Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141472 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1 |
Контактна особа: |
Камінський Віктор Володимирович +380433522246 OAgibalowa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 15:11 |
Додаток_5.docx | |
26 серпня 2020 15:11 |
Додаток_4.docx | |
26 серпня 2020 15:11 |
Додаток_3.docx | |
26 серпня 2020 15:11 |
Додаток_2.docx | |
26 серпня 2020 15:11 |
Додаток_1.docx | |
26 серпня 2020 15:11 |
ТД нова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-26-000006 ● eebec8812410467b93d653c0b7fdd3b9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2020 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.11.2020 №70
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.11.2020 №70
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-08-26-003761-c 26.08.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-02 15:18:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (ДК 021:2015: 09110000-3: «Тверде паливо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-26-003761-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1.Яким чином замовником виконано вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону в частині внесення змін до договору від 28 вересня 2020 №428 (далі – Договір) на підставі укладеної додаткової угоди від 21 жовтня 2020 №1 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку та зазначте обґрунтовані й документально підтверджені підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
2.На який відсоток збільшилася ціна такого товару на ринку станом на 21 жовтня 2020 року у порівнянні із датою укладання Договору (28 вересня 2020 року)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-07 16:33:47
Відповідь по суті
Отримавши Ваш запит, відділ освіти Тульчинської райдержадміністрації надає інформації по суті.
На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) та пп.2 п.11.1 розділу XI «ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» договору про закупівлю товару № 428 від 28 вересня 2020 року істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:
• збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Крім того, відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік від 25.08.2020 р. № 822-ІХ, яким внесено зміни до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», встановлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 вересня - 5000 гривень, тобто на 5,86%.
Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами) та пп.6 п.11.1 розділу XI істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:
• зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування.
На підтвердження коливання ціни на вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 та ДГЖАКОМ 13-100 було надано експертне заключення Черкаської торгово-промислової палати №0-716 від 20 жовтня 2020 року, відповідно до якого середній рівень ринкової вартості вугілля кам'яного на 20.10.2020 року за 1 тонну без ПДВ та транспортних витрат становить: марки ДГ 13-100 - 3200,00 грн. - 4200,00 грн., марки ДГЖАКОМ 13-100 -3100,00 грн. (заключення додається).
Крім того, через зростання мінімальної заробітної плати з 01.09.2020 року, фонд оплати праці з нарахуваннями, збільшився на 3,4 % від попереднього періоду.
Отже, враховуючи витрати ПрАТ «Вінницяоблпаливо» на транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати, що складають близько 900,00 грн за 1 тонну, відпускна ціна вугілля марки ДГ 13-100 становить 4100,00 грн. - 5100,00 грн. за 1 тонну, марки ДГЖАКОМ 13-100 - 4000,00 грн. за 1 тонну.
Таким чином, зростання ціни на відповідному ринку, пов’язане не тільки зі зростанням оптових цін виробників, але й залежить від супутніх витрат, таких як транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати, що є супутніми товару послугами, відповідно до п. 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (із змінами) та які не враховуються в моніторингу зростання цін, оскільки залежать від індивідуальних особливостей ведення комерційної діяльності, а також специфіки кожного окремо укладеного договору, де додатковим фактором у ціні товару є такі змінні, як: періодичність доставки, якість дорожнього покриття, необхідність залучення спеціальної техніки для розвантаження товару у місці призначення. За таких умов, об’єктивна сторона визначення ціни товару стоїть у площині не передбачуваних обставин, які в силу різних причин не можливо передбачити на момент участі у тендерній процедурі.
Підсумовуючи все вищезазначене, відсоток коливання ціни товару від дати укладення Договору до дати її зміни складає:
1. Ціна товару на день заключення договору 28.09.2020 року грн/тонну:
- ДГ 13-100 – 2716 грн.
- ДГЖАКОМ 13-100 – 2580грн.
2. Ціна товару на 21.10.2020 року відповідно до висновку Черкаської ТПП грн/тонну:
- ДГ 13-100- 3200-4200 грн.
- ДГЖАКОМ 13-100 - 3100 грн.
3. Відсоток коливання:
- ДГ 13-100 - 17,8-54,6%;
- ДГЖАКОМ 13-100 - 20,1%;
4. Ціна товару на 21.10.2020 року враховуючи на транспортування, (залізничний тариф), навантаження, зберігання, зважування та ін. адміністративні витрати грн/тонну:
- ДГ 13-100 4100-5100 грн.;
- ДГЖАКОМ - 13-100 – 4000 грн.
5. Відсоток коливання:
- ДГ 13-100 - 51-87%
- ДГЖАКОМ - 13-100 – 55%
Отже, додатковою угодою №1 від 21.10.2020 року було погоджено підвищення ціни товару, згідно договору, лише на 10%.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
681 750,00
UAH з ПДВ
|
662 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Славресурс |
685 000,00
UAH з ПДВ
|
662 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"МАЙНТРЕЙД ЛТД" |
719 250,00
UAH з ПДВ
|
719 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Переможець |
662 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 10:18
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 08:57
|
Договір | укладений |
29 вересня 2020 08:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України 25.12.2015 № 922 - VIII (із змінами) та пп.2 п. 11.1 розділу XI «ПОРЯДОК ЗМІНИ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ», договору про закупівлю товару № 428 від 28 вересня 2020 року сторони домовилися збільшити вартість товару за тонну не більше як на 10% без зміни загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |