Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда»
Очікувана вартість
20 712 489,74 UAH
UA-2020-08-26-005380-c 13861caa0f164b76a3d5d07f455138d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 13:04
Очікувана вартість: 20 712 489,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 207 124,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, шлюз-регулятор на каналі «Репіда»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 12:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 12:38
Перелік змін до ТД 2.pdf
07 вересня 2020 12:38
Оголошення про проведення відкритих торгів 2.pdf
07 вересня 2020 12:38
Зміни до тендерної документації 2.pdf
07 вересня 2020 12:38
Додаток 1 із змінами 2.pdf
03 вересня 2020 16:43
Додаток 4 із змінами.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 2.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 5.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 6.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 3.pdf
07 вересня 2020 12:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 18:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 12:38
Перелік змін до ТД 2.pdf
03 вересня 2020 16:43
Перелік змін до ТД.pdf
07 вересня 2020 12:38
Оголошення про проведення відкритих торгів 2.pdf
26 серпня 2020 18:43
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
07 вересня 2020 12:38
Зміни до тендерної документації 2.pdf
03 вересня 2020 16:43
Зміни до тендерної документації.pdf
26 серпня 2020 18:43
Тендерна документація.pdf
07 вересня 2020 12:38
Додаток 1 із змінами 2.pdf
03 вересня 2020 16:43
Додаток 1 із змінами.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 1.pdf
03 вересня 2020 16:43
Додаток 4 із змінами.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 4.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 2.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 5.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 6.pdf
26 серпня 2020 18:43
Додаток 3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМУ-22" 19 805 961,66
UAH з ПДВ
19 805 961,66
UAH з ПДВ
Документи
ДП Ізмаїльське управління водного господарства 20 000 000,00
UAH з ПДВ
20 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" 20 396 874,48
UAH з ПДВ
20 396 874,48
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 20 691 952,58
UAH з ПДВ
20 691 952,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 20:05
Електронний підпис
14 вересня 2020 20:03
опис, статут.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:03
звітність СМУ-22.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:03
Договір техніки.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
довідка (вих.№31).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
довідка (вих.№18).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
довідка (вих.№26).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
договірна ціна.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
протокол.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
штатний розклад.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
проект договору.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
НДС.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
наказ призн. дир..pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
лист-згода (вих.№32).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
Звіт 1ДФ.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
Додаток 3.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
договір №М6 10.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
довідка (вих.№22).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
довідка (вих.№19).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
паспорт директор.pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
довідка (вих.№21).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
довідка (вих.№17).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
довідка (вих.№16).pdf.p7s.p7s
14 вересня 2020 20:02
витяг з ЄДР СМУ-22.pdf.p7s.p7s

Публічні документи

14 вересня 2020 17:18
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:17
Тендерна пропозиція.pdf.zip

Публічні документи

02 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:40
Довідка з ДФС.pdf
02 жовтня 2020 09:40
Гуторов Scan10012 (1).PDF
23 вересня 2020 14:59
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:57
Договір суборенди СМУ 24.pdf
23 вересня 2020 14:57
Довідка працівники.pdf
23 вересня 2020 14:57
Довідка досвід.PDF
23 вересня 2020 14:57
Договір суборенди СМУ 24.pdf
23 вересня 2020 14:57
Довідка працівники.pdf
23 вересня 2020 14:57
Довідка досвід.PDF
14 вересня 2020 21:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 21:42
Реєстр Технічна частина.pdf
14 вересня 2020 21:42
Розрахунок ЗВВ 2019.pdf
14 вересня 2020 21:42
Смета.imd
14 вересня 2020 21:42
Смета Репида.rar
14 вересня 2020 21:42
Пояснювальна записка.pdf
14 вересня 2020 21:42
План фінансування робіт.pdf
14 вересня 2020 21:42
ПВР.pdf
14 вересня 2020 21:42
Додаток 3.pdf
14 вересня 2020 21:42
Договірна ціна Репіда.pdf
14 вересня 2020 21:42
Довідка згоди з ТЗ СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Штатний розклад 2020 СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Статут.pdf
14 вересня 2020 21:42
Свідоцтво коток.pdf
14 вересня 2020 21:42
Проект договору.pdf
14 вересня 2020 21:42
Накази та трудові.pdf
14 вересня 2020 21:42
Ліцензії.rar
14 вересня 2020 21:42
Лист-відгук Договір 87.pdf
14 вересня 2020 21:42
Лист-відгук Договір 18.pdf
14 вересня 2020 21:42
Лист-відгук Договір 2.pdf
14 вересня 2020 21:42
Лист-відгук Договір 1Р.pdf
14 вересня 2020 21:42
Лист-відгук Договір 1.pdf
14 вересня 2020 21:42
ІПН ітр СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Інвентаризація СМУ 24 (1).pdf
14 вересня 2020 21:42
Дозвіл кокс СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Договір суборенди СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Договір 87.pdf
14 вересня 2020 21:42
Договір 18.pdf
14 вересня 2020 21:42
Договір 2.pdf
14 вересня 2020 21:42
Договір 1Р.pdf
14 вересня 2020 21:42
Договір 1.pdf
14 вересня 2020 21:42
Довідки СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Довідки Глобус банк.pdf
14 вересня 2020 21:42
Довідка учасника СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
довідка покриття (1).pdf
14 вересня 2020 21:42
Довідка код доступу.pdf
14 вересня 2020 21:42
Довідка досвід.pdf
14 вересня 2020 21:42
Дипломи ітр.pdf
14 вересня 2020 21:42
Витяг реєстр СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Витяг ПДВ СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Витяг кадастр СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Витяг ЄДР.pdf
14 вересня 2020 21:42
Виписка СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
виписка по рахунку (1).pdf
14 вересня 2020 21:42
Баланс 2019 СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Баланс 2018 СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
Баланс 1 кв. 2020 СМУ 24.pdf
14 вересня 2020 21:42
20811 ПРАТ СМУ №24 p7s (1).zip
14 вересня 2020 21:42
1ДФ СМУ 24.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
14 вересня 2020 13:56
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СМУ-22"

ДП Ізмаїльське управління водного господарства

ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24"

ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМУ-22"
#31622182
Відхилено 19 805 961,66
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 18:24
ДП Ізмаїльське управління водного господарства
#01034202
Відхилено 20 000 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 16:45
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24"
#04715664
Переможець 20 396 874,48
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 20:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2020 19:22

Документи

17 вересня 2020 18:24
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:22
Протокол відхилення
15 вересня 2020 13:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 вересня 2020 16:45
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:44
Протокол відхилення
17 вересня 2020 18:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" (код ЄДРПОУ 04715664), в процедурі відкритих торгів UA-2020-08-26-005380-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" (код ЄДРПОУ 04715664) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Коригування робочого проекту: «Реконструкція шлюзу-регулятора на каналі «Репіда» (ДК 021-2015: 45454000-4 — Реконструкція) у відповідності до оголошення UA-2020-08-26-005380-c, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про перелік матеріально – технічної бази (вих. № Т29-37 від 09.09.2020 року) з інформацією про орендований Київський офіс ПрАТ «СМУ №24» та договір суборенди №01/05181 від 01 травня 2018 року укладений між ПрАТ «СМУ №24» та ТОВ «Компанія Відос». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: Пункт 1.1.2. додатку №1 до тендерної документації - Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2. дійсні та чинні договори оренди, що посвідчують право користування: оренди надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати дійсні та чинні договори суборенди, що посвідчують право користування: оренди надані Учасником у складі тендерної пропозиції, з урахуванням того, що має бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт ( вих. № СВ1-01 від 14.09.2020року) в якій зазначено працівник Підкругляк Дмитро Андрійович (п. 22 цієї довідки) з посадою підсобний робітник проте надана копія трудової книжки має інформацію в якій зазначено, що Підкругляк Дмитро Андрійович з 02.03.2020р. переведений на іншу посаду. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації визначено, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт до вимог додатку №1 до тендерної документації. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Перелік виявлених невідповідностей: Наданий лист – згода на оброку персональних даних від Іванова Миколи Івановича проте в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. № СВ1-01 від 14.09.2020року) зазначено Іванова Микола Васильович. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до додатку 6 до тендерної документації щодо уповноваженої особи учасника так і на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність лист – згоду на обробку персональних даних. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка про виконання аналогічних договорів в повному обсязі (вих. №К50 від 09.09.2020р.) містить інформацію про Замовника – Дністровське басейнове управління водних ресурсів (п. 4) та зазначено № телефону +380484950131 але відгук (від 09.09.2020р. №907) від Дністровського басейнового управління водних ресурсів містить інший номер телефону. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку №1 до тендерної документації. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці 4 цього додатку (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, в тому числі тип об’єкта, також зазначення класу наслідків – не нижче СС2, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку про виконання аналогічних договорів в повному обсязі (вих. №К50 від 09.09.2020р.) до наданого відгуку. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 20:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24"
#04715664
20 396 874,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:10
Звіт про виконання договору укладений
31 січня 2022 14:09
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 11:41
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 6.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 11:37
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 11:37
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 08:13
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 08:09
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 5.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 08:09
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 11:41
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 4.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:36
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:33
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:30
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:03
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:01
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 13:57
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 13:55
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 13:13
Договір укладений
05 жовтня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Довіреності ПрАТ «СМУ № 24» від 08.01.2020 року № 02 Сторони вирішили внести зміни до Договору та виклавши в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін, зокрема: Преамбула: Державне Підприємство «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських Об’єктів» ( ДП «Одеська ОДБВО»), в особі в. о. директора Гальчук Лідії Кирилівни, діючої на підставі Статуту і називається в подальшому “Замовник”, з однієї сторони, Приватне акціонерне товариство «СМУ №24» (ПрАТ «СМУ №24»), в особі головного інженера Недогона Андрія Георгійовича, уповноваженого на підставі Довіреності, і називається у подальшому “Генеральний підрядник““, з другої сторони, які спільно за текстом цього Договору іменуються Сторони, уклали даний Договір про наступне та внесли зміни до розрахункових рахунків та адреси Сторін.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з планом заходів з захисту від шкідливої дії вод на 2020 рік, затвердженим наказом Держводагентства від 29.07.2020р № 669, внести зміни в Договорі в пункті 21.1, 21.2, 21.3. та викласти в наступній редакції: Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з будівництва, доручених для виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни (додаток №1), згідно з п.3.1. цього Договору, яка уточнюється по фактичних витратах та графіка виконання робіт (додаток №2), графіка фінансування робіт (додаток №3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Сума фінансування на 2020 рік складає - 20 396, 874 48 тис. грн.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до реквізитів Замовника та доповнень до реквізитів Генерального підрядника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в наступній редакції: ДП «Одеська ОДБВО», 65078, м. Одеса, вул. Гайдара, 13, Код ЄДРПОУ 36849291, р /р UA828201720343281010100063875, Державна казначейська служба України м. Київ, МФО 820172, Свідоцтво № 100256059, ІПН 368492915520.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору в п.18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2021 р. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточняється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 20 396, 874 48 грн. (двадцять мільйона триста дев’яносто шість тисяч вісімсот сімдесят чотири грн. 48 коп.), у тому числі ПДВ 3 399, 479 08 тис. грн. ( три мільйона триста дев’яносто дев’ять тисяч чотириста сімдесят дев’ять грн. 08 коп.). та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Фінансування на 2020 рік складає – 18 218 921, 56 грн., на 2021 рік - 2 177 952, 92 грн.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 396 874,48
UAH (в тому числі ПДВ 3 399 479,08 UAH)