Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення загального користування Мшанець-Стрілки С141704 км 0+000 - 12+900 Старосамбірського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Overhaul of the public road of local significance Mshanets-Strilky C141704 km 0 + 000 - 12 + 900 of Starosambir district, Lviv region (DK 021: 2015:45453000-7 Overhaul and restoration)
Очікувана вартість
251 179 780,00 UAH
UA-2020-08-26-005269-c 0df6b48df5ba45378c973c57127d2bf3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Dropa Oksana
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 251 179 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 255 898,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1255000 UAH
Publication date: 26 серпня 2020 17:53
Enquiries until: 21 вересня 2020 09:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 251 179 780 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 255 899 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення загального користування Мшанець-Стрілки С141704 км 0+000 - 12+900 Старосамбірського району, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Overhaul of the public road of local significance Mshanets-Strilky C141704 km 0 + 000 - 12 + 900 of Starosambir district, Lviv region (DK 021: 2015:45453000-7 Overhaul and restoration) (Local budget)
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відомість обсягів робіт
Дата подання: 11 вересня 2020 17:15
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:03
В додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів робіт, локальний кошторис 3-1-3 на Очисні споруди пункти 5 «Монтаж очисних споруд (сепараторів нафтопродуктів) продуктивністю 150 л/с даний пункт передбачає тільки монтаж устаткування, в подальших пунктах устаткування відсутнє, оскільки провести монтаж устаткування без самого обладнання устаткування неможливо - просимо Вас звернути увагу, надати роз’яснення та за необхідності внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
При складані технічного завдання Замовник має вказувати спеціальні матеріали та обладнання.
відомість обсягів робіт
Дата подання: 11 вересня 2020 17:17
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:06
В додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів робіт, локальний кошторис 3-1-2 на Мости, розділ 1 пункт 42 «Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів iз дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 3 см», для виконання даних робіт передбачене використання дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, а наступний пункт 43 «Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, пiщанi, тип Г, марка 2» суміші асфальтобетонні дрібнозернисті і суміші асфальтобетонні піщані – це два різні матеріали згдіно ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Просимо Вас звернути увагу, надати роз’яснення та за необхідності внести зміни в тендерну документацію. Аналогічна ситуація в розділах 2, 3, 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дана розцінка є стандартною, а матеріал застосовується той,який передбаченно в проекті.
відомість обсягів робіт
Дата подання: 11 вересня 2020 17:20
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:07
В додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів робіт, локальний кошторис 3-1-2 на Мости, розділ 1 пункт 49 «Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип АСГ, марка 2 на бітумі БНД 60/90» згдіно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 тип АСГ не існує. Просимо Вас звернути увагу, надати роз’яснення та за необхідності внести зміни в тендерну документацію. Аналогічна ситуація в розділах 2, 3, 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011, таблиця 2, АСГ (асфальтобетонна суміш гаряча) є всіх типів (А, А1, Б, Б1, В, Г) та марок (І, ІІ) . Тут у формулюванні позиції мається на увазі клас суміші. Тип приймається відповідно до проектної документації, тобто тип А .
відомість обсягів робіт
Дата подання: 11 вересня 2020 17:21
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:08
В додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів робіт, локальний кошторис 3-1-2 на Мости, розділ 1 пункт 17 «Укладання водопропускних пластикових труб діаметром від 0,3 м до 0,5 м» об’єм робіт складає 120 м, об’єм матеріалу для виконання даних робіт пункт 18 «Труби зовнішньої каналізації ПВХ діаметром 200х4,9 мм» - 120 м, хоча згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018 на об’єм матеріалу застосовується збільшуючи коефіцієнт 1,04. Просимо Вас звернути увагу, надати роз’яснення та за необхідності внести зміни в тендерну документацію. Аналогічна ситуація в розділах 3, 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В проектній документації передбачається монтаж зблокованих, готових до монтажу та транспортування систем очистки поверхневих вод.
відомість обсягів робіт
Дата подання: 11 вересня 2020 17:22
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:10
В додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів робіт, локальний кошторис 3-1-2 на Мости, розділ 2 пункт 18 «Улаштування захисних парапетних огороджень доріг із сталі на металевих стовпах» об’єм робіт складає 24 м наступний пункт 19 «Фарбування металевого перильного огородження мостів вручну» - 19,7 м, хоча в розділі 1 об’єми робіт по улаштуванню та фарбуванню огороджень рівні. Вас звернути увагу, надати роз’яснення та за необхідності внести зміни в тендерну документацію. Аналогічна ситуація в розділах 3, 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
даний обсяг робіт вказано помилково, 19,7м2, а повинно бути 24 м.п. .
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-005269-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 15 вересня 2020 18:44
Технічне завдання
1) Вимога - 1 - Про тип АБС
11 вересня 2020 року о 17-20 на електронному майданчику було поставлено запитання щодо типу асфальтобетонної суміші (АБС) АСГ.
15 вересня о 14-07 Замовник уточнив тип АБС та надав наступну відповідь:

«Відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011, таблиця 2, АСГ (асфальтобетонна суміш гаряча) є всіх типів (А, А1, Б, Б1, В, Г) та марок (І, ІІ) . Тут у формулюванні позиції мається на увазі клас суміші. Тип приймається відповідно до проектної документації, тобто тип А.»

При цьому у Тендерній документації жодних змін не відбулось, а саме в пунктах «Локального кошторису 3-1-2 на Мости» щодо «Сумiшi асфальтобетоннi гарячi i теплi [асфальтобетон щiльний] (дорожнi)(аеродромнi), що застосовуються у верхнiх шарах покриттiв, дрiбнозернистi, тип АСГ, марка 2 на бітумі БНД 60/90» (в розділах 1,2,3,4) не було внесено змін чи уточнень щодо типу асфальтобетонної суміші (АБС).

Також відсутня інформація щодо типу асфальтобетонної суміші (АБС) АСГ в наступних Локальних кошторисах:

«Локальний кошторис 4-1-1 на Основний проїзд» (в розділі 1)
«Локальний кошторис 6-1-1 на Заїздні кишені» (в розділі 1)
«Локальний кошторис 6-1-3 на З’їзди та примикання»

Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зробити уточнення шляхом внесення змін до Тендерної документації (Додаток3) в частині Відомість робіт в частині Локальних кошторисів, а саме в Локальних кошторисах:
«Локальний кошторис 3-1-2 на Мости»
«Локальний кошторис 4-1-1 на Основний проїзд» (в розділі 1)
«Локальний кошторис 6-1-1 на Заїздні кишені» (в розділі 1)
«Локальний кошторис 6-1-3 на З’їзди та примикання»
та відповідно вказати (уточнити) тип асфальтобетонної суміші (АБС).

2) Вимога-2 - Про відсутність обладнання сепаратора нафтопродуктів.
11 вересня 2020 року о 17-15 на електронному майданчику було поставлено запитання про відсутність обладнання сепаратора нафтопродуктів.
15 вересня о 14-03 Замовник не надав предметного розяснення вказуючи наступне:
«Доброго дня!
При складані технічного завдання Замовник має вказувати спеціальні матеріали та обладнання.»
При цьому в Локальному кошторисі - «Локальний кошторис 3-1-3 на Очисні споруди» відсутня вказівка про обладнання (відсутній пункт кошторису з назвою обладнання), тобто вказано про роботи щодо монтажу «сепаратору нафтопродуктів», але не вказане саме обладнання «сепаратору нафтопродуктів».
Відтак Локальний кошторис є неправильним оскільки відсутня суттєва частина інформації.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зробити уточнення шляхом внесення змін до Тендерної документації (Додаток 3) в частині Відомість робіт в частині Локального кошторису - «Локальний кошторис 3-1-3 на Очисні споруди» та вказати про обладнання (інформацію про обладнання) «сепаратору нафтопродуктів».

3) Вимога-3 - Про помилковий обсяг робіт фарбування металевого перильного огородження мостів вручну.
11 вересня 2020 року о 17-22 на електронному майданчику було поставлено запитання про помилковий обсяг робіт фарбування металевого перильного огородження мостів вручну.
15 вересня о 14-10 Замовник повідомив про помилку в Тендерній документації вказуючи наступне:

«Доброго дня!
даний обсяг робіт вказано помилково, 19,7м2, а повинно бути 24 м.п.»

При цьому у Тендерній документації жодних змін не відбулось, а саме в пунктах «Локального кошторису 3-1-2 на Мости» щодо «обсяг робіт фарбування металевого перильного огородження мостів вручну» (в розділах 2,3,4) не було внесено змін чи уточнень щодо «обсяг робіт фарбування металевого перильного огородження мостів вручну».

Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зробити уточнення шляхом внесення змін до Тендерної документації (Додаток 3) в частині Відомість робіт в частині Локального кошторису - «Локальний кошторис 3-1-2 на Мости » та вказати правильний «обсяг робіт фарбування металевого перильного огородження мостів вручну».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2020 18:41
Замовником будуть внесені відповідні зміни в Тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-08-26-005269-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 16 вересня 2020 19:18
Про незаконність вимоги надання документу «відгук»
В п.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації вказано про те, що:
«Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3);
- оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в);
- оригіналом (ами) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації.»


У той же час, перелік відомостей Тендерної документації вказано у п.2 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Цей перелік відомостей в п.2 Ст.22 Закону є вичерпним та не містить вказівок про будь-які «відгуки».

В доповнення вищезгаданого п.2 Ст.22 Закону, пунктом 3 Ст.22 Закону передбачено, що:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»

Законодавством України, в т.ч. Законом України «Про публічні закупівлі» - не передбачені вимоги щодо наявності інформації про «відгук».

Існування аналогічного договору (аналогічних договорів) в будівництві в т.ч. щодо капітального ремонту передбачено законодавством України, а саме Постановою КМУ №668 від 01.08.2005р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Існування Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) передбачено законодавством України, а саме ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Національними стандартами України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві.

У той же час, існування «відгуків» як цього вимагає п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації – законодавством України не передбачено.

Відповідно до п.11 Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»:

«11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»

З огляду на «дискримінаційну» умову п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації щодо подання «відгуку», взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.

Крім цього відповідно до ч.2 п.15 Ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»:

«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»

У свою чергу законодавство України в т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить правової норми щодо права Учасника вимагати надання «відгуків» в т.ч. в об’ємі за бажанням Замовника кожної окремої публічної закупівлі.

Таким чином, вимагаючи від Учасника надання документу «відгуку», Замовник незаконно перекладає свою діяльність за ч.2 п.15 Ст.29 Закону на Учасника, незаконно ухиляючись від свого законного права «звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».

Замовник - Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації є органом державної влади.

Відповідно до ч.2 Ст.19 Конституції України:
«Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»

Крім цього, відповідно до ч.1 Ст.19 Конституції України:
«Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»

Замовник не може примушувати Учасників закупівлі отримувати «відгуки», адже таке отримання «не передбачено законодавством», при цьому документальним підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) достатньо документів передбачених законодавством України, а саме достатньо документів:
- аналогічний договір (и)
- Довідка (и) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3)
- Акт (и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)

Ці документи за своїм змістом підтверджують «досвід» виконання аналогічного(их) договору(ів).


Як вже згадувалось та обгрунтовувалося раніше, законодавство не надає Замовнику право вимагати від Учасника закупівлі надання додаткових документів, що не передбачені законодавством в т.ч. «відгуків».

Відповідно, вимога щодо надання «відгуку (відгуків)» є дискримінаційною, оскільки незаконно обмежує коло можливих Учасників публічної закупівлі, лише тими Учасниками, які мають «відгуки», які не передбачені чинним законодавством.

Відповідно до пп.4) п.1 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1.Закупівлі здійснюються за принципами:
……
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них»

Відповідно до п.4 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути вимогу п..3.1. Додатку 1 Тендерної документації щодо Учасником надання «позитивного відгуку», а саме з п..3.1. Додатку 1 Тендерної документації усунути словосполучення (вираз, текст):
«- оригіналом (ами) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 12:10
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Способом підтвердження виконання аналогічного договору може бути і лист-відгук. (https://infobox.prozorro.org/articles/list-vidguk)
Оскільки законодавство України не містить конкретних вимог до змісту та форми листа-відгуку, замовник самостійно встановлює спосіб документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям у тендерній документації, з урахуванням вимог Закону, зокрема вимоги про те що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та/чи призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 27 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції.
Однак, звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та/чи призводять до дискримінації. Також лист-відгук не являється документом, що не передбачений законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців.
Вами не було вказали жодної причини, у зв'язку з якою одержання листа-відгуку відповідно до вимог тендерної документації є неможливим для вас чи будь-якого іншого учасника.
Номер вимоги: UA-2020-08-26-005269-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 16 вересня 2020 20:02
Про дату видачі та зміст «позитивного відгуку»
В п.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації вказано про те, що:
«відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Датою оголошення закупівлі є 26 серпня 2020 року, відтак Замовник вимагає щоб «відгук» був виданий не раніше з 26 серпня 2020 року.
Жодного логічного обгрунтування, чому «відгук» повинен бути виданий саме починаючи з 26 серпня 2020 року в Тендерній документації Замовника немає.

Учасник, який має намір брати участь в оголошеній публічній закупівлі має необхідний «позитивний відгук» щодо робіт за аналогічними договорами, виданий раніше, а саме у 2020 році.

Законодавство України, в т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі» не дає Замовнику публічної закупівлі на кожну окрему закупівлю, яка оголошується у хронологічному порядку відповідно до фінансового року, довільного права щоразу вимагати документи (в т.ч. відгук), які не передбачені законодавством та й ще незаконно вказувати про їх необхідний зміст та «дату видачі» та ставити інші вимоги.

Також Учасник не може впливати на минулого Замовника щодо необхідного змісту «відгуку». Минулий Замовник самостійно формує зміст «позитивного відгуку» доповнюючи його або коригуючи об’єм інформації про яку просив Учасник.

Вказуючи в п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації вимогу щодо змісту та дати «відгуку» «не раніше дати оголошення закупівлі» Замовник незаконно та необгрунтовано ставить у нерівне становище Учасників, які мають «позитивні відгуки» але інші за змістом та видані раніше, наприклад одразу по закінченню робіт за аналогічним договором.

Крім цього Замовник незаконно змушує Учасника, що має бажання брати участь у публічних закупівлях щоразу звертатися за видачею «відгуку» та вимагати та\або просити щоб Третя особа (якою є бувший Замовник Учасника) здійснювала юридичні дії щодо підготовки та складання тексту документу під назвою «позитивний відгук».

Таким чином, Учасник незаконними діями Замовника поставлений у ситуацію, коли вже після закінчення робіт за аналогічним договором Учасник стає залежним від іншої Третьої особи – бувшого Замовника та змушений змушувати та\або просити бувшого (минулого) Замовника щоразу (за кожною окремою закупівлею) оформляти кожний черговий «позитивний відгук», що є прямим порушенням ч.1 Ст.19 Конституції України, відповідно до якої – «ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».

У цьому випадку бувший Замовник Учасника змушений на прохання та\або вимогу Учасника яка не передбачена законодавством, відволікати свої кадрові, часові та інші ресурси для задоволення незаконних вимог Замовника публічної закупівлі.

В частині підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) законодавством передбачено достатньо документів, а саме:
- аналогічний договір (и)
- Довідка (и) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3)
- Акт (и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)


Існування аналогічного договору (аналогічних договорів) в будівництві в т.ч. щодо капітального ремонту передбачено законодавством України, а саме Постановою КМУ №668 від 01.08.2005р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Існування Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) передбачено законодавством України, а саме ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Національними стандартами України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві.

У той же час, існування «відгуків» з датою «не раніше дати оголошення закупівлі» як цього вимагає п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації – законодавством України не передбачено.

Також перелік відомостей Тендерної документації вказано у п.2 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Цей перелік відомостей в п.2 Ст.22 Закону є вичерпним та не містить вказівок про будь-які «відгуки» та\або дати видачі «відгуків».

В доповнення вищезгаданого п.2 Ст.22 Закону, пунктом 3 Ст.22 Закону передбачено, що:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»

Законодавством України, в т.ч. Законом України «Про публічні закупівлі» - не передбачені вимоги щодо наявності інформації про дату видачі та зміст «відгуку».

Відповідно до п.11 Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»:

«11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»

З огляду на «дискримінаційну» умову п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації щодо подання «відгуку» з датою «не раніше дати оголошення закупівлі» та його точний зміст зазначений в документації, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, яким вдалося отримати такий документ у свого попереднього замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.

Ця правова позиція підтверджується Рішеннями ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ АМКУ від 09.08.2019 № 10965-р/пк-пз, від 11.06.2019 № 7572-р/пк-пз, від 16.09.2019 № 13019-р/пк-пз.

Відповідно до пп.4) п.1 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1.Закупівлі здійснюються за принципами:
……
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них»

Відповідно до п.4 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути вимогу п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації щодо надання «позитивного відгуку» з вимогами щодо змісту та з вимогою щодо дати «не раніше дати оголошення закупівлі», а саме з п.3.1. Додатку 1 Тендерної документації усунути словосполучення (вираз, текст):
«Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.»
та усунути словосполучення (вираз, текст):
«,у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 12:45
Відповідно до частини першої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Способом підтвердження виконання аналогічного договору може бути і лист-відгук. (https://infobox.prozorro.org/articles/list-vidguk)
Оскільки законодавство України не містить конкретних вимог до змісту та форми листа-відгуку, замовник самостійно встановлює спосіб документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям у тендерній документації, з урахуванням вимог Закону, зокрема вимоги про те що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та/чи призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 27 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції.
Однак, звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та/чи призводять до дискримінації. Також лист-відгук не являється документом, що не передбачений законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців.
Вами не було вказали жодної підтвердженої причини (наприклад, відмова контрагента (замовника) за аналогічним договором від надання листа-відгуку), у зв'язку з якою одержання листа-відгуку відповідно до вимог тендерної документації є неможливим для вас чи будь-якого іншого учасника.
Номер вимоги: UA-2020-08-26-005269-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 16 вересня 2020 20:07
Мобільний АБЗ
В пункті 1.2.4. Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовником визначені наступні вимоги до АБЗ, а саме: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші . Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати 3-ьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 3.»

Тобто, з викладеного вбачається, що асфальтобетонний завод (АБЗ) повинен знаходитись (бути встановленим) в трьох годинах ходу автотранспортна до об’єкта виконання робіт на момент подання тендерної пропозиції.

Нормами чинного законодавства не встановлена вимога, що асфальтобетонний завод (АБЗ) повинен знаходитись (бути встановленим) в трьох годинах ходу автотранспортна до об’єкта виконання робіт на момент подання тендерної пропозиції, а визначає тільки наявність в учасника АБЗ та можливість доставки асфальтобетонних сумішей до об’єкта виконання робіт протягом трьох годин.

В той же час, учасник звертає увагу замовника, що відповідно до проекту Договору підряду (Додаток до тендерної документації) місце виконання робіт: автомобільна дорога місцевого значення загального користування Мшанець-Стрілки С141704 км 0+000 - 12+900 Старосамбірського району, Львівської області. Тобто, як варіант, мобільний АБЗ можна встановити у відповідності до вимог чинного законодавства України на земельній ділянці яку Учасник візьме в оренду.
В п.1.2.2. Додатку 1 ТД передбачено, що Учасник може орендувати АБЗ. Учасник має укладений з власником АБЗ чинний договір оренди мобільного АБЗ що на момент подання тендерної пропозиції знаходиться поза межами передбаченими умовами Тендерної документації.
На підтвердження викладеного, учасник в межах тендерної пропозиції може надати документи, на мобільний АБЗ, чинний договір оренди мобільного АБЗ, а також гарантійний лист, що АБЗ необхідний для виконання робіт буде переміщене на об’єкт, що є предметом закупівлі на початку виконання робіт(послуг) зазначений згідно умов договору про закупівлю (договору підряду) та встановлений (монтовані)/демонтовані у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також, цією статтею встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, учасник вважає наявність фрази «(фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції)» в п. 1.2.4. Додатку № 1 до Тендерної документації, такою, що порушує принципи визначенні ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Згідно з Тендерною документацією час на виконання робіт - до 31.12.2022р. Переможець закупівлі, який має в оренді мобільний АБЗ, матиме достатньо часу щоб оформити усі необхідні законодавством документи для роботи мобільного АБЗ та щоб виконати якісно роботи за предметом закупівлі.
Ввезення мобільного АБЗ поблизу будівельного майданчика до моменту перемоги в аукціоні є економічно невигідним, оскільки саме встановлення АБЗ в межах, визначених ДБН В.2.3-4-2015 (Зміна 1), є достатньо затратним, і практично невигідним, оскільки не має впевненості у перемозі в аукціоні.
Аналогічна правова позиція викладена в рішеннях АМКУ від 12.03.2020 №№ 4772-р/пк-пз, 4780- р/пк-пз.

Вважаємо що Замовник у Тендерній документації порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також, цією статтею встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вважаємо, що Тендерна документація містить дискримінаційні умови, також не відповідає добросовісній конкуренції серед учасників, суперечить максимальній економії, ефективності та пропорційності, не відповідає відкритості та прозорості.

Враховуючи вищенаведене, вимагаєио внести зміни у Тендерну документацію якими доповнити п 1.2.4 Додатку № 1 до Тендерної документації наступним абзацом:
«У разі наявності мобільного АБЗ, необхідного для виконання робіт, учасники додатково надають у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що АБЗ буде переміщений до об’єкту, що є предметом закупівлі замовника, до початку виконання робіт (послуг) зазначений згідно умов договору про закупівлю (договору підряду) та встановлений/змонтований у відповідності до вимог чинного законодавства та існуючих норм та стандартів в т.ч. ДБН В.2.3-4-2015 (Зміна 1).»
Усунути з п.1.2.4. Додатку № 1 до Тендерної документації наступне словосполучення:
«(фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2020 18:17
Замовником будуть внесені відповідні зміни в Тендерну документацію.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 жовтня 2020
UA-2020-08-26-005269-c0df6b48df5ba45378c973c57127d2bf3
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 20:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 20:41

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 05.10.2020 року протокол № 261 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (наданння послуг) за предметом закупівлі вих. № 1 від 30.09.2020р. зазначено інформацію щодо року випуску автогрейдера (п.5) та автокрана 10-20Т-С (п.37), що не відповідає підтверджуючим документам; - в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (наданння послуг) за предметом закупівлі вих. № 1 від 30.09.2020р. зазначено коток дорожній (п. 36), як власна техніка, проте документально не підтверджується бухгалтерською довідкою - учасником в складі в тендерної пропозиції не подано оригінали свідоцтв про реєстрацію авто,які зазначені в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (наданння послуг) за предметом закупівлі вих. № 1 від 30.09.2020р., а саме по пунктах 43,47,48 та 49 довідки про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (наданння послуг) за предметом закупівлі; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пукту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт (надання послуг), вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає: - наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки, які відображені ним в Довідці, документально підтверджується оригіналом бухгалтерської довідки про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та оригіналами свідоцтв про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньобудівельні машини та механізми. - у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг та оригінали свідоцтв про реєстрацію авто (які посвідчують право власності кінцевого власника) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Якщо, кінцевим власником машин, механізмів та техніки зазначених учасником в Довідці не являється орендодавець/лізингодавець/надавач послуг, у такому випадку учасник в складі тендерної пропозиції надають лист – пояснення, щодо кінцевого власника транспортних засобів (машин, механізмів та техніки). Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (наданння послуг) за предметом закупівлі; - надати скориговану бухгалтерську довідку; - надати свідоцтва про реєстрацію авто,які зазначені в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (наданння послуг) за предметом закупівлі вих. № 1 від 30.09.2020р., а саме по пунктах 43,47,48 та 49 довідки про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (наданння послуг) за предметом закупівлі.

Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
06 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:29
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:29
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:21
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:21
Електронний підпис
30 вересня 2020 23:46
Електронний підпис
30 вересня 2020 23:46
Електронний підпис
30 вересня 2020 23:36
Наявність техніки.rar
30 вересня 2020 23:36
Аналогічний досвід.rar
30 вересня 2020 23:36
Лабараторія.rar
30 вересня 2020 23:36
Працівники.rar
30 вересня 2020 23:36
Повноваження.rar
30 вересня 2020 23:36
Фінансова спроможність.rar
30 вересня 2020 23:36
АБЗ.rar
30 вересня 2020 23:36
Сертифікат ISO.pdf
30 вересня 2020 23:36
Банківська гарантія.rar
30 вересня 2020 23:36
Інформаційні довідки.pdf
30 вересня 2020 23:36
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 05.10.2020 року протокол № 261 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі вих. № 9/46 від 29.09.2020 р., у якій зазначена інформація по улаштуванню верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно пункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: 3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 5. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) у складі якого учасником серед іншого надавалися послуги/виконувалися роботи, що визначені відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), зокрема: - улаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 55 250 м 2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - оригіналом (ами) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - оригіналом (ами) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - оригіналом (ами) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(- и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору та номер телефону і ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та для підтвердження зазначеної інформації в довідці надати документи відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 19:23
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:23
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:23
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:20
Довідка ДПС 15.10.2020р..pdf
19 жовтня 2020 19:20
Довідки ст.17 Закону.pdf
19 жовтня 2020 19:20
Довідка МВС 07.10.2020.pdf
06 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:04
Довідка досвід.pdf
06 жовтня 2020 14:04
Лист-відгук.pdf
01 жовтня 2020 08:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:40
Статут 2020.pdf
01 жовтня 2020 08:40
Технічна частина.pdf
01 жовтня 2020 08:40
ЦПУ-інженер з якості.pdf
01 жовтня 2020 08:39
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
01 жовтня 2020 08:39
ЦПУ-майстер.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Накази працівники.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Стаття 17 Закону.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Свідоцтва ТЗ НАРА.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Свідоцтва ТЗ 88.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Сертифікат ISO 9001.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Паспорт Карпець М.І..pdf
01 жовтня 2020 08:39
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист-відгук.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист лабораторія.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Дипломи ІТП.rar
01 жовтня 2020 08:39
Директор повноваження.pdf
01 жовтня 2020 08:39
21080 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip
01 жовтня 2020 08:39
Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Виписка ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Атестат АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 217 270 501,00
UAH з ПДВ
217 270 501,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 235 900 000,00
UAH з ПДВ
235 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 19:23
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:23
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:23
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:20
Довідка ДПС 15.10.2020р..pdf
19 жовтня 2020 19:20
Довідки ст.17 Закону.pdf
19 жовтня 2020 19:20
Довідка МВС 07.10.2020.pdf
06 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:04
Довідка досвід.pdf
06 жовтня 2020 14:04
Лист-відгук.pdf
01 жовтня 2020 08:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:43
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:40
Статут 2020.pdf
01 жовтня 2020 08:40
Технічна частина.pdf
01 жовтня 2020 08:40
ЦПУ-інженер з якості.pdf
01 жовтня 2020 08:39
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
01 жовтня 2020 08:39
ЦПУ-майстер.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Накази працівники.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Стаття 17 Закону.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Свідоцтва ТЗ НАРА.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Свідоцтва ТЗ 88.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Сертифікат ISO 9001.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Паспорт Карпець М.І..pdf
01 жовтня 2020 08:39
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист-відгук.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
01 жовтня 2020 08:39
Лист лабораторія.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Дипломи ІТП.rar
01 жовтня 2020 08:39
Директор повноваження.pdf
01 жовтня 2020 08:39
21080 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip
01 жовтня 2020 08:39
Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Виписка ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 08:39
Атестат АБЗ.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
06 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:29
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:29
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:21
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:21
Електронний підпис
30 вересня 2020 23:46
Електронний підпис
30 вересня 2020 23:46
Електронний підпис
30 вересня 2020 23:36
Наявність техніки.rar
30 вересня 2020 23:36
Аналогічний досвід.rar
30 вересня 2020 23:36
Лабараторія.rar
30 вересня 2020 23:36
Працівники.rar
30 вересня 2020 23:36
Повноваження.rar
30 вересня 2020 23:36
Фінансова спроможність.rar
30 вересня 2020 23:36
АБЗ.rar
30 вересня 2020 23:36
Сертифікат ISO.pdf
30 вересня 2020 23:36
Банківська гарантія.rar
30 вересня 2020 23:36
Інформаційні довідки.pdf
30 вересня 2020 23:36
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Переможець 217 270 501,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 19:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 19:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
217 270 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 13:35
Договір 143-11/20 укладений
06 листопада 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:25
ДУ_8 143-11.20.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 17:57
ДУ_7 143-11.20.PDF зміни до договору
26 жовтня 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 14:46
ДУ 6 143-11.20.PDF зміни до договору
21 квітня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 09:45
ДУ 5 143-11.20.PDF зміни до договору
06 квітня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 16:04
ДУ 4 143-11.20.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 17:14
ДУ 3 143-11.20.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 17:16
ДУ 2 143-11.20.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 14:48
ДУ 1 143-11.20.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 143-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 143-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 143-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 143-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 143-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 143-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 143-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 143-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML