Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
960 000,00 UAH
UA-2020-08-26-004316-c ddb7837ed83d4faa8e27b3b40a60dacf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Мічуда Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Андрій Мічуда Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 11:45
Очікувана вартість: 960 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 15:57
Тендерна документація К1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 27 серпня 2020 21:55
Дата відповіді: 28 серпня 2020 16:53
Хто є замовником експертизи та хто її оплачує?
Відповідь: Згідно ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.Оскільки, зі змісту Вашого питання не зрозуміло, яка саме інформація зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі потребує роз’яснення, замовник позбавлений можливості надати вичерпну відповідь на нього.
Документація
Дата подання: 27 серпня 2020 21:57
Дата відповіді: 28 серпня 2020 16:53
Для можливості підготовки пропозиції та запитуваних документів, просимо завантажити до електронної системи документацію у форматі doc, docx
Відповідь: Частиною 3 ст. 5 та ч. 6 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Інформація про закупівлі, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України"Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних.
Враховуючи, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі оприлюднені з урахуванням вимог Закону, у замовника відсутні підстави для її повторного розміщення у форматі, про який Ви просите.
Термін виконання
Дата подання: 27 серпня 2020 23:54
Дата відповіді: 28 серпня 2020 16:54
Згідно п.5 Строк виконання до 30.10.2020. Згідно п.6 технічного завдання: проектно-кошторисну документацію узгодити із замовником до 25.09.2020 р. Якщо не буде змін, то аукціон відбудеться 04.09.2020 р. Припустимо два учасника. Перший з мінімальною ціною, але не ваш - відхиляєте, другий ваш - визнаєте переможцем 07.09.2020 р., оскарження іт.д. Підписання може тривати до 20 днів, тобто до 27.09.20 р. Візьмемо середнє значення 10 днів на підписання договору, тобто договір буде підписаний 17.09.2020 р. Перед проектуванням необхідно виконати обстеження. Експертиза СС2 - 30 календарних днів. Коли ж проектувати? Просимо встановити реальні терміни в календарних, а краще в робочих днях або до 31.12. 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що визначені замовником строки виконання робіт не суперечать вимогам діючого законодавства. Тому, всі добросовісні учасники, мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах.
Разом з тим, радимо не використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву закупівлі, або як спосіб тиску на замовника, а краще готувати документи пропозиції у чіткій відповідності до вимог закупівлі.
Акт огляду об'єкта
Дата подання: 28 серпня 2020 00:40
Дата відповіді: 31 серпня 2020 15:58
Згідно. п. 8.13 Замовник вимагає : підписаний уповноваженою особою замовника (в.о. заступника директора з господарської частини Мічуда А. В.) та уповноваженою особою учасника акт огляду об'єкту. Дана вимога є дискримінаційною, такою що порушує принципи закупівель та націлена на обмеження кола потенційних учасників з метою максимізації ціни договору та розкрадання державних коштів. З якого дива учасники зі Львова, Маріуполя чи Одеси повинні приїздити до в.о. заступника директора з господарської частини Мічуда А. В. та підписувати акт огляду об'єкту?! Документація містить всю необхідну інформацію для формування тендерної попозиції (очікувана вартіст значно завищена!!!!) Потенційний учасник не то, що не зобов'язаний оглядати об'єкт проектування так не повинен і бачитися з в.о. заступника директора з господарської частини Мічуда А. В., щоб не виникало зайвих запитань... Просимо прибрати дану вимогу так, як вона порушкє принципи закупівель та націлена тільки на одне: створення додаткових можливостей для відхилення економічно вигідних пропозицій. Вам важливо, щоб документація була якісно виконана за мінімально можливі кошти чи щоб зустрічалися з в.о. заступника директора з господарської частини Мічуда А. В. та ціна була максимальною...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт з проектування, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасник мають можливість провести попередній огляд об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та,за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про огляд об’єкту законною та обґрунтованою. Замовник не обмежує право жодного учасника на огляд об’єкту в присутності уповноваженої особи замовника, який має забезпечити умови для його проведення.
Крім того, згідно положень підпункту 8.10 пункту 8 Вимог до пропозиції учасника у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторисний розрахунок вартості робіт, складений згідно завдання на проєктування, технічного завдання та візуального огляду об’єкту капітального ремонту.
Разом з тим, Вами документально не підтверджені обставини, що об’єктивно заважають виконати зазначену вимогу закупівлі.
Сертифіковані виконавці
Дата подання: 28 серпня 2020 01:00
Дата відповіді: 31 серпня 2020 15:59
Згідно п. 8.1 Замвник вимагає: "...обов’язкова наявність сертифікованого архітектора, сертифікованих інженерів - проектувальників з інженерно - будівельного проектування у частині: кошторисної документації, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення механічного опору та стійкості) Чому лише тільки цих сертифікованих виконавців вимагає замовник? Згідно чинного законодавства всі розділи проектної документації виконуються сертифікваними виконавцями.Для виконання робіт, які передбачені завданням на проектування переможцю необхідно мати наступних виконавців: експерт, технічне обстеження будівель та споруд для виконання технічного стану; архітектор, архітектурне об’ємне проектування та інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості для виконання архітектурно-будівельного розділу; інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва для виконання технологічного розділу; інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму для виконання опалення та вентиляція, водопостачання та каналізація, електропостачання та електроосвітлення, зв'язок та сигналізація; інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки для розробки пожежна сигналізація; інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації для розробки кошторисної частини; інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища для розробки розділу оцінка впливу на навколишнє середовище. Отже, просимо включити повний перелік сертифікованих виконавців які будуть задіяні для розробки проектно-кошторисної документації до вимоги щодо обов'язкової наявності сертифікованих спеціалістів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 8.1 Вимог до пропозиції учасника на підтвердження наявності в учасника закупівлі або субпідрядника (у разі залучення інших суб’єктів господарювання) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і які будуть безпосередньо залучені до виконання робіт, надається довідка, складена в довільній формі.
У разі участі в закупівлі об’єднання учасників довідка надається з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
У довідці обов’язково має бути зазначена наступна інформація: прізвище, ім’я, по батькові працівника та займана посада (обов’язкова наявність сертифікованого архітектора, сертифікованих інженерів – проєктувальників з інженерно – будівельного проєктування у частині: кошторисної документації, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення механічного опору та стійкості), форма трудових відносин з працівником (штатний працівник, сумісник, зайнятий за цивільно-правовим договором, тощо).
При формуванні зазначеної вимоги замовник виходив з наступного.
В залежності від специфіки своєї діяльності та обсягів робіт, проектна організація самостійно визначає кількість фахівців, які повинні мати кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом професійної діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури.
Інженери-проектувальники, які працюють самостійно, або розробляють окремі спеціальні розділи проекту, зокрема інженерні мережі, можуть застосовувати для проектування спеціалізації, які пов’язані із забезпеченням основних вимог для таких об’єктів, наприклад безпеки експлуатації, забезпечення механічного опору та стійкості тощо.
Сертифікований інженер-проектувальник при проведенні робіт з інженерно-будівельного проектування може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів відповідно до видів спеціалізації у рамках обраного ним напряму діяльності, підтверджених кваліфікаційним сертифікатом (сертифікатами).
В разі призначення сертифікованого інженера-проектувальника ГІПом, він зобов’язаний забезпечити відповідність проектної документації всьому комплексу вимог чинних будівельних норм, які стосуються об’єкта, що проектується.
Обов’язковість комплексного забезпечення виконання основних вимог до об’єкта не залежить від особистої спеціалізації ГІПа і повинна стосуватись всіх рішень щодо інженерно-будівельного проектування об’єкту, по якому сертифікований фахівець призначений ГІПом.
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи, що умови закупівлі дозволяють учаснику зазначити в довідці інформацію про всіх працівників, яких він планує залучити до виконання робіт, вважаємо Ваше прохання безпідставним.
Клас наслідків
Дата подання: 28 серпня 2020 01:11
Дата відповіді: 31 серпня 2020 15:59
1. Скільки людей, які перебувають більше 8 годин на добу та не менше 150 днів на рік в приміщеннях відділення хірургії, 3 поверху лікувально-палатного корпусу К1 КНП "КМКЛ №1? 2. Скільки людей, які перебувають не більше 8 годин на добу та не більше 150 днів на рік в приміщеннях відділення хірургії, 3 поверху лікувально-палатного корпусу К1 КНП "КМКЛ №1?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завданням на проектування попередньо визначений клас наслідків (відповідальності) для об'єкта, що проектується, виходячи з фактичної, на теперішній час, кількості людей,які постійно та періодично знаходяться на об'єкті. В ході проектування, згідно укладеного договору, клас наслідків (відповідальності)об'єкта уточненяється та корегується відповіднодо кількості людей,які постійно та періодично знаходяться на об'єкті, на підставі інформації замовника щодо кількості ліжко-місць, робочих місць персоналу та місць для відвідувачів.
Експертиза
Дата подання: 29 серпня 2020 14:30
Дата відповіді: 31 серпня 2020 16:00
Згідно ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» прошу надати роз'яснення абз. 6 п.1 Технічного завдання: "подання проєктної документації на комплексну експертизу та зняття всіх зауважень для отримання позитивного висновку". Вартість комплексної експертизи включена до ціни договору чи буде оплачуватися Замовником окремо по договору на проведення експертизи де замовник будівництва виступить замовником експертизи??? Що не ясно????????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов Технічного завдання метою закупівлі є комплексна проєктна документація стадії «РП» для проведення капітального ремонту приміщень відділення хірургії, що знаходиться на 3-му поверсі лікувально-палатного корпусу К-1. Для досягнення поставленої мети необхідно, серед іншого, виконати подання проєктної документації на комплексну експертизу та зняття всіх зауважень для отримання позитивного висновку.
Крім того, в умовах підпункту 5.1.13 пункту 5.1 проєкту договору на виконання проєкних робіт, що є додатком до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазначено, що генеральний проєктувальникзобов’язаний виступати замовником експертизи проєктної документації, супроводжувати проєктну документацію на всіх етапах у експертній організації, а також в інших установах, підприємствах, організаціях міста, нести усі пов’язані з цим витрати.
Що незрозуміло…!!!!!!!!!!
Так звана тендерна документація
Дата подання: 29 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 31 серпня 2020 15:58
Так звана «тендерна документація» (Тендерна документація К1.pdf) не відповідає ч.3 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі». Зокрема: 1) документ має не коректну назву; 2) відсутнє найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 3) відсутня інформація про очікувану вартість предмета закупівлі; 4) відсутня інформація про період уточнення інформації про закупівлю; 5) відсутня інформація про кінцевий строк подання пропозицій; 6) відсутня інформація про перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 7) відсутня інформація про розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону. Додатково повідомляємо, що ваші вимоги до предмета закупівлі складені з порушенням ч.5 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) Термін виконання, акт огляду, містяться форми довідок, а скопіювати їх учасники не мають можливості (нам набирати їх?) Приведіть оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до норм Закону або скасуйте взагалі цю позорну закупівлю якою посадові особи намагаються освоїти гроші лікарні в своїх власних інтересах .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частин 5 та 6 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля не може проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель згідно з частиною першою цієї статті.Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Частиною 4 статті 14 Закону передбачено, що вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Акцентуємо Вашу увагу, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами (пункт 7 частини 1 статті 1 Закону).
У зв’язку з цим, просимо Вас УВАЖНО!!!!!! ознайомитися з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель під номером UA-2020-08-26-004316-c, яка містить оголошення відповідно до вимог частини 3 статті 14 Закону, що генерується електронною системою закупівлі, а також файл «Тендерна документація К1.pdf», в якому знаходиться інформація: ВИМОГАМИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ), ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ;ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ; ДОГОВІР № _________НА ВИКОНАННЯ ПРОЄКТНИХ РОБІТ (проєкт).
Отже, інформація про спрощену закупівлю оприлюднена замовником з дотриманням вимог Закону.
З приводу інших питань, порушених у вашому зверненні, вважаємо їх необґрунтованими та безпідставними, про що замовник вже наголошував у своїх «Роз’ясненнях до процедури». Разом з тим, перш ніж робити «упереджені» висновки радимо Вам підвищити рівень своєї обізнаності із законодавством у сфері публічних закупівель, згідно рекомендацій Мінекономіки, викладених в листі «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-004316-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 29 серпня 2020 13:52
старі норми
зазначені в завдання на проектування втратили свою чинність: ДБН В.1.1.-7, (п.20 ТУ), ДБН В.2.2-10-2001 (п.2.4 договору). внесіть зміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 15:57
Згідно пункту 7 Вимог до пропозиції учасника документи та інформація, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником за умовами закупівлі, якщо вони не передбачені чинним законодавством України в діяльності учасника, не подаються в складі пропозиції. У цьому випадку, учасник подає у складі своєї пропозиції пояснення, складені в довільній формі, які повинні містити причини неподання документів та/або інформації, посилання на чинні нормативні документи, що їх підтверджують.
Крім того, замовник в підпункті 5.1.4 пункту 5.1 проєкту договору на виконання проєкних робіт, що є додатком до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачив, що генеральний проєктувальник зобов’язаний забезпечити виготовлення проєктної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України, державних будівельних норм, стандартів та правил, отриманого від Замовника Завдання на проєктування. Також, передбачено право для генеральногопроєктувальниказвертатись до замовника з пропозиціями щодо внесення змін до Завдання на проєктування, з метою його оптимізації (підпункт 5.2.1 пункту 5.2 проєкту договору), а для замовника- вносити зміни до Завдання на проєктування (підпункт 5.4.6 пункту 5.4 проєкту договору).
Оскільки, за своєю правовою природою окремі неточності і описки у змісті документів закупівлі не порушують вимог частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», жодним чином не перешкоджають учасникам у підготовці документів їх пропозиції, враховуючи, що замовник передбачив у проєкті договору відповідні умови для можливості уточнення Завдання на проєктування, тому, необхідність внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлівідсутня.
Номер вимоги: UA-2020-08-26-004316-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 29 серпня 2020 14:01
строк нереальний
вказаний строк до 25.09.2020р. і урахуванням періоду проведення торгів. це означає лише одне- що у вас вже є карманний переможець і вам необхідно лише формально провести тендер. це є однозначно дискрімінаційна вимога, і є ознакою корупції. Нагадуємо вам що адміністративна відповідальність у сфері закупівель висвітлена у статті 164-14 КУпАП. В разі не зміни на реальний термін однозначно змушені будемо подати скаргу в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 15:57
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що визначені замовником строки виконання робіт не суперечать вимогам діючого законодавства. Тому, всі добросовісні учасники, мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах.
Частинами 11, 12, 15 статті 14, частиною 1 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Рішення про намірукластидоговір про закупівлюприймаєтьсязамовникому деньвизначенняучасникапереможцемспрощеноїзакупівлі.Протягом одного дня з датиухвалення такого рішеннязамовникоприлюднює в електроннійсистемізакупівельповідомлення про намірукластидоговір про закупівлю.Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, з урахуванням строків проведення спрощеної закупівлі та укладання договору про закупівлю (Закон надає замовнику правоукластидоговір про закупівлю за результатами спрощеноїзакупівлі у будь-який строк з дня прийняттярішення про намір, але не пізнішеніж через 20 днів) в учасника – переможцябільш ніж достатньо часу для забезпечення узгодження із замовником проєктно-кошторисної документації до 25.09.2020 року.
У зв’язку з вищевикладеним, радимо безпідставно не використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву закупівлі, або як спосіб тиску на замовника, а краще готувати документи пропозиції у чіткій відповідності до вимог закупівлі.
Додатково повідомляємо, що згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» повноваження Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, не поширюються на спрощені закупівлі.Водночас обмеження, передбачені у статті 33 Закону, розповсюджуються на оскарження лише процедур закупівель (стаття 13 Закону) згідно з порядком, встановленим статтею 18 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фамекс Інжиніринг" 950 799,60
UAH з ПДВ
950 799,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВМП ВЕК" 958 105,20
UAH з ПДВ
958 105,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 15:53
Лiцензiя_НБУ_(завiрена).pdf.p7s
03 вересня 2020 15:53
IG-201050-001.pdf.p7s.p7s.p7s
03 вересня 2020 15:53
Лiцензiя_НБУ_(завiрена).pdf
03 вересня 2020 15:53
IG-201050-001.pdf
03 вересня 2020 15:53
Фамекс свід ПДВ.pdf
03 вересня 2020 15:53
Фамекс реквізити.pdf
03 вересня 2020 15:53
Фамекс протоколи+статут.pdf
03 вересня 2020 15:53
3пов-довідки.pdf
03 вересня 2020 15:53
3пов календ графік.pdf
03 вересня 2020 15:53
3пов акт огляду.pdf
03 вересня 2020 15:53
3пов спеціалісти.pdf
03 вересня 2020 15:53
Фамекс досвід.pdf
03 вересня 2020 15:53
Фамекс 3пов договор.pdf
03 вересня 2020 15:53
3пов кошторис.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 17:10
Статут ВМП ВЕК.pdf
03 вересня 2020 17:10
1287_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фамекс Інжиніринг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВМП ВЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фамекс Інжиніринг"
#38778935
Переможець 950 799,60
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:20

Документи

07 вересня 2020 15:19
Протокол 36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фамекс Інжиніринг"
#38778935
950 799,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2020 15:19
Протокол 36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 12:13
Додаткова угода 1 до Договору 127.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:50
Договір 127.pdf укладений
11 вересня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з виникненням та поширенням, спалахів, епідемії та пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, карантинних заходів, що вплинуло на строки проходження експертизи, Сторони дійшли згоди продовжити сторк виконання робіт до 31.12.2020р
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 950 799,60
UAH (в тому числі ПДВ 158 466,60 UAH)