Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
5 755 496,00 UAH
UA-2020-08-26-001005-c ● e695f77d78e8438f8f80152395486d08
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Наталя Чугай Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2020 13:41 |
Очікувана вартість: | 5 755 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 777,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: пішохідний перехід на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми (обсяг виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 755 496,00 грн. (з ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 4 050 100 грн.).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 з правом передчасного виконання.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 11.09.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
- Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
- Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 28 777,48 грн. (0,5%).
Затверджено Протоколом № 415/05.02.03-05 від 26.08.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: пішохідний перехід на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми (обсяг виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 755 496,00 грн. (з ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 4 050 100 грн.).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 з правом передчасного виконання.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 11.09.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
- Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
- Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 28 777,48 грн. (0,5%).
Затверджено Протоколом № 415/05.02.03-05 від 26.08.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 10:33 |
Оголошення.docx | |
26 серпня 2020 10:33 |
Додаток 6.docx | |
26 серпня 2020 10:33 |
Додаток 5.docx | |
26 серпня 2020 10:33 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
26 серпня 2020 10:33 |
Додаток 3.docx | |
26 серпня 2020 10:33 |
Додаток 2.docx | |
26 серпня 2020 10:32 |
Додаток 1.docx | |
26 серпня 2020 10:32 |
Тендерна документація.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П" |
5 752 902,61
UAH з ПДВ
|
5 752 902,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд" |
5 754 824,66
UAH з ПДВ
|
5 754 824,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П" #31499335 |
Переможець |
5 752 902,61
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:29
|
Додаткова угода №1_0001_0001.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 11:43
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 16:51
|
Додаток №1.1_0001.pdf | укладений |
30 вересня 2020 16:50
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
30 вересня 2020 16:50
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
30 вересня 2020 16:50
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
30 вересня 2020 16:50
|
Додаток №4_0001.pdf | укладений |
30 вересня 2020 16:50
|
Договір №668-б_0001.pdf | укладений |
30 вересня 2020 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування об"єкту на 2020 р. відповідно до рішення Сумської міської ради від 23.09.2020 №7524-МР |
Номер договору про закупівлю: | 668-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із фактичним виконанням робіт за Договором №668-б від 30.09.2020 р. сума Договору зменшена та становить 5 422 288 грн. 15 коп. (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 668-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |