Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення (Код НК 024:2019: 16617 Ковпачок для медичного флакона, 16779 Набір трубок для аспіраційної системи, 30537 Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал, 40553 Воронка для переливання рідини адаптаційна, 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42875 Мікропіпетка механічна, 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD, 46237 Нестерильна пробірка, 46238 Стерильна пробірка, 57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання / тромбіном / розділовим гелем, 58090 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з K3ЕДТА і натрію фторид, 58497 Набір для забору крові, інвазивний, 61032 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання, 61298 Планшет з ємностями для лабораторного аналізатора ІВД, 62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД, 34630 Спринцовка, ручна, нестерильна, 43344 Чашка Петрі, для тканинної культури)
Очікувана вартість
309 454,00 UAH
UA-2020-08-26-002614-c 2810bb700ef24a219f697dd790ab053f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гойло

380612139984 tender.zospk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499085
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Контактна особа: Наталія Гойло
380612139984
tender.zospk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 12:50
Очікувана вартість: 309 454,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 094,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116939 Одиниця
ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення (Код НК 024:2019:
16617 Ковпачок для медичного флакона,
16779 Набір трубок для аспіраційної системи,
30537 Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал,
40553 Воронка для переливання рідини адаптаційна,
42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD,
42875 Мікропіпетка механічна,
43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD,
46237 Нестерильна пробірка,
46238 Стерильна пробірка,
57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання / тромбіном / розділовим гелем,
58090 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з K3ЕДТА і натрію фторид,
58497 Набір для забору крові, інвазивний,
61032 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання,
61298 Планшет з ємностями для лабораторного аналізатора ІВД,
62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД,
34630 Спринцовка, ручна, нестерильна,
43344 Чашка Петрі, для тканинної культури)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 13:24
ТД пробирки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-002614-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 28 серпня 2020 14:06
Вимога на умови закупівлі
26.08.2020 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення (Код НК 024:2019:
16617 Ковпачок для медичного флакона,
16779 Набір трубок для аспіраційної системи,
30537 Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал,
40553 Воронка для переливання рідини адаптаційна,
42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD,
42875 Мікропіпетка механічна,
43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD,
46237 Нестерильна пробірка,
46238 Стерильна пробірка,
57899 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з активатором згортання / тромбіном / розділовим гелем,
58090 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові ІВД, з K3ЕДТА і натрію фторид,
58497 Набір для забору крові, інвазивний,
61032 Кювети для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання,
61298 Планшет з ємностями для лабораторного аналізатора ІВД,
62225 Ємність для лабораторного аналізатора ІВД,
34630 Спринцовка, ручна, нестерильна,
43344 Чашка Петрі, для тканинної культури)
Вимогами даної тендерної документації не встановлено поділу предмету закупівлі на окремі частини предмета (згідно п.4.2. Тендерної документації).

Ознайомившись з тендерною документацією, зокрема з Додатком 3, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та позбавляють можливості значному колу потенційних учасників прийняти участь у даній закупівлі.

Як загальновідомо, попередні торги з аналогічним предметом закупівлі не відбулись (були відмінені), оскільки предмет закупівлі містив медичні вироби, які міг запропонувати лише один виробник, що порушувало права інших учасників, оскільки вони були позбавлені можливості прийняти участь у тендері !!!
Однак вже після оголошення 26.08.20р. нової вищезгаданої закупівлі (UA-2020-08-26-002614-c), ознайомившись за Додатком 3 до Тендерної документації, стало очевидним, що предмет закупівлі також містить позиції, які можуть запропонувати лише один виробник, які суттєво обмежують конкуренцію та позбавляють можливості значному колу потенційних учасників прийняти участь у даній закупівлі.
Зокрема медичні вироби - №6 Вакуумна пробірка 6 мл з активатором згортання, 13×100; №7 Пробірка вакуумна 9мл з активатором згортання помар. 16х100 мм; №9 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; №10 Мікропробірки тип Eppendorf; №15 Вакуумна пробірка 8 мл гель+ активатор згортання, 16х100 мм; №16 Пробірка для капілярної крові, 0,25 мл, К3ЕДТА - які відповідають всім вимогам Замовника, зареєстровані лише в одного виробника. Звертаємо Вашу увагу, що виокремлення даних медичних виробів в окремий лот значно розширить коло потенційних учасників та сприятиме встановленню реальної добросовісної конкуренції.
Інші медичні вироби (за іншими позиціями), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів ( №6 Вакуумна пробірка 6 мл з активатором згортання, 13×100; №7 Пробірка вакуумна 9мл з активатором згортання помар. 16х100 мм; №9 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; №10 Мікропробірки тип Eppendorf; №15 Вакуумна пробірка 8 мл гель+ активатор згортання, 16х100 мм; №16 Пробірка для капілярної крові, 0,25 мл, К3ЕДТА), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників


Відповідно до ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”.

Враховуючи вищезазначене, з метою розширення значного кола потенційних учасників, для усунення дискримінаційних вимог, забезпечення встановленню добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 3, 18, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації: виокремити медичні вироби ( №6 Вакуумна пробірка 6 мл з активатором згортання, 13×100; №7 Пробірка вакуумна 9мл з активатором згортання помар. 16х100 мм; №9 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; №10 Мікропробірки тип Eppendorf; №15 Вакуумна пробірка 8 мл гель+ активатор згортання, 16х100 мм; №16 Пробірка для капілярної крові, 0,25 мл, К3ЕДТА) в окремий лот предмету закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2020 16:01
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 ч.1. п. 5. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Згідно нашої тендерної документації п.п. 4.2.:
Учасники подають тендерні пропозиції щодо предмету закупівлі в цілому.
Вимогами даної тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів).
Тому на нашу думку ми нічого не порушуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КРИМОВА І.В. 306 701,00
UAH з ПДВ
306 701,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Крук Ірина Сергіївна 309 449,00
UAH з ПДВ
309 449,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 10:17
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:16
Довідка про корупцію.zip
23 вересня 2020 10:16
Довідка п13 ст 17.pdf
09 вересня 2020 20:02
Електронний підпис
09 вересня 2020 20:01
Частина 3 -2.pdf
09 вересня 2020 20:01
Частина 3-1.pdf
09 вересня 2020 20:01
Частина 6.pdf
09 вересня 2020 20:01
Частина 5.pdf
09 вересня 2020 20:01
Частина 4.pdf
09 вересня 2020 20:01
Частина 2.pdf
09 вересня 2020 20:01
Частина 1.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 21:10
Електронний підпис
10 вересня 2020 21:07
установчi_документи.pdf
10 вересня 2020 21:07
тендерна_пропозицiя.pdf
10 вересня 2020 21:07
довiдка_ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРИМОВА І.В.

ФОП Крук Ірина Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРИМОВА І.В.
#2659817946
Переможець 306 701,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРИМОВА І.В.
#2659817946
306 701,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
ДУ 2 до дог 160 від 28.09.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 16:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 14:33
Договір 160 від 28.09.2020р.pdf укладений
29 вересня 2020 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з технічною невідповідністю строків дії договору в системі PROZORRO та підписаному договорі.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів між Казначейским і власним рахунками: - з Казначейського рахунку– 70 676,00 грн. (Сімдесят тисяч шістсот сімдесят шість гривень ), без ПДВ. - з власного рахунку – 236 025,00 грн (Двісті тридцять шість тисяч двадцять п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 306 701,00
UAH