Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Робочий проект влаштування протипожежної водойми в кв №112 Новосанжарського лісництва ДП"Новосанжарське лісове господарство" Полтавської області (Коригування кошторисної вартості в цінах 1 кварталу 2020 року)»
Очікувана вартість
2 297 871,00 UAH
UA-2020-08-26-003304-a 71911635d93e4417929ccd3a195699cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Хоменко

+380503042511 dpnslisgosp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новосанжарське лісове господарство
Код ЄДРПОУ: 00992734
Місцезнаходження: 39300, Україна , Полтавська обл., смт .Нові Санжари, вул. Пролетарська, 3
Контактна особа: Євген Хоменко
+380503042511
dpnslisgosp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 12:39
Очікувана вартість: 2 297 871,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 489,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Робочий проект влаштування протипожежної водойми в кв №112 Новосанжарського лісництва ДП"Новосанжарське лісове господарство" Полтавської області (Коригування кошторисної вартості в цінах 1 кварталу 2020 року)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Новосанжарського району, Протипожежна водойма в кв. 112, Новосанжарського лісництва ДП «Новосанжарське лісове господарство»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі що не перевищує 30% (тридцяти відсотків) від обсягу робіт в поточному році, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» протягом 10 робочих днів з дня надання замовнику розрахунку на матеріальні ресурси для виконання будівельно-монтажних робіт. Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), згідно фактично виконаних робіт, при наданні Підрядником всіх необхідних виконавчих документів. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 180 (ста вісімдесяти) днів з дня підписання документів Замовником. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 12:01
ДОДАТОК_1.docx
26 серпня 2020 12:01
ДОДАТОК_4.docx
26 серпня 2020 12:01
ТД_.doc
26 серпня 2020 12:00
ДОДАТОК_6.docx
26 серпня 2020 12:00
ДОДАТОК_5.docx
26 серпня 2020 12:00
ДОДАТОК_3.docx
26 серпня 2020 12:00
ДОДАТОК_2.docx
26 серпня 2020 12:00
оголошення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-01-000012 ● ee0988340bb1408abb6db5590225bcea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2021 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
01.04.2021 № 142
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2021 № 142

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-08-26-003304-a, 26.08.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На рішення Північно-східного офісу Держаудитслужби (Полтавська обл.) моніторингу № UA-M-2021-04-01-000012 тендерний комітет здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору). Копія додаткової угоди про розірвання договору від 05.10.2020 № 247 на суму 1686627,02 грн. в т.ч. ПДВ з ПП «Тайга І К» додається.

2021-04-23 12:20:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" 1 686 627,02
UAH з ПДВ
1 686 627,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ-ІДЕЯ" 1 997 900,96
UAH з ПДВ
1 997 900,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 18:27
Електронний підпис
10 вересня 2020 18:27
Електронний підпис
10 вересня 2020 18:22
27_Статут.pdf
10 вересня 2020 18:22
45_Проект договору.pdf
10 вересня 2020 18:22
28_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2020 18:22
40_Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2020 18:22
39_Рішення засновника.pdf
10 вересня 2020 18:22
32_Ліцензія.pdf
10 вересня 2020 18:22
1_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
10 вересня 2020 18:36
відгук.pdf
10 вересня 2020 18:36
Аналогічний Договір.pdf
10 вересня 2020 18:36
Паспорт.pdf
10 вересня 2020 18:36
Опис.pdf
10 вересня 2020 18:36
Ліцензія.pdf
10 вересня 2020 18:36
Вытяг Налоговый.pdf
10 вересня 2020 18:36
7 Наказ директор.pdf
10 вересня 2020 18:36
6 Протокол зборів.pdf
10 вересня 2020 18:36
4 Статут.pdf
10 вересня 2020 18:36
12 Виписка.pdf
10 вересня 2020 18:36
Фінансова звітність.pdf
10 вересня 2020 18:36
Договір оренди техніки.pdf
10 вересня 2020 18:36
-Інженер Коштор.pdf
10 вересня 2020 18:36
Цінова Пропозиція.pdf
10 вересня 2020 18:36
ТД Довідки.pdf
10 вересня 2020 18:36
Договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ-ІДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"
#13965957
Переможець 1 686 627,02
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 18:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"
#13965957
1 686 627,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 13:19
2021 Додаткова угода Розірв.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 10:35
Скан2511.PDF зміни до договору
12 жовтня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:52
Договір.pdf укладений
05 жовтня 2020 16:49
дод 3.PDF укладений
05 жовтня 2020 16:49
дод 2.PDF укладений
05 жовтня 2020 16:49
дод 1.PDF укладений
05 жовтня 2020 16:49
Договірна ціна.PDF укладений
05 жовтня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)