Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Круглий стіл для переговорів для КНВК №35 "Імпульс" в рамках реалізації проекту «Розумні перерви: відпочинок з користю»
Очікувана вартість
4 200,00 UAH
UA-2020-08-26-005467-c 1c62f3626a5b4a59b422b750221d381a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 4 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Круглий стіл для переговорів для КНВК №35 "Імпульс" в рамках реалізації проекту «Розумні перерви: відпочинок з користю». Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 39121200-8 Столи
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Круглий стіл для переговорів для КНВК №35 "Імпульс" в рамках реалізації проекту «Розумні перерви: відпочинок з користю»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50084, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності 84а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по даному Договору проводяться шляхом перерахування Покупцем на поточний рахунок Продавця вартості Товару після надання Продавцем рахунку та видаткової накладної. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 21:05
Перелік змін до Оголошення.docx
26 серпня 2020 21:05
Круглий стіл для переговорів 26.08.2020 (зі змінами).docx
26 серпня 2020 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 21:05
Перелік змін до Оголошення.docx
26 серпня 2020 21:05
Круглий стіл для переговорів 26.08.2020 (зі змінами).docx
26 серпня 2020 19:48
Круглий стіл для переговорів 26.08.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 2 990,00
UAH з ПДВ
2 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:31
3. 3912 Відгук до договору.pdf
08 вересня 2020 16:31
19. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 вересня 2020 16:31
17. ІПН ФОП Ульяхов С.І..PDF
08 вересня 2020 16:31
01. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2453801919
Переможець 2 990,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 10:55

Документи

11 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:55
протокол 41.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2453801919
2 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:55
протокол 41.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 09:56
Договір №190 від 18.09.2020.pdf укладений
18 вересня 2020 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 990,00
UAH