Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2020-08-26-004727-a ● f75f47fb111c4872870302f81553e336
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899762 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |
Контактна особа: |
Наталя Олександрівна Воронцова +380981608821 zakupki_centr3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 13:38 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 13:39 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 15:47 |
Очікувана вартість: | 41 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Системний блок для серверу у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро , вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Системний блок у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро , вул. Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі підписаного Сторонами акту ЗАМОВНИК оплачує надану Послугу протягом п'ятнадцяти робочих днів, з дня підписання | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 13:42 |
оголошення системні блоки.docx |
26 серпня 2020 13:42 |
додаток№2 тендернапропозиція.doc |
26 серпня 2020 13:42 |
Додаток №3 кваліфікаційні критерії допорогової закупівлі.docx |
26 серпня 2020 13:42 |
Додаток № 4 Договір поставки товарів.docx |
26 серпня 2020 13:42 |
Додаток 1 тех.вимоги системні блоки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-26-004727-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3197623013
Дата подання: 10 вересня 2020 17:56
Вимога про дискваліфікацію
Шановний Замовник, Вами було визнано переможцем пропозицію учасника ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА". Вами в кваліфікаційних вимогах було чітко вказано, що учасник повинен надати : копію документу , що підтверджує якість та безпеку продукції (сертифікат якості, декларація, посвідчення або ін.); Учасник надав авторизаційний лист в якому засвідчено сертифікат відповідності УкрСЕПРО №UA1.1820001644-17 від 14 лютого 2017р.. А в пропозиції завантажили сертифікат відповідності № UA.PN.104.0484-18 від 16.05.2018р. Враховуючи вищевикладені не відповідності, Учасник не підтвердив що має партнерські відносини з постачальником комп’ютерів «ДіСі-Лінк» з новим сертифікатом, тому невідомо, які комп’ютери будуть постачатися, що суперечить принципам відкритості та прозорості. Пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам , тому така пропозиція має бути відхилена. Та нагадую, що державні закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 16:05
Доброго дня, Шановний Учасник!
Щодо ваших зауважень: Замовник не вимагав від учасників авторизаційний лист виробника.
Щодо документів, що підтверджує якість та безпеку продукції, учасник ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА, надала усі діючі документи на запропонований товар, а саме сертифікат відповідності № UA.PN.104.0484-18 від 16.05.2018р., декларацію про відповідність № UA. 104.D. 0421-18 від 16.05.2018р, Тому причин для дискваліфікації учасника ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА у Замовника не має.
Щодо ваших зауважень: Замовник не вимагав від учасників авторизаційний лист виробника.
Щодо документів, що підтверджує якість та безпеку продукції, учасник ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА, надала усі діючі документи на запропонований товар, а саме сертифікат відповідності № UA.PN.104.0484-18 від 16.05.2018р., декларацію про відповідність № UA. 104.D. 0421-18 від 16.05.2018р, Тому причин для дискваліфікації учасника ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА у Замовника не має.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
31 884,00
UAH з ПДВ
|
31 884,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
34 300,00
UAH з ПДВ
|
34 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
34 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
36 016,02
UAH з ПДВ
|
34 905,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Переможець |
31 884,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №108 системні блоки НСЗУ.pdf | укладений |
17 вересня 2020 14:51
|