Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Коцюбинського (від вул. Сінна до вул. Ватутіна) у місті Полтава
Очікувана вартість
12 291 402,00 UAH
UA-2020-08-26-005354-c d5b053ad327c421d82ac55eaf07f092c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 11:43
Очікувана вартість: 12 291 402,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,73%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Назва згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт вулиці Коцюбинського (від вул. Сінна до вул. Ватутіна) у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Коцюбинського (від вул. Сінна до вул. Ватутіна)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 10 500 058,54
UAH з ПДВ
10 500 058,54
UAH з ПДВ
1.4285714286 7 350 040.98 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" 10 727 680,09
UAH з ПДВ
10 727 680,09
UAH з ПДВ
1.4285714286 7 509 376.06 Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:42
Garantiya_61 400.zip
10 вересня 2020 15:42
9.Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2020 15:42
7.Кошторис.pdf
10 вересня 2020 15:42
5.Технічне завдання.pdf
10 вересня 2020 15:42
4.Відповідність статті 17.pdf
10 вересня 2020 15:42
1.Кваліфікація техніка.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 09:07
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:06
Документи стаття 41.pdf
06 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:40
Довідка п.3 ст17.zip
06 жовтня 2020 11:40
Довідка п.2 ст.17.zip
10 вересня 2020 18:40
Електронний підпис
10 вересня 2020 18:34
БГ_вул_Коцюбинського.rar
10 вересня 2020 18:34
Договір на гарантію.pdf
10 вересня 2020 18:34
Техзавдання ч.1.pdf
10 вересня 2020 18:34
Техзавдання ч. 2.pdf
10 вересня 2020 18:34
Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2020 18:34
Статутні.pdf
10 вересня 2020 18:34
Кваліфікаційні ч.2.pdf
10 вересня 2020 18:34
Кваліфікаційні ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
Відхилено 10 500 058,54
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 17:16
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""
#40578417
Переможець 10 727 680,09
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""
#40578417
10 727 680,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 18:53
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 18:52
Додаткова угода № 3 до Договору підряду № 25 від 16.10.2020.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 18:52
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 16:35
Додаткова угода № 2 до Договору підряду № 25 від 16.10.2020 (1).pdf зміни до договору
06 липня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 16:10
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 25 від 16.10.2020 (1).PDF зміни до договору
14 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 15:45
Договір підряду № 25 від 16.10.2020.PDF укладений
16 жовтня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 25 від 16.10.2020 року по 12.07.2021 року
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 25 від 16.10.2020 року, по 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових робіт з капітального ремонту вулиці Коцюбинського (від вул. Сінна до вул. Ватутіна) у місті Полтава (коригування), які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 3 від 07.10.2021 договору підряду №25 від 16.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 832 345,83
UAH (в тому числі ПДВ 1 472 057,64 UAH)