Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 ім. генерал-лейтенанта А. Морозова, м. Суми, Сумської області» (CPV ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
427 873,00 UAH
UA-2020-08-26-005034-c e58ce0dfa22747e8b9255bc6e30b4452
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баштова Лариса Михайлівна

+380999807973 larisa.osvita.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147894
Місцезнаходження: 40035, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Харківська, 35
Контактна особа: Баштова Лариса Михайлівна
+380999807973
larisa.osvita.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 17:10
Очікувана вартість: 427 873,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 ім. генерал-лейтенанта А. Морозова, м. Суми, Сумської області» (CPV ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. 20 років Перемоги, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по металопластиковим дверним блокам
Дата подання: 27 серпня 2020 11:54
Дата відповіді: 28 серпня 2020 08:10
Для правильного розрахунку вартості дверних блоків металопластикових просимо надати розміри, конфігурацію, комплектацію, необхідний коефіцієнт теплопередачі, і т. д.
Відповідь: Доброго дня. Кількість дверних блоків – 3 одиниці, розмір 2,15 м х 1,4 м, двопольні, заповнення – сендвіч металевий1,2 м решта заповнення скло триплекс, дверні блоки для внутрішніх приміщень, без порогу.
необхідність надання сертифікату сертифікованого інженера(-ів)-проектувальника(-ів) в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера(-ів)-проектувальника(-ів)
Дата подання: 27 серпня 2020 12:09
Дата відповіді: 28 серпня 2020 08:11
Просимо надати роз'яснення даного пункту у вимогах: " - копією кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера(-ів)-проектувальника(-ів) в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера(-ів)-проектувальника(-ів);"
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, одним з яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера проектувальника є невід’ємною частиною підготовки пропозиції. Таким чином, у разі не надання даних документів, пропозиція учасника буде вважатись такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
вкажіть, будь-ласка, характеристики світильника світлодіодного
Дата подання: 28 серпня 2020 10:07
Дата відповіді: 28 серпня 2020 11:15
вкажіть, будь-ласка, характеристики світильника світлодіодного
Відповідь: Доброго дня. Прорахунок повинен бути у відповідності до обсягів та видів робіт, які повинні бути проведенні згідно даного оголошення. У додатку 6 зазначено кількість світильників свілодіодних. Бажане встановлення LED панелей 36 Вт PANEL 4000 К 3000 Лм або еквівалент, який відповідає вимогам пункту 8.29 ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти.»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 17:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ПРИВАТНА ФІРМА "УНІКОМ" 352 866,00
UAH з ПДВ
352 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:25
Пропозиція.pdf
07 вересня 2020 16:25
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 16:25
накази на працівників.pdf
07 вересня 2020 16:25
Наказ на директора.pdf
07 вересня 2020 16:25
ліцензія кольорова.pdf
07 вересня 2020 16:25
Договір ЦПХ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ПРИВАТНА ФІРМА "УНІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ПРИВАТНА ФІРМА "УНІКОМ"
#23994026
Переможець 352 866,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 09:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ПРИВАТНА ФІРМА "УНІКОМ" #23994026

№ рішення у справі

70/47-р/к

Дата рішення у справі

24.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

09 вересня 2020 09:55
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ПРИВАТНА ФІРМА "УНІКОМ"
#23994026
352 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2020 09:55
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:54
Договір укладений
21 вересня 2020 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 352 866,00
UAH