Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (Стіл універсальний 1000х600х740,стіл письмовий однотумбовий 1200х650х740,стіл письмовий однотумбовий 1400х650х740,стіл приставний 800х700х740,стіл письмовий однотумбовий 1800х850х780,стіл приставний 1250х700х780,шафа канцелярська (офісна для документів)800х400х2000,шафа канцелярська (офісна для документів),шафа для верхнього одягу 800х600х2000,шафа для верхнього одягу,шафа файлова для зберігання особових справ,тумбочка приліжкова,стіл для президії,стіл універсальний 800х600х740,трибуна)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-08-26-000428-a 4818a02dcb1d4fca82a3e437879af9ec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діна Ковчинська

+380633456638
+380666434666
sso.mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Служби судової охорони у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 43562808
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Фалєєвська, буд. 14
Контактна особа: Діна Ковчинська
+380633456638,+380666434666
sso.mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 08:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 13:54
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стіл універсальний 1000х600х740
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
39 штуки
Стіл письмовий однтумбовий 1200х650х740
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл письмовий однотумбовий 1400х650х740
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл приставний 800х700х740
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл письмовий однотумбовий 1800х850х780
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл приставний 1250х700х780
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
19 штуки
Шафа канцелярська (офісна для документів) 800х400х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа канцелярська (офісна для документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
19 штуки
Шафа для верхнього одягу 800х600х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для верхнього одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа файлова для зберігання особових справ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумбочка приліжкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стіл для президії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штуки
Стіл універсальний 800х600х740
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Трибуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Фалєєвська,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 09:03
ОГОЛОШЕННЯ офісні меблі.docx
26 серпня 2020 09:03
проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 197 403,00
UAH з ПДВ
196 407,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович 197 724,00
UAH з ПДВ
196 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:55
27. Сертифікат ISO 14001.pdf
07 вересня 2020 16:55
26. Проект договору.pdf
07 вересня 2020 16:55
18. Трудова книжка.pdf
07 вересня 2020 16:55
14. Лист щодо повноважень.pdf
07 вересня 2020 16:55
10. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2020 16:55
5. Висновок ДСЕЕ кромка.pdf
07 вересня 2020 16:55
4. Висновок ДСЕЕ клеї.pdf
07 вересня 2020 16:55
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 15:19
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:18
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:25
Досвід апеляц суд.pdf
02 вересня 2020 14:25
Виписка з ЄДР.pdf
02 вересня 2020 14:25
Пропозиція.pdf
02 вересня 2020 14:25
Свідоцтво регістрації.pdf
02 вересня 2020 14:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 вересня 2020 14:25
паспорт_Анічкін В В.pdf
02 вересня 2020 14:25
ІНН Анічкін ВВ.pdf
02 вересня 2020 14:25
Згоди.PDF
02 вересня 2020 14:24
Диплом.pdf
02 вересня 2020 14:24
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

ФОП Анічкін Володимир Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Відхилено 196 407,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 08:26
ФОП Анічкін Володимир Валерійович
#2738707196
Переможець 196 554,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 14:55

Документи

10 вересня 2020 08:26
Електронний підпис
10 вересня 2020 08:24
протокол відхилення.pdf

Документи

10 вересня 2020 14:54
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:52
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович
#2738707196
196 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2020 14:54
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:52
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 14:05
договор 36.pdf укладений
15 вересня 2020 14:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 196 554,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 759,00 UAH)