Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
5 755 496,00 UAH
UA-2020-08-26-001005-c e695f77d78e8438f8f80152395486d08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Чугай Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Наталя Чугай Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 13:41
Очікувана вартість: 5 755 496,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 777,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: пішохідний перехід на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми (обсяг виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 755 496,00 грн. (з ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 4 050 100 грн.).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 з правом передчасного виконання.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 11.09.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
- Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
- Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 28 777,48 грн. (0,5%).

Затверджено Протоколом № 415/05.02.03-05 від 26.08.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 10:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 10:33
Оголошення.docx
26 серпня 2020 10:33
Додаток 6.docx
26 серпня 2020 10:33
Додаток 5.docx
26 серпня 2020 10:33
Додаток 4 Проект договору.docx
26 серпня 2020 10:33
Додаток 3.docx
26 серпня 2020 10:33
Додаток 2.docx
26 серпня 2020 10:32
Додаток 1.docx
26 серпня 2020 10:32
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П" 5 752 902,61
UAH з ПДВ
5 752 902,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Суми-Сервіс-Буд" 5 754 824,66
UAH з ПДВ
5 754 824,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 13:06
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:05
Довідка МВСУ.pdf
17 вересня 2020 13:05
Довідка ГНІ.pdf
17 вересня 2020 13:05
Відгук.pdf
17 вересня 2020 13:05
Додаток 5.pdf
10 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:58
Локальний кошторис 6-1-1.pdf
10 вересня 2020 10:58
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
10 вересня 2020 10:58
Договірна ціна і т.д..pdf
10 вересня 2020 10:58
Локальний кошторис.pdf
10 вересня 2020 10:58
Договірна ціна і.т.п..pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 4-3 (додатки).pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 4-2 (додатки).pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 4-1 (додатки).pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 4.pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 3-2 (додатки).pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 3-1 (додатки).pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 3.pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 2 (додатки).pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 2.pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 1 (додатки).pdf
10 вересня 2020 10:58
Форма 1.pdf
10 вересня 2020 10:58
Общие-2.pdf
10 вересня 2020 10:58
Общие-1.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 12:25
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:13
4 Проект Договору.pdf
10 вересня 2020 12:13
Договірна ціна ч 2.pdf
10 вересня 2020 12:13
Договірна ціна ч 1.pdf
10 вересня 2020 12:13
3 Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П"

ТОВ "Суми-Сервіс-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П"
#31499335
Переможець 5 752 902,61
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П"
#31499335
5 752 902,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:29
Додаткова угода №1_0001_0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 11:43
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:51
Додаток №1.1_0001.pdf укладений
30 вересня 2020 16:50
Додаток №2_0001.pdf укладений
30 вересня 2020 16:50
Додаток №1_0001.pdf укладений
30 вересня 2020 16:50
Додаток №3_0001.pdf укладений
30 вересня 2020 16:50
Додаток №4_0001.pdf укладений
30 вересня 2020 16:50
Договір №668-б_0001.pdf укладений
30 вересня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування об"єкту на 2020 р. відповідно до рішення Сумської міської ради від 23.09.2020 №7524-МР
Номер договору про закупівлю: 668-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із фактичним виконанням робіт за Договором №668-б від 30.09.2020 р. сума Договору зменшена та становить 5 422 288 грн. 15 коп. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 668-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 422 288,15
UAH (в тому числі ПДВ 903 714,69 UAH)