Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-26-003512-c 1b773f25ce994df99ebc214e85c16824
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Толок Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Анастасія Толок Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 14:53
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 14:20
ТД обслуг пож 15 закл (зміни).doc
01 вересня 2020 14:19
перелік зм обслугов 15 закл.docx
01 вересня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 14:20
ТД обслуг пож 15 закл (зміни).doc
26 серпня 2020 15:39
ТД обслуг пож 15 закл.doc
01 вересня 2020 14:19
перелік зм обслугов 15 закл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд
Дата подання: 28 серпня 2020 15:18
Дата відповіді: 01 вересня 2020 14:18
Вимога що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника САМЕ У ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ є дискримінаційною. Чому саме в період уточнень? На нашу думку, ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачу пропозицій. Встановивши обмеження у часі, Ви позбавляєте можливість Учасників, які знаходяться на великій відстані брати участь у Вашій закупівлі. Крім цього, період уточнень закінчується 31.08.2020 року о 18:00. Яким чином Учасники повинні здійснювати огляд у вихідні дні? Задля створення конкуретного середовища у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення і надати можливість здійснювати огляд до кінця терміну подачі пропозицій
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесені зміни
Період уточнень
Дата подання: 31 серпня 2020 17:20
Дата відповіді: 01 вересня 2020 14:17
Доброго дня. За умовами тендеру, ви вимагаєте обов'язкове обстеження у період уточнень, якого по факту немає, у вас триває прийом пропозицій. Телефон вказаний у закупівлі не відповідає з 28.08.2020. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і просимо її прибрати.
Відповідь: Внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-003512-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 23 вересня 2020 09:53
Скарга
Ми, ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" не згодні із рішенням замовника. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Згідно з п. 16 ст. 29 "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Замовник у термін передбачений Законом не розмістив повідомлення про усунення невідповідністей в інформації та/або документах. Що тим самим порушив Законю
Абсолютно всі причини відхилення ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРНОБЕЗПЕКИ" стосуються кваліфікаційних вимог:
1. У своїй пропозиції учасник надав довідку про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, в якій було подано підписане учасником технічне завдання (додаток 1 тендерної документації), що говорить про погодження учасника з умовами та підтверджує відповідність кожній позиції Додатку 1. Згідно з тендерною документацією від учасників не вимаголось подавати довідки в довільній формі та гарантійні листи у певному форматі.
2. Замовник неправомірно відхилив пропозицію учасника за ненадання посвідчення на Кравчука Сергія Олександровича про допуск до роботи в електроустановках з напругою понад 1000В. Відповідно до п.7 тендерної пропозиції ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" наявні посвідчення про допуск до роботи в електроустановках з напругою понад 1000В на всіх працівників. Дане відхилення не відповідає дійсності.
3. Для усунення неточностей у наданій інформації та/або документації замовник звертається до учасника з наданням роз*яснень. Замовник цього не зробив, чим самим порушив Закон.
Керуючись вищесказаним, вимагаємо переглянути рішення замовника щодо неправомірного відхилення ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ". У разі ігнорування цієї вимоги будемо звертатись до відповідних інстанцій на провірку правомочності та корупційності замовника. Адже, неправомірне відхилення учасника говорить про зговір та підігрування замовника та ПП "Охорона-004".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 13:11
вимога / скарга не задоволена
Шановний Учаснику! Замовником відхилено ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" у зв’язку з невідповідністю його пропозиції тендерній документації, а саме:
1.Відсутні гарантійні листи, зокрема:
«У випадку термінового виклику Виконавець зобов’язується надати технічну допомогу з усунення неполадок. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання ним зазначених технічних вимог»- учасником не надано гарантійний лист, що не відповідає вимогам п. 1 частини II Додатку 1 Тендерної документації.
«У разі надходження повідомлень про спрацювання або несправність пристроїв автоматичної пожежної сигналізації Виконавець повинен забезпечити своєчасне прибуття працівників для встановлення причин спрацювання та усунення несправностей протягом 24 годин, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист» Учасником не надано гарантійний лист, що не відповідає вимогам Розділу «Технічні (якісні) вимоги» Додатку 1 тендерної документації.
2. Трудова Угода від 22.08.2019 №17, укладена між Учасником та Осипенко Оленою Сергіївною (з 22.08.2019 по 21.08.2020) не дійсна на дату розкриття тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п.5.2 чатини 5 Тендерної документації.
3. На електромонтера охоронно-пожежної сигналізації Кравчука Сергія Олександровича відсутнє посвідчення про допуск до роботи в електроустановках з напругою понад 1000 В, що не відповідає вимогам визначених п.5.2 частини 5 Тендерної документації.
Слід зазначити, що Вимога про надання гарантійних листів містилася в Додатку 1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі».
З огляду на вищевказане, після розгляду Вашої пропозиції та виявленні відсутності документів у складі пропозиції, не було підстави оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, так як відсутність гарантійних листів, як підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі, що містилися в Додатку 1 Тендерної документації у складі Вашої пропозиції не відноситься до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та до підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Крім того, вимога про усунення невідповідностей надається Замовником у разі, коли в пропозиції учасника міститься невідповідність (розбіжність) між наданою ним інформацією у документах, а не у разі повної відсутності документів, що є суттєвими при виконанні договору за даним предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 147 780,00
UAH з ПДВ
147 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:43
26. Страхування.pdf
10 вересня 2020 16:43
26. Поліс.pdf
10 вересня 2020 16:43
25. рахунки.pdf
10 вересня 2020 16:43
25. довідка банк.pdf
10 вересня 2020 16:43
24. Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2020 16:43
22. Сертифікат до пульта.pdf
10 вересня 2020 16:43
22. Сертификат пульта.pdf
10 вересня 2020 16:43
21. Калькуляція.pdf
10 вересня 2020 16:43
20. Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2020 16:43
18.Статут.pdf
10 вересня 2020 16:43
17. Ліцензії.pdf
10 вересня 2020 16:43
15. Довідка про довкілля.pdf
10 вересня 2020 16:43
11. ТО Байєр акти.pdf
10 вересня 2020 16:43
11. ТО Байер.pdf
10 вересня 2020 16:43
11. Відгук.PDF
10 вересня 2020 16:43
10. Храпко згода.PDF
10 вересня 2020 16:43
10. Пожбезпека Храпко.pdf
10 вересня 2020 16:43
10. Осипенко згода.pdf
10 вересня 2020 16:43
10. Інженер-кошторисник.pdf
10 вересня 2020 16:43
08. Трудові книжки.pdf
10 вересня 2020 16:43
06.Спецнавчання.pdf
10 вересня 2020 16:43
06. Трудові оператори.pdf
10 вересня 2020 16:43
04. Лабораторія.pdf
10 вересня 2020 16:43
04. Додаток 1,2_ПП.pdf
10 вересня 2020 16:43
03. Про пульт.pdf
10 вересня 2020 16:43
03. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:58
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:57
Ст.17.pdf
02 жовтня 2020 12:57
Розрахунок вартості.pdf
02 жовтня 2020 12:57
Пропозиція оновлена.pdf
02 жовтня 2020 12:57
Калькуляція.pdf
02 жовтня 2020 12:57
Довідка (2).zip
02 жовтня 2020 12:56
Довідка (1).zip
02 жовтня 2020 12:56
банкрутство.pdf
02 жовтня 2020 12:56
public_doc (2).pdf
02 жовтня 2020 12:56
public_doc (2).p7s
02 жовтня 2020 12:56
Dovidka_20269620030360393559.pdf.p7s
02 жовтня 2020 12:56
Dovidka_20269620030360393559.pdf
09 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:02
цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2020 14:02
транспорт.pdf
09 вересня 2020 14:02
Статут копія.pdf
09 вересня 2020 14:02
Повноваження.pdf
09 вересня 2020 14:02
Огляди.pdf
09 вересня 2020 14:02
накладні.pdf
09 вересня 2020 14:02
Ліцензія ПС (копія).pdf
09 вересня 2020 14:02
листи згоди працівників.pdf
09 вересня 2020 14:02
Лабораторія.pdf
09 вересня 2020 14:02
інші документи.pdf
09 вересня 2020 14:02
договір страхування.pdf
09 вересня 2020 14:02
довідки про працівників.pdf
09 вересня 2020 14:02
довідки по ст 17.pdf
09 вересня 2020 14:02
довідка про обладнання.pdf
09 вересня 2020 14:02
відомості ЄДРПОУ.pdf
09 вересня 2020 14:02
Відгук №4.pdf
09 вересня 2020 14:02
витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2020 14:02
банк залишки коштів 07.09.pdf
09 вересня 2020 14:02
банк заборгованість 07,09.pdf
09 вересня 2020 14:02
аналогічний договір 2.pdf
09 вересня 2020 14:02
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
Відхилено
100 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 15:20
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 вересня 2020 00:00
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 147 780,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 13:19

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

18 вересня 2020 15:19
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:12
183.pdf
11 вересня 2020 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
147 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:54
1-287.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 10:18
2-287.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 09:48
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 14:28
SCAN_20201015_110748465.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 13:22
287 договір.pdf укладений
07 жовтня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку № 1 Договору
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML