Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги, (послуги з друку розрахункових документів, заяв, бланків договорів, актів споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків)
Очікувана вартість
4 100 000,00 UAH
UA-2020-08-26-003545-c c4f2c997c3c945a4be38142ea363031f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:20
Очікувана вартість: 4 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги, (послуги з друку розрахункових документів, заяв, бланків договорів, актів споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків): Послуги з друку розрахункових документів, заяв, бланків договорів, актів споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків (ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, м. Киїів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги, здійснюються щомісячно, шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, у 10-денний строк з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 14:50
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» 3 919 200,00
UAH з ПДВ
3 919 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" 4 082 700,00
UAH з ПДВ
4 082 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 15:13
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:37
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:37
ДПС.rar
25 вересня 2020 13:37
Документи переможця.pdf
11 вересня 2020 14:08
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:07
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 14:00
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:51
13.Статут_14_01_2020.pdf
11 вересня 2020 13:51
12.Свідоцтво_ПДВ.pdf
11 вересня 2020 13:51
9.Довідки ст. 17.pdf
11 вересня 2020 13:51
7.Витяг ПДВ.pdf
11 вересня 2020 13:51
6.Витяг з ЄДРПОУ 26_08_2020.pdf
11 вересня 2020 13:51
5.Документи.pdf
11 вересня 2020 13:51
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»

ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»
#36473018
Переможець 3 919 200,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»
#36473018
3 919 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 14:05
Звіт укладений
28 травня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:15
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:12
Повідомлення.docx зміни до договору
28 грудня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:24
Договір укладений
06 жовтня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі, укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодились змінити наступні умови Договору: 2.1. Викласти п. 1.3. Договору у новій редакції: «1.3. Види документів, їх кількість, ціна виготовлення окремої одинці рахунку, загальна вартість послуг зазначена в наведеній нижче таблиці: № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю з ПДВ (грн.) Сума з ПДВ (грн.) 1 Друк, персоналізація, порізка листів до формату 2/3 А4 розрахункових документів Замовника, формування безконвертного відправлення. шт. 3 469 611 0,42 1 457 236,62 2 Друк, персоналізація та фолдування формату 8 " розрахункових документів Замовника у вигляді селф-мейлу (безконвертне відправлення), нанесення додаткового інформаційного повідомлення. шт. 780 407 0,54 421 419,78 3 Виготовлення Приписів-попереджень щодо повірки засобів обліку води. Друк документів Замовника без нумерації, самокопіювальний папір, проклейка в блоки. шт. 148 200 1,248 184 953,60 4 Виготовлення Актів приймання на абонентський облік засобів обліку води.Друк документів Замовника з нумерацією, самокопіювальний папір, проклейка в блоки. шт. 380 500 1,26 479 430 5 Договір про надання послуг централізованого постачання холодної води та водовідведення. шт. 2 400 000 0,78 1 872 000 6 Заява про укладення договору. шт. 1 200 000 0,24 288 000 ». 2.2. Викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Загальна вартість, що можуть бути замовлені Замовником на виконання умов цього Договору, становить 4 703 040,00 грн. (чотири мільйони сімсот три тисячі сорок гривень 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 3 919 200,00 (три мільйони дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч двісті гривень 00 коп.), ПДВ 20% - 783 840,00 грн. (сімсот вісімдесят три тисячі вісімсот сорок гривень 00 коп.).». 2.3. Викласти п. 10.2. Договору у новій редакції: «10.2. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє по «30» квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань за ним, що лишились невиконаними.». 3. Інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 4. Ця Угода набуває чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід`ємною частиною Договору. 5. Ця Угода укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1832/8/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 713 413,84
UAH (в тому числі ПДВ 452 235,64 UAH)