Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти (Інтерактивна проекція на підлогу)
Очікувана вартість
118 000,00 UAH
UA-2020-08-26-001229-c 395c5e7cbce749a5a37941f9ba368863
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамаєва Тетяна Іванівна

+380553922491 kyfgggopru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38541126
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., місто Гола Пристань, вулиця К. Маркса будинок №5
Контактна особа: Шамаєва Тетяна Іванівна
+380553922491
kyfgggopru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 10:58
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 10:58
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:24
Очікувана вартість: 118 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,85 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти (Інтерактивна проекція на підлогу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, село Малі Копані, вул. Гагаріна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: держбюджет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 11:01
Електронний цифровий підпис
26 серпня 2020 10:56
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог ТД
Дата подання: 01 вересня 2020 09:49
Дата відповіді: 01 вересня 2020 14:37
Шановний Замовник! У технічних вимогах до тендерної документації Ви зазначаєте вимогу надати «копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 ) на виробництво запропонованого товару дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій». Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них ця вимога обмежує конкуренцію та порушує вимоги Закону. Загалом зазначена вище вимога не впливає на якість роботи Інтерактивної проекції на підлогу, але зменшує коло потенційних виробників. Підкажіть, будь-ласка, чи розглядатимуться тендерні пропозиції, в яких буде відсутній даний сертифікат? Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства та для впевненості, що обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам. Таким чином, стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-001229-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 01 вересня 2020 10:28
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, ретельно вивчивши тендерну документацію до закупівлі були виявлено дискримінаційну вимогу яка порушує Закон України «Про публічні закупівлі». З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції було розроблено та прийнято ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник - Комунальна установа з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області як орган державної влади повинен дотримуватись норм та принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» та не порушувати його. Ми, як потенційний учасник вважаємо, що Тендерна документація складена з порушенням вимог ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», містить дискримінаційні вимоги, значною мірою звужує коло учасників та позбавляє їх добросовісної конкуренції. У технічних вимогах на закупівлю ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти (Інтерактивна проекція на підлогу) в Додатку № 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ встановлена наступна вимога: «копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 ) на виробництво запропонованого товару дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій та іншими документами, передбаченими чинним законодавством.».
Згідно ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Так як отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
Згідно офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 не є обов’язковою. Адже на підтвердження якості продукції замовником вимагаються: «- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване обладнання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій. Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства та підтверджуватися копією декларації про відповідність вимогам технічних регламентів (чинна на дату розкриття пропозицій):технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, копію сертифікатів (декларацій) відповідності на запропонований товар, дійсні на дату подання тендерних пропозицій» Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, які встановлені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо, внести зміни до тендерної документації, з метою запобігання порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та усунення дискримінаційних вимог які можуть призвести до недобросовісної конкуренції. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю, та до Державної аудиторської служби України для правової оцінки дій замовника. Також будемо змушені звернутися до ЗМІ для висвітлення неправомірних дій замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2020 14:36
вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.

Документи

01 вересня 2020 14:36
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. 115 000,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЕВЦОВ О.В. 118 000,00
UAH з ПДВ
118 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 22:16
public_doc (1).p7s
24 вересня 2020 22:16
file (2).pdf
21 вересня 2020 21:42
Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2020 21:42
ст.17.pdf
21 вересня 2020 21:42
Дитяча праця.pdf
21 вересня 2020 21:42
Dovidka_20255528800640430018.p7s
21 вересня 2020 21:42
Dovidka_20255528800640430017.pdf
11 вересня 2020 09:43
sign.p7s
11 вересня 2020 09:39
Дог 109.pdf
11 вересня 2020 09:39
Довідка банк.pdf
11 вересня 2020 09:39
Довідка 2 банк.pdf
11 вересня 2020 08:48
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2020 08:48
ст.17.pdf
11 вересня 2020 08:48
Сертифікати завірені (1).pdf
11 вересня 2020 08:48
Сертифікати (6).pdf
11 вересня 2020 08:48
Розрахунок ціни.pdf
11 вересня 2020 08:48
Проект договору.pdf
11 вересня 2020 08:48
Порівняльна таблиця.pdf
11 вересня 2020 08:48
Погодження ТЗ.pdf
11 вересня 2020 08:48
Паспорт_код_скан.pdf
11 вересня 2020 08:48
Лист забезпечення.pdf
11 вересня 2020 08:48
Додаток 3 персон дані.pdf
11 вересня 2020 08:48
Довідка-підтвердження.pdf
11 вересня 2020 08:48
Довідка працівники.pdf
11 вересня 2020 08:48
Довідка право на підпис.pdf
11 вересня 2020 08:48
Довідка постачання.pdf
11 вересня 2020 08:48
Довідка не є ЮО.pdf
11 вересня 2020 08:48
Довідка довкілля.pdf
11 вересня 2020 08:48
Гарантійний лист МОН.pdf
11 вересня 2020 08:48
Власність_авто.pdf
11 вересня 2020 08:48
Витяг ФОП Гончаров.pdf
11 вересня 2020 08:48
Витяг платника податків.pdf
11 вересня 2020 08:48
Виписка.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 09:36
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2020 09:36
Уст.документи.pdf
11 вересня 2020 09:36
Технічні вимоги.pdf
11 вересня 2020 09:36
Проект договору.pdf
11 вересня 2020 09:36
Право підпису.pdf
11 вересня 2020 09:36
Лист щодо довкілля.pdf
11 вересня 2020 09:36
Лист згода.pdf
11 вересня 2020 09:36
Інформація про учасника.pdf
11 вересня 2020 09:36
Відсутність підстав.pdf
11 вересня 2020 09:36
Аналогічний Договір_2.pdf
11 вересня 2020 09:36
Аналогічний договір_1.PDF

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.

ФОП ШЕВЦОВ О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
Переможець 115 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 09:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 жовтня 2020 12:43
договір укладений
02 жовтня 2020 12:41
sign.p7s зміни до договору
25 листопада 2020 11:34
протокол укладений
25 листопада 2020 11:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 жовтня 2020 12:31
115 000,00 UAH UA668201720344291002157085049
КУ обсл.закл.та уст.осв.і кул.ГРР ХО
UA863218420000026003053029202
ФОП Гончаров Денис Володимирович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 115 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку