Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221401 Золота Балка - /Т-04-03/ на ділянці км 0+000 км 5+000 в Херсонській області
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О221401 Zolotabalka - /T-04-03/ on the site km 0+000 – km 5+000 in Kherson region
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О221401 Zolotabalka - /T-04-03/ on the site km 0+000 – km 5+000 in Kherson region
Очікувана вартість
38 386 708,80 UAH
UA-2020-08-26-002169-b ● ddbe829541bd4115b7f71950c05f020d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION» |
National ID: | 43538115 |
Contact point: |
Venislav Nataliia +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2020 16:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 16:49 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 38 386 708,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 383 867,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 26 серпня 2020 16:44 |
Enquiries until: | 18 вересня 2020 16:49 |
Complaints submission until: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 вересня 2020 16:49 |
Information
Estimated total value: | 38 386 709 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 383 867 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221401 Золота Балка - /Т-04-03/ на ділянці км 0+000 км 5+000 в Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74200, Україна, Херсонська область, Нововоронцовський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення значення 0221401 Золота Балка - /Т-04-03/ на ділянці км 0+000 км 5+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О221401 Zolotabalka - /T-04-03/ on the site km 0+000 – km 5+000 in Kherson region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2020 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2020 10:07 |
Перелік змін.docx | |
15 вересня 2020 10:07 |
ТД нова редакція Золота Балка.doc | |
26 серпня 2020 16:45 |
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc | |
26 серпня 2020 16:45 |
додаток 3 проект договору.doc | |
26 серпня 2020 16:45 |
додаток 2 техзавдання.doc |
15 вересня 2020 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2020 10:07 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 вересня 2020 10:07 |
ТД нова редакція Золота Балка.doc
|
|||
26 серпня 2020 16:45 |
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
|
|||
26 серпня 2020 16:45 |
додаток 3 проект договору.doc
|
|||
26 серпня 2020 16:45 |
додаток 2 техзавдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-26-002169-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 27 жовтня 2020 12:05
Неправомірне обрання переможця
Вимога по процедурі UA-2020-08-26-002169-b
Згідно з вимогами ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) звертаємось з вимогою щодо відміни рішення про визначення переможцем процедури закупівлі за оголошенням UA-2020-08-26-002169-b ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД".
1.Вимогами п.1.1.2. Додатка 1 тендерної документації встановлено наступне: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему.»
При складанні транспортної схеми учасник повинен у стовбчику 8 зазначити Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, при цьому Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Всупереч зазначеним вимогам учасником ТОВ "МЕГО ЛТД" не вказано відповідну інформацію щодо зазначення довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).
2. Відповідно до підпункту 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. Учасником торгів ТОВ «МЕГО ЛТД» надано зазначену довідку від 26.09.2020 року № 26-09-2020/13, однак в графі спеціальність зазначено кваліфікацію працівника, а не спеціальність (позиція 1-5,8).
3. Вимогами п.1.4 Додатка 1 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати наступні документи:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
ТОВ «МЕГО ЛТД» надано баланс на 30.06.2020 та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2020 р., при цьому звітнім періодом є календарний рік, тобто зазначену у п.1.4. інформацію необхідно надати за 2019 рік. Це підтверджує рішення АМКУ №16979 за процедурою UA-2020-07-17-003361-c, рішення №15803 за оголошенням UA-2020-07-03-004021-a.
4. У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником не зазначено інформацію щодо категорії дороги, СС2 – не є категорією дороги. Крім того, довідка про аналогічні договори не містить інформацію щодо номеру та дати актів.
5. Вимогами п.1.1.2. Додатка 1 тендерної документації встановлено наступне: Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва, а також скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Відповідно до п.1.2. договору оренди від 01.09.2017 №2, який укладено між Учасником та ПП «ГЛОРІЯ-ВЛ» - асфальтозмішувальна установка КДМ 2013 М230 «знаходиться в змонтованому вигляді, стаціонарно розміщене за адресою» Закарпатська область, смт. Буштино, Тячівського р-ну.
У склад пропозиції учасником надана «довідка про наявність АБЗ.pdf», в якій зазначено, що асфальтобетонний завод КДМ 2013 М230 є мобільним, а не стаціонарним.
Всупереч вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» відсутні дозвільні документи підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Це підтверджує рішення АМКУ № 16561-р/пк-пз від 02.09.2020 за оголошенням UA-2020-06-18-002633-b.
Зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підпадають під вимоги ч.16 ст. 29 Закону. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з ч.9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
На підставі зазначеного вимагаємо відмінити рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕГО ЛТД» та повернути процедуру закупівлі на стадію прекваліфікації.
У разі неможливості виконати такі дії вимагаємо відмінити закупівлю на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме: Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Ваші дії як замовника щодо визначення ТОВ «МЕГО ЛТД» переможцем процедури закупівлі є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) звертаємось з вимогою щодо відміни рішення про визначення переможцем процедури закупівлі за оголошенням UA-2020-08-26-002169-b ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД".
1.Вимогами п.1.1.2. Додатка 1 тендерної документації встановлено наступне: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему.»
При складанні транспортної схеми учасник повинен у стовбчику 8 зазначити Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, при цьому Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Всупереч зазначеним вимогам учасником ТОВ "МЕГО ЛТД" не вказано відповідну інформацію щодо зазначення довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).
2. Відповідно до підпункту 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складену згідно наданої форми, що містить відомості про чисельність персоналу та кваліфікаційний склад працівників учасника. Учасником торгів ТОВ «МЕГО ЛТД» надано зазначену довідку від 26.09.2020 року № 26-09-2020/13, однак в графі спеціальність зазначено кваліфікацію працівника, а не спеціальність (позиція 1-5,8).
3. Вимогами п.1.4 Додатка 1 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати наступні документи:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
ТОВ «МЕГО ЛТД» надано баланс на 30.06.2020 та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2020 р., при цьому звітнім періодом є календарний рік, тобто зазначену у п.1.4. інформацію необхідно надати за 2019 рік. Це підтверджує рішення АМКУ №16979 за процедурою UA-2020-07-17-003361-c, рішення №15803 за оголошенням UA-2020-07-03-004021-a.
4. У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником не зазначено інформацію щодо категорії дороги, СС2 – не є категорією дороги. Крім того, довідка про аналогічні договори не містить інформацію щодо номеру та дати актів.
5. Вимогами п.1.1.2. Додатка 1 тендерної документації встановлено наступне: Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва, а також скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Відповідно до п.1.2. договору оренди від 01.09.2017 №2, який укладено між Учасником та ПП «ГЛОРІЯ-ВЛ» - асфальтозмішувальна установка КДМ 2013 М230 «знаходиться в змонтованому вигляді, стаціонарно розміщене за адресою» Закарпатська область, смт. Буштино, Тячівського р-ну.
У склад пропозиції учасником надана «довідка про наявність АБЗ.pdf», в якій зазначено, що асфальтобетонний завод КДМ 2013 М230 є мобільним, а не стаціонарним.
Всупереч вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» відсутні дозвільні документи підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Це підтверджує рішення АМКУ № 16561-р/пк-пз від 02.09.2020 за оголошенням UA-2020-06-18-002633-b.
Зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підпадають під вимоги ч.16 ст. 29 Закону. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з ч.9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
На підставі зазначеного вимагаємо відмінити рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕГО ЛТД» та повернути процедуру закупівлі на стадію прекваліфікації.
У разі неможливості виконати такі дії вимагаємо відмінити закупівлю на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме: Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Ваші дії як замовника щодо визначення ТОВ «МЕГО ЛТД» переможцем процедури закупівлі є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 15:19
Після опрацювання вимоги надаємо наступну відповідь:
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Розглядаючи тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, замовник приймає рішення: визнати пропозицію такою, що відповідає всім вимогам, і допустити її до оцінки або відхилити пропозицію і не допускати її до оцінки. За результатами розгляду замовник складає протокол розгляду пропозицій, який оприлюднюється в системі ProZorro.
Якщо після розгляду тендерних пропозицій допущено до оцінки пропозиції хоча б двох учасників, у такому випадку система автоматично призначить дату і час проведення аукціону.
Поряд з цим абзацом третім частини восьмої статті 18 Закону передбачено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
При цьому аукціон відбудеться не раніше ніж через 5 днів, оскільки цей час дається незгодним учасникам для того, щоб вони могли оскаржити рішення замовника. Подання учасниками скарги до органу оскарження зупинить перебіг процедури і не дасть аукціону відбутись до винесення органом оскарження відповідного рішення за цією скаргою.
Після закінчення аукціону замовник отримує переможця торгів: це учасник, що запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
Враховуючи наведене зазначаємо: протокол прекваліфікації сформовано 15 жовтня 2020 року, період оскарження рішення замовника закінчився 21 жовтня 2020 року. За результатами проведеного аукціону учасник торгів - ТОВ «МЕГО ЛТД» запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та рішенням тендерного комітету (протокол від 22.10.2020 року № 493) товариство визначено переможцем торгів на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221401 Золота Балка - /Т-04-03/ на ділянці км 0+000 км 5+000 в Херсонській області».
Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів визначено в п.п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
- переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Розглядаючи тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, замовник приймає рішення: визнати пропозицію такою, що відповідає всім вимогам, і допустити її до оцінки або відхилити пропозицію і не допускати її до оцінки. За результатами розгляду замовник складає протокол розгляду пропозицій, який оприлюднюється в системі ProZorro.
Якщо після розгляду тендерних пропозицій допущено до оцінки пропозиції хоча б двох учасників, у такому випадку система автоматично призначить дату і час проведення аукціону.
Поряд з цим абзацом третім частини восьмої статті 18 Закону передбачено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
При цьому аукціон відбудеться не раніше ніж через 5 днів, оскільки цей час дається незгодним учасникам для того, щоб вони могли оскаржити рішення замовника. Подання учасниками скарги до органу оскарження зупинить перебіг процедури і не дасть аукціону відбутись до винесення органом оскарження відповідного рішення за цією скаргою.
Після закінчення аукціону замовник отримує переможця торгів: це учасник, що запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
Враховуючи наведене зазначаємо: протокол прекваліфікації сформовано 15 жовтня 2020 року, період оскарження рішення замовника закінчився 21 жовтня 2020 року. За результатами проведеного аукціону учасник торгів - ТОВ «МЕГО ЛТД» запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та рішенням тендерного комітету (протокол від 22.10.2020 року № 493) товариство визначено переможцем торгів на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221401 Золота Балка - /Т-04-03/ на ділянці км 0+000 км 5+000 в Херсонській області».
Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів визначено в п.п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
- переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 жовтня 2020
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
30 018 535,44
UAH з ПДВ
|
30 018 535,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
31 123 596,00
UAH з ПДВ
|
30 739 728,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
31 361 557,69
UAH з ПДВ
|
30 977 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
37 777 777,00
UAH з ПДВ
|
37 777 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Переможець |
30 018 535,44
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 15:41
|
Звіт 176ДУ.pdf | укладений |
21 серпня 2023 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 15:33
|
Дод. уг 1.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 10:22
|
Договір | укладений |
10 листопада 2020 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору, уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 176/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 листопада 2020 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
7 727,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 287,95 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвано в односторонньому порядку. Підставою для прийняття вказаного стало набуття чинності з 01.01.2022 «ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та перелік робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», затверджених наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 20.12.2017 №434 «Про прийняття національних нормативних документів», відповідно до п.4.1 розділу 4 яких установлено два види ремонтів: капітальний та поточний ремонт. Виконання робіт з поточного середнього ремонту чинними нормативами не передбачено, відповідно виконання таких робіт та їх фінансування за рахунок бюджетних коштів не можливе. |