Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту, 44311000-3 Металеві троси, 44312300-3 Колючий дріт, 44313000-7 Металеві сітки, 44315000-1 Катанки, 44315200-3 Зварювальні матеріали, 44315300-4 Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм, (вироби з дроту, 8 лотів)
Очікувана вартість
1 039 465,00 UAH
UA-2020-08-26-000996-c 03a2deb7b7914dba9cb48eebe8406040
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
05.06.2020 та 25.06.2020 ПрАТ «АК «Київводоканал» було оголошено процедури закупівлі, предметом яких є «ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту, 44311000-3 Металеві троси, 44312300-3 Колючий дріт, 44313000-7 Металеві сітки, 44315000-1 Катанки, 44315200-3 Зварювальні матеріали, 44315300-4 Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм, 44318000-2 Електричні проводи, (вироби з дроту, 11 лотів)». 22.06.2020 тендер автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах «ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту, 44311000-3 Металеві троси, 44312300-3 Колючий дріт, 44313000-7 Металеві сітки, 44315000-1 Катанки, 44315200-3 Зварювальні матеріали, 44315300-4 Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм, 44318000-2 Електричні проводи, (вироби з дроту, 11 лотів)» (оголошення від 05.06.2020 № UA-2020-06-05-007202-b) менше двох тендерних пропозицій. 15.07.2020 тендер автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах «ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту, 44311000-3 Металеві троси, 44312300-3 Колючий дріт, 44313000-7 Металеві сітки, 44315000-1 Катанки, 44315200-3 Зварювальні матеріали, 44315300-4 Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм, 44318000-2 Електричні проводи, (вироби з дроту, 11 лотів)» (оголошення від 25.06.2020 № UA-2020-06-25-001901-b) менше двох тендерних пропозицій по Лотам 1, 3-6, 8-10. Так, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Ураховуючи викладене, зазначену закупівлю ПрАТ «АК «Київводоканал» може здійснити, застосувавши переговорну процедуру закупівлі з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі, керуючись пунктом 2 частини першої статті 3 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 06 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Тендерна документація

26 серпня 2020 10:31
Електронний підпис

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту, 44311000-3 Металеві троси, 44312300-3 Колючий дріт, 44313000-7 Металеві сітки, 44315000-1 Катанки, 44315200-3 Зварювальні матеріали, 44315300-4 Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм, (вироби з дроту, 8 лотів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 868,82 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту, 44311000-3 Металеві троси, 44312300-3 Колючий дріт, 44313000-7 Металеві сітки, 44315000-1 Катанки, 44315200-3 Зварювальні матеріали, 44315300-4 Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм, (вироби з дроту, 8 лотів): Дріт зварювальний, електроди, трос стальний, припой (ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту, 44311000-3 Металеві троси, 44312300-3 Колючий дріт, 44313000-7 Металеві сітки, 44315000-1 Катанки, 44315200-3 Зварювальні матеріали, 44315300-4 Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Пухівська 1-Д, місто, м. Київ, 02232, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2020
98.5 кг
ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту, 44311000-3 Металеві троси, 44312300-3 Колючий дріт, 44313000-7 Металеві сітки, 44315000-1 Катанки, 44315200-3 Зварювальні матеріали, 44315300-4 Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм, (вироби з дроту, 8 лотів)
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Пухівська 1-Д, місто, м. Київ, 02232, Україна
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРЕС К»
#37415491
Переможець 9 591,60
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 10:56

Документи

26 серпня 2020 10:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 10:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРЕС К»
#37415491
9 591,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2020 10:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 15:40
Договір Лот 1.pdf укладений
15 вересня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 11:16
Звіт укладений
03 серпня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:36
1739 Прес К.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:19
1739 Повідомлення Прес К.docx зміни до договору
21 грудня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 1 870,36 (одна тисяча вісімсот сімдесят грн. 36 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 9 591,60 (дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто одна грн. 60 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 7 993,00 (сім тисяч дев’ятсот дев’яносто три грн. 00 коп.), ПДВ – 1 598,60 (одна тисяча п’ятсот дев’яносто вісім грн. 60 коп.). 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 11 461,96 (одинадцять тисяч чотириста шістдесят одна грн. 96 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 9 551,63 (дев'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят одна грн. 63 коп.), ПДВ – 1 910,33 (одна тисяча дев'ятсот десять грн. 33 коп.). 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1739/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 7 188,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 198,00 UAH)