Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт бульварної частини проспекту Трубників (від вул. Станіславського до вул. Соборна) та вул. Каштанова (від пр. Трубників до вул. Гагаріна) в м. Нікополь Дніпропетровської області
Overhaul of the boulevard part of Trubnykiv Avenue (from Stanislavskoho Street to Soborna Street) and Kashtanova (from Trubnykiv Avenue to Gagarin Street) in Nikopol, Dnipropetrovsk region
Очікувана вартість
35 974 284,00 UAH
UA-2020-08-26-005425-c 0387744c3a114f349d0591f28eee9c91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Белкін Валерій Володимирович, Головний інженер КП «Міське Паркове Господарство» НМР
+380501734971
Євенков В.В. ТОВ Будерус Проектант
+380663220037
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of landscaping, infrastructure and utilities
National ID: 26136719
Contact point: Myakotin Stanislav
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Additional contacts: Belkin Valeri
+380501734971
Evenkov Volodymyr
+380663220037

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:54
Очікувана вартість: 35 974 284,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 359 742,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 26 серпня 2020 19:05
Enquiries until: 25 вересня 2020 09:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 35 974 284 UAH including VAT
Minimal lowering step: 359 743 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Сума фінансування на 2020 рік складає 7 090 000 грн. 00 коп.
The amount of funding for 2020 is UAH 7,090,000. 00 kop.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт бульварної частини проспекту Трубників (від вул. Станіславського до вул. Соборна) та вул. Каштанова (від пр. Трубників до вул. Гагаріна) в м. Нікополь Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, бульварної частини проспекту Трубників (від вул. Станіславського до вул. Соборна) та вул. Каштанова (від пр. Трубників до вул. Гагаріна)
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Overhaul of the boulevard part of Trubnykiv Avenue (from Stanislavskoho Street to Soborna Street) and Kashtanova (from Trubnykiv Avenue to Gagarin Street) in Nikopol, Dnipropetrovsk region
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:41
ТД перелік змін.doc
25 вересня 2020 12:41
ТД зі змінами.docx
26 серпня 2020 19:05
Додаток 6 Дог_роботи.docx
25 вересня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:41
ТД перелік змін.doc
09 вересня 2020 08:18
ТД перелік змін.doc
25 вересня 2020 12:41
ТД зі змінами.docx
09 вересня 2020 08:18
ТД.docx
26 серпня 2020 19:05
ТД.docx
26 серпня 2020 19:05
Додаток 6 Дог_роботи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження наявності досвіду
Дата подання: 01 вересня 2020 16:00
Дата відповіді: 03 вересня 2020 14:02
Доброго дня, Замовнику! Просимо надати роз'яснення стосовно додатку № 1 пункту 2 тендерної документації. Що в розумінні умов тендерної документації слід вважати аналогічним договором?
Відповідь: В додатку № 1 пункту 2 тендерної документації буде внесено зміни і виключиться даний пункт
Інші документи
Дата подання: 01 вересня 2020 16:14
Дата відповіді: 03 вересня 2020 14:21
Відповідно до додатку № 3 вимагається надання: 1. Акту огляду балансоутримувача з підрядною організацією на фірмовому бланку. 2. Погодження від проектанта щодо ознайомлення з проектом на фірмовому бланку. По-перше, в тендерній документації відсутня інформація щодо проектанта та його контактів, та взагалі невідомо, хто є розробником проекту, що є предметом закупівлі. По-друге, вищезазначеними вимогами порушено основні принципи ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо видалити вищезазначені дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Акту огляду балансоутримувача з підрядною організацією на фірмовому бланку.
Даний пункт не порушує основні принципи ЗУ "Про публічні закупівлі"
2. Погодження від проєктанта щодо ознайомлення з проєкт на фірмовому бланку.
+380 66 322 00 37 Євенков В.В. ТОВ Будерус
Адреса: 53200, м. Нікополь, вул. Електрометалургів 15/9
При опрацюванні документації з цього тендеру також виник ряд питань, для вирішення яких необхідно ознайомлення з проектною або інвесторської кошторисної документації, а саме:
Дата подання: 03 вересня 2020 15:00
Дата відповіді: 07 вересня 2020 08:44
не вказано тип тротуарної плитки не вказано кількість тротуарних плиток (тактильних) для сліпих не вказано кількість і конструктив паркових лавок не вказано конструктив і вага огорожі не вказано тип і матеріал люка не вказано конструктив анкерного болта Для точного прорахунку даного тендеру прошу надати проектну або інвесторської документацію
Відповідь: Ознайомитись з проєктом для точного прорахунку даного тендеру Ви можете:
+380 66 322 00 37 Євенков В.В. ТОВ Будерус Адреса: 53200, м. Нікополь, вул. Електрометалургів 15/9
Загальні запитання
Дата подання: 08 вересня 2020 13:13
Дата відповіді: 09 вересня 2020 08:19
Коли очікувати зміни до тендерної документації?
Відповідь: Зміни до Тендерної документації внесені згідно з протоколом тендерного комітету від 09.09.2020
Загальне питання
Дата подання: 09 вересня 2020 09:24
Дата відповіді: 09 вересня 2020 10:33
Шановний замовник! Номер який вказано вами, як номер проектанта, не обслуговується! Досить займатись дурницями, або викладіть проект до системи електронних закупівель, або видаліть вимогу щодо надання листа від проектанта!
Відповідь: Вибачаємось за технічну проблему, номер телефону дійсно не відповідає, проєктант вказав новий номер
099 438 82 38
Документи для переможця
Дата подання: 09 вересня 2020 15:46
Дата відповіді: 09 вересня 2020 16:16
Умовами тендерної документації вимагається подання переможцем: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; Чи буде підставою відхилення, якщо у відповідній довідці зазначенно про те, що особа в даний час притягується до кримінальної відповідальності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо на момент подачі довідки особа притягнута до кримінальної відповідальності то підлягає дискваліфікації, проте якщо притягується і вина на момент видачі довідки не доказана це не може являтися підставою відхилення.
Просимо надати роз’яснення щодо документів які подаються учасниками процедури закупівлі зазначених в додатку №3 до тендерної документації, а саме:
Дата подання: 15 вересня 2020 08:06
Дата відповіді: 15 вересня 2020 08:20
1) «10. Акт огляду балансоутримувача з підрядною організацією на фірмовому бланку.» Щодо цього документу просимо роз’яснити наступні питання: - хто є балансоутримувачем? - хто є її представником уповноваженим підписувати акт огляду? - який об’єкт повинен бути оглянутий? - якими мають бути форма та зміст акту огляду? 2) «11. Погодження від проектанта щодо ознайомлення з проектом на фірмовому бланку.» Щодо цього документу просимо роз’яснити наступні питання: - хто є проектантом? - де можливо ознайомитись з проектом робіт? - хто є особою уповноваженою погоджувати ознайомлення з проектом
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В переліку змін до ТД є балансоутримувач та проєктант.
2) Оглянуті мають бути ЛЕП, комунікації за для недопущення їх порушення.
3) форма та зміст складаються разом з балансоутримувачем у довільній формі.
4) з проєктом ви можете ознайомитись у проєктанта.
5) Проєктант і є особою уповноваженою погоджувати ознайомлення з проєктом.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000011 ● c5b2004e1e044d4a8dece2b2ec83b821
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

19
UA-2020-08-26-005425-с
26.08.2020 Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код за ЄДРПОУ 26136719) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-28 10:58:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-26-005425-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ "НІКО АРТ БУД" встановлено: відповідно до даних Виписки з ЄДР від 01.04.2019р. цей учасник 29.03.2019р. взятий на облік як платник єдиного податку, проте на порушення вимог п.1 Додатку 3 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ "НІКО АРТ БУД" не надав сканований з оригіналу Витяг з реєстру.
Окрім того, відповідно до пункту 7.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовником була встановлена вимога щодо надання у складі обов’язкових документів: розрахунок договірної ціни, локальний кошторис та розрахунок адміністративних витрат, завірені належним чином або електронним цифровим підписом.
ТОВ "НІКО АРТ БУД" у складі тендерної пропозиції не надано розрахунок адміністративних витрат.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Просимо пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НІКО АРТ БУД", як таку що не відповідає умовам тендерної документації, та допущення до аукціону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-30 08:08:15

відповідь

Пояснення

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-10-30 08:09:30

Пояснення з власної ініціативи

пояснення

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення пункту 8 частини 2 статі 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 жовтня 2020
UA-2020-08-26-005425-c0387744c3a114f349d0591f28eee9c91
Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна, Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Учасник Документи Рішення
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НІКО АРТ БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БРУКСТОН" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "БРУКСТОН" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 08:23
Електронний підпис
05 жовтня 2020 08:23
Електронний підпис
04 жовтня 2020 21:31
Пропозиція.pdf
04 жовтня 2020 21:31
кошторис.rar
04 жовтня 2020 00:23
АКТ_Будерус.pdf
04 жовтня 2020 00:21
Додаток 4.pdf
04 жовтня 2020 00:21
Довідка стаття 17.pdf
04 жовтня 2020 00:21
Статутні.rar
04 жовтня 2020 00:21
Договори оренди.rar

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 07:45
Електронний підпис
05 жовтня 2020 07:45
Електронний підпис
05 жовтня 2020 01:13
статут9.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут 8.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут7.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут5.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут4.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут3.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут2.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут1.rar
05 жовтня 2020 01:13
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 01:13
ОРЕНДА10-02-203.pdf
05 жовтня 2020 01:13
Погодження проектанта.pdf
05 жовтня 2020 01:13
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 01:13
СМЕТНАЯ ЧАСТЬ.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут6.rar
05 жовтня 2020 01:13
Виписка Єдний податок.pdf
05 жовтня 2020 01:13
Наказ про призначення.pdf
05 жовтня 2020 01:13
Оригинал паспорта.pdf

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 07:39
Аренда.pdf
05 жовтня 2020 07:39
13. Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 07:39
13. Додаток 4.pdf
05 жовтня 2020 07:39
12. Лист-гарантія.pdf
05 жовтня 2020 07:39
10. Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 07:39
9. Погодження.pdf
05 жовтня 2020 07:39
6. Реквизиты.pdf
05 жовтня 2020 07:39
4. Лист-гарантія.pdf
05 жовтня 2020 07:39
3. аналог договори.pdf
05 жовтня 2020 07:39
2. Працівники.pdf
05 жовтня 2020 07:39
11. Акт огляду.pdf

Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 07:39
Аренда.pdf
05 жовтня 2020 07:39
13. Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 07:39
13. Додаток 4.pdf
05 жовтня 2020 07:39
12. Лист-гарантія.pdf
05 жовтня 2020 07:39
10. Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 07:39
9. Погодження.pdf
05 жовтня 2020 07:39
6. Реквизиты.pdf
05 жовтня 2020 07:39
4. Лист-гарантія.pdf
05 жовтня 2020 07:39
3. аналог договори.pdf
05 жовтня 2020 07:39
2. Працівники.pdf
05 жовтня 2020 07:39
11. Акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"

ТОВ "НІКО АРТ БУД"

ТОВ "БРУКСТОН"

ТОВ "БРУКСТОН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІКО АРТ БУД" 29 239 693,00
UAH з ПДВ
29 239 693,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" 32 330 818,00
UAH з ПДВ
32 330 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 07:45
Електронний підпис
05 жовтня 2020 07:45
Електронний підпис
05 жовтня 2020 01:13
статут9.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут 8.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут7.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут5.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут4.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут3.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут2.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут1.rar
05 жовтня 2020 01:13
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 01:13
ОРЕНДА10-02-203.pdf
05 жовтня 2020 01:13
Погодження проектанта.pdf
05 жовтня 2020 01:13
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 01:13
СМЕТНАЯ ЧАСТЬ.rar
05 жовтня 2020 01:13
статут6.rar
05 жовтня 2020 01:13
Виписка Єдний податок.pdf
05 жовтня 2020 01:13
Наказ про призначення.pdf
05 жовтня 2020 01:13
Оригинал паспорта.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 08:23
Електронний підпис
05 жовтня 2020 08:23
Електронний підпис
04 жовтня 2020 21:31
Пропозиція.pdf
04 жовтня 2020 21:31
кошторис.rar
04 жовтня 2020 00:23
АКТ_Будерус.pdf
04 жовтня 2020 00:21
Додаток 4.pdf
04 жовтня 2020 00:21
Довідка стаття 17.pdf
04 жовтня 2020 00:21
Статутні.rar
04 жовтня 2020 00:21
Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКО АРТ БУД"

ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІКО АРТ БУД"
#42916758
Переможець 29 239 693,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІКО АРТ БУД"
#42916758
29 239 693,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 16:24
25082021162122.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 10:29
03082021102428.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 12:16
08022021120538.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 12:06
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:01
22012021095320.pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 09:53
22012021092458.pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:48
31122020134435.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 15:11
підписаний договір укладений
23 жовтня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного плану
Номер договору про закупівлю: 1062/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол
Номер договору про закупівлю: 1062/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 1062/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1062/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного плану
Номер договору про закупівлю: 1062/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного плану
Номер договору про закупівлю: 1062/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML