Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 медичні матеріали: Бинт гіпсовий медичний (НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки), Бинт гіпсовий медичний (НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки), Бинт гіпсовий медичний (НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки), Пластир котушковий Ю-Фікс нетканна основа (НК 024:2019 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний), Інфузіна канюля Венопорт плюс (НК 024:2019 33172 - Інфузійний катетер), Інфузіна канюля Венопорт плюс (НК 024:2019 33172 - Інфузійний катетер), Шприц 2 голки (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення), Системи без фталатів для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (НК 024:2019 16631 - Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань), Система ПК (НК 024:2019 38569 - Набір для переливания крові), Шприц 1 голка (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення), Шприц 1 голка (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення), Шприц 1 голка (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення), Шприц 1 голка (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення), Безпечна голка (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення), Безпечна голка (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення), Безпечна голка (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Очікувана вартість
1 888 994,20 UAH
UA-2020-08-26-004455-c 91156f0ec39d45d886c9eca6ff9544ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Клекот Анатоліївна

0342524020
lenaklekot@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Олена Клекот Анатоліївна
0342524020,
lenaklekot@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 12:58
Очікувана вартість: 1 888 994,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 444,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Бинт гіпсовий медичний 2,7*20 (НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 штуки
Бинт гіпсовий медичний 2,7*15 (НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 штуки
Бинт гіпсовий медичний 2,7*10 (НК 024:2019 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штуки
Пластир котушковий Ю-Фікс нетканна основа 2,5*500 (НК 024:2019 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штуки
Інфузіна канюля Венопорт плюс 22G 0.9*25мм (НК 024:2019 33172 - Інфузійний катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штуки
Інфузіна канюля Венопорт плюс 20G 1.1*32 мм (НК 024:2019 33172 - Інфузійний катетер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 штуки
Шприц 2 голки 1мл U-100 (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20000 штуки
Системи без фталатів для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (НК 024:2019 16631 - Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
Система ПК (НК 024:2019 38569 - Набір для переливания крові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150000 штуки
Шприц 1 голка 10 мл (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60000 штуки
Шприц 1 голка 2 мл (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150000 штуки
Шприц 1 голка 20 мл (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150000 штуки
Шприц 1 голка 5 мл (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Безпечна голка 21 G (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Безпечна голка 22 G (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Безпечна голка 23 G (НК 024:2019 63095 - Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 14:43
Зміни до тендерної документації.docx
04 вересня 2020 14:42
Тендерна документацiя із змінами і доповненнями.doc
26 серпня 2020 19:11
Тендерна документацiя шприци.doc
04 вересня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 14:43
Зміни до тендерної документації.docx
04 вересня 2020 14:42
Тендерна документацiя із змінами і доповненнями.doc
26 серпня 2020 19:11
Тендерна документацiя шприци.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 1 744 806,20
UAH з ПДВ
1 744 806,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хамік Роман Ярославович 1 826 295,00
UAH з ПДВ
1 826 295,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ 1 846 295,00
UAH з ПДВ
1 846 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 15:00
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:05
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:02
9 Коп.Св-ва ПДВ.pdf
14 вересня 2020 14:02
8 Відомості про Учасника.pdf
14 вересня 2020 14:02
7 Cтатут з описом.pdf
14 вересня 2020 14:02
5 Відпов-ть МТВ.pdf
14 вересня 2020 14:02
4 Відпов-ть ст.17 Закону.pdf
14 вересня 2020 14:02
16 щодо ненадан.док..pdf
14 вересня 2020 14:02
13 щодо доброс.конкур..pdf
14 вересня 2020 14:02
12 уповнов.ос..pdf
14 вересня 2020 14:02
11 Згоди персон.дані.pdf
14 вересня 2020 14:02
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 14:39
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:38
виписка, витяг, паспорт.pdf
14 вересня 2020 14:38
довідки різні.pdf
14 вересня 2020 14:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 10:03
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:01
4.2. лист-відгук (1).pdf
14 вересня 2020 10:01
4. МТВ.pdf
14 вересня 2020 10:01
3. Стаття 17.pdf
14 вересня 2020 10:01
2. Стаття 16.pdf
14 вересня 2020 10:01
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ФОП Хамік Роман Ярославович

ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 1 744 806,20
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
1 744 806,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 12:06
Дод угода №5 до договору №655.pdf зміни до договору
30 червня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:21
№ 4 до № 655.pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:19
Дод угода №3 до договору №655.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:52
Дод угода №2 до договору №655.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:37
Дод угода №2 до договору №655.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 16:27
Дод угода №1 до договору №655.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 14:21
Договір №655 від 01.10.2020р..pdf укладений
01 жовтня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 “Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість” (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271) та положень пп.6 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючої від 30.03.2020 року), Сторони погодили внести наступні зміни до Договору постачання № 655 від 1.10.2020р. та викласти їх в наступній редакції: 1. Сторони дійшли згоди викласти зменшити суму договору на 106 050,00 п. 3.3 Договору в наступній редакції: ціна Договору 1 638 756 грн. 20 коп.( Один мільйон шістсот тридцять вісім сімсот п'ятдесять шість гривень, двадцять коп.) в тому числі ПДВ 8 096 грн.20 коп. ( Вісім тисяч дев’яносто шість гривень, двадцять копійок). 2. Сторони домовились, викласти Додаток №1 до Договору (Специфікація) в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Угоди.
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та зменшити суму договору на 1 243 241 грн. 60 коп., а п. 3.3 Договору викласти в наступній редакції: ціна Договору 395 514 грн. 60 коп. (триста дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот чотирнадцять гривень 60 копійок.), в тому числі ПДВ 684 грн. 60 коп. Сторони домовились, викласти Додаток №1 до Договору (Специфікація) в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Угоди.
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): намір продовжити дію договору
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20%
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що: • загальна сума договору становить 474 617 грн.52 коп. (чотириста сімдесят чотири тисячі шістсот сімнадцять грн. 52 коп.), • термін дії договору та додаткових угод продовжити до 30.06.2021р. 4Всі інші умови договору та додаткової угоди залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 655
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 474 617,52
UAH (в тому числі ПДВ 684,60 UAH)