеннями законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, порушенням законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та інших порушень законодавства у сфері закупівель тендерним комітетом прийнято рішення про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом відміни торгів у відповідності до вимог статті 32 Закону та недопущення таких порушень у подальшому.
2020-10-19 15:43:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІСТОБУД М" #40715331 |
Переможець |
1 490 166,24
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 15:39
|
Протокол ТК № 40 від 19.10.2020.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 15:38
|
Додаткова угола № 1 від 19.10.2020.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 14:26
|
Договірна ціна до Договору № 1 від 09.10.2020 р.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 14:19
|
Договір № 1 від 09.10.2020 р.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 14:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання протоколу ТК № 40 від 19.10.2020 року, відповідно до ст. 188 Господарського Кодексу України та ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України. Сторони прийшли до спільної згоди розірвати Договір № 1 від 09.10.2020 року |