Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Комунальної лікувально-профілактичної установи "Міська інфекційна лікарня м. Костянтинівки" по вул Європейська, буд. 17, м. Костянтинівка, Донецька обл.» (Коригування) ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
22 602 612,00 UAH
UA-2020-08-26-001660-c b9765afd52b245d9a8ea73d338ec0aea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стельмашонок Алла Георгіївна

+380669122257 tndzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров"я Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012556
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Богдана Хмельницького, 6
Контактна особа: Стельмашонок Алла Георгіївна
+380669122257
tndzdrav@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 12:03
Початок аукціону: 14 вересня 2020 12:03
Очікувана вартість: 22 602 612,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113 013,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: Донецька область, м. Краматорськ. вул. Б. Хмельницького, буд. 6 Категорія замовника: орган державної влади. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.Детальніше в тендерній документації.

Надзвичайна кредитна програма для відновлення України.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.Детальніше в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Комунальної лікувально-профілактичної установи "Міська інфекційна лікарня м. Костянтинівки" по вул Європейська, буд. 17, м. Костянтинівка, Донецька обл.» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вул Європейська, буд. 17, м. Костянтинівка, Донецька обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до п.12.1 проекту договору Пiсляоплата 45 Календарні 95
Виконання робіт Відповідно до п. 12.5 проекту договору Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 11:33
DN2A_04 2020 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додатки
Дата подання: 27 серпня 2020 13:16
Дата відповіді: 31 серпня 2020 12:55
Подскажите, а можно ли выложить Додатки до тендерной документації, які подаються у складі пропозиції выложить в Worde, что позволит их редактировать? Спасибо.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (із змінами), затверджені формати для оприлюднення текстових даних, серед яких PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення). Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я викладено файл тендерної документації в форматі PDF з можливістю копіювання.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), тендерна документація безоплатно оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Дана вимога у повному обсязі виконана Замовником. Дублювання та публікація тендерної документації на майданчику в різних форматах Законом не передбачена, а тому змушені відмовити Вам у задоволенні Вашого прохання.
Змініть формат тендерної документації! (далі - тд)
Дата подання: 28 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 31 серпня 2020 13:17
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (та вашої тд), учасник формує пропозицію шляхом заповнення електронних полів. Ваша тд оприлюднена у форматі ПДФ - заповнити її неможливо! А самостійне створювання форм документів може призвести до помилок. Тому, просимо шановного замовника викласти тендерну документацію у форматі, передбаченому чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (із змінами), затверджені формати для оприлюднення текстових даних, серед яких PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення). Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я викладено файл тендерної документації в форматі PDF з можливістю копіювання.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), тендерна документація безоплатно оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Дана вимога у повному обсязі виконана Замовником. Дублювання та публікація тендерної документації на майданчику в різних форматах Законом не передбачена, а тому змушені відмовити Вам у задоволенні Вашого прохання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 21 170 608,39
UAH з ПДВ
21 170 608,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СТ" 22 049 980,40
UAH з ПДВ
21 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" 22 070 163,20
UAH з ПДВ
22 070 163,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 10:11
Довідка податкова
22 вересня 2020 10:10
Довідка МВС
22 вересня 2020 10:10
Ст. 17
17 вересня 2020 11:05
2017 квитанція
17 вересня 2020 11:05
Звіт 2018
10 вересня 2020 09:45
Електронний підпис
10 вересня 2020 09:43
28 Лист субпідрядники.pdf
10 вересня 2020 09:43
27 Цінова пропозиція.pdf
10 вересня 2020 09:43
19 Ст.17.pdf
10 вересня 2020 09:43
25 Паспорт директора.pdf
10 вересня 2020 09:43
18 Фінансові звіти.pdf
10 вересня 2020 09:43
17 Аналогічний договір 2.pdf
10 вересня 2020 09:43
16 Аналогічний договір 1.pdf
10 вересня 2020 09:43
23 Довідка ПДВ.pdf
10 вересня 2020 09:43
22 Гарантійний лист ціна.pdf
10 вересня 2020 09:43
14 Довідка працівники.PDF
10 вересня 2020 09:43
13 Довідка МТБ.PDF
10 вересня 2020 09:43
20 Кошторисна частина.pdf
10 вересня 2020 09:43
10 Лист об_єднання.pdf
10 вересня 2020 09:43
8 Пакт про згоду.PDF
10 вересня 2020 09:43
4 Витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2020 09:43
3 Статут.PDF

Публічні документи

10 вересня 2020 15:35
Договір 543.rar
10 вересня 2020 15:35
Договір 38.rar
10 вересня 2020 15:35
Працівники.pdf
10 вересня 2020 15:35
Довідка про АП, накази.pdf
10 вересня 2020 15:35
Інформ довідка ст.17 ЗУ.pdf
10 вересня 2020 15:35
Лист про субпідряд.pdf
10 вересня 2020 15:35
Ліцензія, дозвіли.pdf
10 вересня 2020 15:35
Пакт про згоду.pdf
10 вересня 2020 15:35
Статут.pdf
10 вересня 2020 15:35
Протокол, Наказ.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 10:28
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:26
Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2020 10:26
Статут ТОВ АЛЬЯНСБУД.pdf
11 вересня 2020 10:26
Св-во платника ПДВ.pdf
11 вересня 2020 10:26
ПАКТ.pdf
11 вересня 2020 10:26
Календарний графік.pdf
11 вересня 2020 10:26
ДЦ та кошториси.pdf
11 вересня 2020 10:26
Довідка ст 17 Закону.pdf
11 вересня 2020 10:26
Довідка про працівників.pdf
11 вересня 2020 10:26
Довідка про МТБ.pdf
11 вересня 2020 10:26
Довідка про договори.pdf
11 вересня 2020 10:26
Гарантія.rar
11 вересня 2020 10:26
баланс півріччя 20 року.pdf
11 вересня 2020 10:26
баланс 4 роки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

ТОВ "НОВАТОР-СТ"

ТОВ "АЛЬЯНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
Переможець 21 170 608,39
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 10:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:14

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції, тендерний комітет виявив невідповідності в документах, що подані Вами на підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1) Спрощений фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за 2018 рік не містить підписів керівника та головного бухгалтера. 2) Квитанція № 2 щодо подання звітності надана не за 2017 рік, а лише за 4 квартал 2017 року. Вам необхідно надати оформлений належним чином спрощений фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за 2018 рік та квитанцію № 2 щодо подання річної звітності за 2017 рік. Згідно з частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо Вам виправити невідповідності в наданих документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
21 170 608,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 11:38
Дод. угода № 4 до дог. № 16.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 12:52
Дод. угода № 3 до дог. № 16.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 12:50
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 15:26
Дод. угода №2 до дог. № 16.pdf зміни до договору
29 березня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:33
Дод. угода № 1 DN2A_04.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 12:42
Договір Костянтинівка № 16.pdf укладений
08 жовтня 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML