Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір А-4
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-08-26-002695-c 0fea6b63f543473ebbc3288217b8d12f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Панчук

380635770777 vpanchuk0777@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611844
Місцезнаходження: 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Арсенальна будинок 9/11
Контактна особа: Володимир Панчук
380635770777
vpanchuk0777@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:16
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


відкриті торги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2631 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 26 серпня 2020 14:00
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:51
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до вимог закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2030 року» пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих «зелених» закупівель екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що відповідно до потреб регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в м. Києві (філія ГСЦ МВС) та для безперебійної роботи підпорядкованих йому територіальних сервісних центрів РСЦ ГСЦ МВС в м. Києві виникла необхідність у забезпеченні папером формату А-4 саме такого, який вказано у технічній специфікації до тендерної документації. У зв’язку із вище зазначеним зміни до технічної специфікації вноситись не будуть. Дякуємо за запитання.
формат тендерної документації
Дата подання: 27 серпня 2020 16:24
Дата відповіді: 28 серпня 2020 08:40
шановний замовнику, додайте файл тендерної документації в форматі word з метою можливості заповнення та додержання форм документів, що вимагаються Замовником та наводяться в тендерній документації.
Відповідь: Доброго дня. Завантажили документацію у форматі word.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-002695-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 31 серпня 2020 09:14
ISO
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 10:42
Повідомляємо Вас, про те, що у тендерній документації (додаток 2) встановлені критерії: якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).
У зв’язку з вище наведеним, а також відповідно ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, тому зміни до документації вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 189 432,00
UAH
181 802,10
UAH
Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 215 794,62
UAH
181 854,72
UAH
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:50
ДПС 2.rar
02 жовтня 2020 11:50
ДПС 2.pdf
30 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:49
документи переможця.rar
27 вересня 2020 16:19
Електронний підпис

Публічні документи

28 вересня 2020 10:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:38
ТТ765_Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2020 10:38
ТТ765_Проект договору.pdf
28 вересня 2020 10:38
ПАСПОРТ.pdf
28 вересня 2020 10:38
ІПН_Лагода О.С.pdf
28 вересня 2020 10:38
Відомості про учасника.pdf
28 вересня 2020 10:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Т ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 181 802,10
UAH
30 вересня 2020 09:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
181 802,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 13:05
Договір Папір А-4.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 09:27
Договір № 17 Папір А4.pdf укладений
15 жовтня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Механічна помилка в Коді ДК 021:2015
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML