Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи та пристрої нагляду та охорони (арочний металодетектор, рентгено-телевізійний інтроскоп)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-08-26-005723-a 0f7fcb5662bc4f11a955e3a8cd80f883
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Балан

+380971009593 balan@rnbo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Код ЄДРПОУ: 21656169
Вебсайт: http://www.rnbo.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбачана, 8
Контактна особа: Віталій Балан
+380971009593
balan@rnbo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Системи та пристрої нагляду та охорони (арочний металодетектор, рентгено-телевізійний інтроскоп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Петра Болбочана, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
08 вересня 2020 16:23
Документація Металодетектори зі змінами.doc
26 серпня 2020 14:37
Документація Металодетектори.doc
08 вересня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
08 вересня 2020 16:23
Документація Металодетектори зі змінами.doc
26 серпня 2020 14:37
Документація Металодетектори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в ТД
Дата подання: 03 вересня 2020 09:25
Дата відповіді: 03 вересня 2020 22:05
З метою створення спряитливих умов для участі та розширення кола потенційних учасників, просимо викласти вимогу Додатку 3 до тендерної документації "- Якщо учасник не є виробником продукції – надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником (лист авторизації від виробника продукції, договір або сертифікат дистриб’ютора [дилера], або лист виробника про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником та відповідні гарантії виробника щодо якості продукції та своєчасного постачання продукції." в наступній редакції: "- Якщо учасник не є виробником продукції - надати оригінали документів, які підтверджують відносини з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, дилером, або дистриб’ютором на території України) щодо постачання продукції, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір, договір поставки, тощо)."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше Запитання. Щодо порушеного питання повідомляємо наступне:
Додатком 3 Документації вимагається надання оригіналів документів, які підтверджують стосунки із виробником (лист авторизації від виробника продукції, договір або сертифікат дистриб’ютора [дилера], або лист виробника про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником та відповідні гарантії виробника щодо якості продукції та своєчасного постачання продукції.
Нами було встановлено дану вимогу задля підтвердження оригінальності запропонованого обладнання, зокрема, в частині підтвердження гарантії виробника щодо якості продукції та своєчасного постачання продукції.
В запропонованій Вами редакції даної вимоги відсутні підтвердження гарантії виробника щодо якості продукції та своєчасного постачання продукції. Повідомляємо, що наведені вище гарантії є важливими для нас, як замовника, під час закупівлі даного обладнання.
Усунення дискримінаційних вимог стосовно Арочного металодетектору
Дата подання: 03 вересня 2020 21:18
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:47
Уважно вивчивши Тендерну документацію маємо зауважити, що технічні характеристики наведені у Додатку 3 до тендерної документації в частині Арочного металодетектору викладені таким чином, що обмежують коло потенційних учасників тендеру. У сукупності такі вимоги як: 4) Світлові табло «Стійте / Ідіть» на зовнішніх сторонах кожної панелі для регулювання потоку людей; 10) Наявність двосторонньої зональної індикаторної панелі на вході та виході проходу; 11) Наявність не менше 60-ти зон виявлення з незалежним регулюванням чутливості відносно загального рівня; 17) Дворівневий код доступу для зміни установок або режиму роботи, можливість обмеження доступу до панелі керування прозорою кришкою з механічним замком; 23) Дворівневий код доступу для зміни установок або режиму роботи, можливість обмеження доступу до панелі керування прозорою кришкою з механічним замком; відповідають лише арочному металодетектору PMD2Plus від виробника CIEA. Для усунення наведених вище дискримінаційних вимог пропонуємо наступні зміни: видалити пункт 4), викласти пункт 10) в наступній редакції – Наявність односторонньої зональної індикаторної панелі на вході проходу, викласти пункт 11) в наступній редакції - Наявність не менше 9-ти зон виявлення з незалежним регулюванням чутливості відносно загального рівня, викласти пункт 17) в наступній редакції - код доступу для зміни установок або режиму роботи, викласти пункт 23) в наступній редакції - код доступу для зміни установок або режиму роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Будь-який учасник має право запропонувати товар, який відповідатиме вимогам до предмета закупівлі установленим замовником, зокрема технічним, якісним, кількісним.
Всі технічні характеристики запропонованого товару Учасником повинні бути не гірше, ніж у замовленого товару.
Дана вимога залишається без змін.
Усунення невідповідностей в Тендерній документації
Дата подання: 03 вересня 2020 21:27
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:48
Уважно вивчивши Тендерну документацію звертаємо увагу Замовника на те, що Перелік джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензуванняне не затверджений наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 №13. Проте Перелік джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензуванняне затверджений наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 №138. Просимо привести Тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Вашего звернення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Уточнення технічних вимог до ренгенотелевізійного інтроскопу
Дата подання: 03 вересня 2020 21:49
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:48
Просимо роз'яснити, чи може ренгенотелевізійний інтроскоп бути б/у. Якщо ні, просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги до ренгенотелевізійного інтроскопу та зазначити :Товар новий, не раніше 2019 року випуску.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Вашего звернення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Касактельно требований и документов от нерезидента
Дата подання: 03 вересня 2020 22:15
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:51
Уважаемый Заказчик, изучив тендерную документацию (ТД), правильно ли мы понимаем, что нерезидент предоставляет все документы согласно требований в Приложениях 1-3 ТД. А если какой-то из запрашиваемых документов в стране нерезидента не предусмотрен, он об этом даем справку с объяснениями. Какие условия поставки для нерезидента? Как и в какой валюте будет происходить оплата? Просим так же предусмотреть Основные условия договора (Приложение 4 ТД) для нерезидента. Обращаем внимание, что у нерезидента нет такого документа как расходная накладная. При необходимости просим внести соответствующие изменения в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, учасник нерезидент подає документи згідно вимог додатків 1-3 ТД. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм законодавства (або у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) або з інших причин не повинен складати/подавати або не зобов’язаний складати/подавати якийсь із вказаних в положеннях документації документів, то він може надати лист-роз’яснення в довільній формі, із зазначенням підстав ненадання відповідних документів.
Умови поставки:
місце, кількість, обсяг поставки товару: Місце – 01601, м. Київ, вул. П. Болбочана, 8;Кількість відповідно до форми тендерної документації (Додаток 2)
строк поставки товару: протягом 60 робочих днів
Валютою тендерної пропозиції є гривня.
Істотні умови договору наведені в Додатку 4 до ТД.
Договір із нерезидентом, буде складений відповідно до вимог чинного законодавства України.
Щодо внесення змін
Дата подання: 04 вересня 2020 10:20
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:52
Шановний Замовник! Повторно звертаємось до Вас з приводу наступної вимоги Додатку 3 тендерної документації «- Якщо учасник не є виробником продукції – надати оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником (лист авторизації від виробника продукції, договір або сертифікат дистриб’ютора [дилера], або лист виробника про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником та відповідні гарантії виробника щодо якості продукції та своєчасного постачання продукції.» Враховуючи Вашу відповідь наполегливо просимо викласти дану вимогу в наступній редакції: «- Якщо учасник не є виробником продукції - надати оригінал документу, який підтверджує відносини з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, дилером, або дистриб’ютором на території України) щодо постачання продукції, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір, договір поставки, тощо), в якому обов’язково зазначаються стосунки з учасником та відповідні гарантії виробника (або його офіційного представництва, дилера, або дистриб’ютора на території України) щодо якості продукції та своєчасного постачання продукції.». Звертаємо Вашу увагу на те, що офіційні представники виробника (дилери або дистриб’ютори) мають право діяти від імені виробника та гарантувати від імені виробника відповідну якість продукції та своєчасне постачання продукції. Будь-яка компанія не може отримати офіційний статус відносно виробника, оскільки для цього існують жорсткі умови щодо досвіду та репутації такої компанії. В такому випадку вищезазначена вимога в редакції Замовника є дискримінаційною відносно інших учасників та потребує внесення змін в запропонованій нами редакції. Варто зазначити, що повну відповідальність за якість продукції та своєчасну поставку продукції, несе кінцевий постачальник, на якого покладаються такі обов’язки відповідно до укладеного договору з замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога встановлена задля підтвердження оригінальності запропонованого обладнання, зокрема, в частині підтвердження гарантії виробника щодо якості продукції та своєчасного постачання продукції.
Дана вимога залишається без змін.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-005723-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОПТІМАЛ ПРОДАКТС ЕНД СОЛЮШИНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41378440
Дата подання: 28 серпня 2020 15:34
Усунення порушення порядку визначення предмету закупівлі
Детально вивчивши тендерну документацію було встановлено порушення чинного законодавства Замовником при визначенні предмету закупівлі. Відповідно до Наказу №708 від 15.04.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” визначений “ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі”. Відповідно до п.3 Загальних положень Предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

Відповідно до тендерної документації предмет закупівлі складається з двох типів обладнання:
арочний метало детектор
рентгено-телевізійний інтроскоп
Для обох типів обладнання Замовник вказав єдиний код ДК 021:2015: 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони, що з огляду на конструкцію та призначення обладнання є невірним.

Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 рентгено-телевізійним інтроскопам відповідає код ДК 021:2015-38580000-4 «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення».

Код ДК 021:2015: 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони предмету закупівлі, який визначив Замовник у тендерній документації, застосовувати для рентгенівських інтроскопів некоректно, тому що існує власний код, який передбачений для рентгенівського обладнання немедичного призначення, яким і є інтроскоп.
У свою чергу віднесення арочного металодетектору до коду ДК 021:2015: 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони також неможливо, тому що металодетектор не є радіологічних або рентгенологічним обладнанням.

Таким чином, для усунення порушення предмет закупівлі повинен бути розділений, та визначений для кожного типу обладнання коремо відповідно до показника четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.

Вимагаємо від Замовника усунути вказане порушення та розділити предмет закупівлі відповідно до показника четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 10:22
Надсилаємо відповідь щодо Ващої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-08-26-005723-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВПРОВАДЖУВАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАТЕК", Код ЄДРПОУ:16301229
Дата подання: 03 вересня 2020 21:12
Усунення порушень в закупівлі
Детально вивчивши тендерну документацію та відповідь надану на вимогу про усунення порушення датовану 28.08.2020 було встановлено порушення чинного законодавства Замовником при визначенні предмету закупівлі та обмеження кола потенційних учасників тендеру шляхом включення до технічної частини тендерної документації (Додаток 3) технічних вимог, що можуть бути зодовільнені обладнанням яке виробляється лише одним виробником у світі.
Як зазначалося у вимозі датованій 28.02.2020 Замовник некорректно вказав єдиний код ДК 021:2015: 35120000-1 для двох приладів функціонування яких засноване на абсолютно різних фізичних принципах.
В своїй відповіді на вимогу Замовник посилається на три їснуючі закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу з аналогічним вибором коду ДК при закупівлі аналогічного обладнання, а саме:
1. UA-2019-03-07-000812-a
2. UA-2018-10-11-000745-b
3. UA-2019-07-12-000190-c
Перш за все таке посилання є недоречним, адже система закупівель не працює за принципами прецедентних посилань. Крім того необхідно зазначити, що закупівля UA-2019-03-07-000812-a на відміну від закупівлі про яку наразі йдеться, проводилася з розділенням обладнання на лоти. Закупівля UA-2018-10-11-000745-b стосувалася одного типу обладнання, а саме рентгено-телевізійних інтроскопів.
Також у відповіді Замовник зазначє, що обладнання «буде використовуватись як єдина система догляду та охорони для забезпечення охорони приміщення Апарату Ради національної безпеки і оборони України, забезпечення особистої безпеки працівників, забезпечення безпеки відвідувачів, зокрема, представників засобів масової інформації та міжнародних організацій.». Але той факт, що металодетектор та рентгено-телевізійний інтроскоп будуть використовуватися для однієї мети та навіть мабуть будуть розташовуватися один біля одного, жодним чином не робить їх «єдиною системою», одже це жодним чином не має визначати те що закупівля проводиться за одним кодом ДК та одним лотом. Зазначене обладнання жодним чином не підключається один до одного та працює абсолютно самостійно та, як зазначалося раніше, на абсолютно різних фізичних принципах. Зокрема, металодетектор використовується для догляду відвідувачів на предмет заборонених металевих предметів, в той час як інтроскоп використовується для догляду ручної поклажі відвідувачів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 09:45
Надсилаємо відповідь щодо Ващої вимоги.

Документи

01 вересня 2020 10:22
Відповідь на вимогу.docx

Документи

08 вересня 2020 09:45
Відповідь на Вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-26-005723-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване виробниче бюро "Центуріон", Код ЄДРПОУ:37773496
Дата подання: 11 вересня 2020 14:02
СКАРГА на умови тендерної документації Замовника
Уважно вивчивши Документацію, що затверджена Рішенням Тендерного комітету від «08» вересня 2020 року та опублікована 08.09.2020 р. в системі електронних закупівель, ТОВ «Спеціалізоване виробниче Бюро «ЦЕНТУРІОН» (надалі - Скаржник) виявило дискримінаційні умови, що значно звужують коло потенційних учасників закупівлі, та порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – ЗУ «Про публічні закупівлі»), зокрема «добросовісна конкуренція серед учасників», «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» та «запобігання корупційним діям і зловживанням»...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 20:43
Рішення від 15.09.2020 №17304.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 20:43
рішення від 28.09.2020 № 18188.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 19:53

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 12:11
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

18 вересня 2020 22:20
Пояснення.pdf
18 вересня 2020 22:20
Пояснення.docx
28 вересня 2020 09:19
Порівняльна таблиця.docx
28 вересня 2020 09:25
Порівняльна таблиця.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
18 вересня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій