Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Обладнання для їдальні (харчоблоку) Леськівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Леськівської сільської ради Черкаського району Черкаської області»
Очікувана вартість
111 430,00 UAH
UA-2020-08-25-008089-a f5413c232afa47b4a90288ebc950055c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Cвітлана МИГАЛЕНКО

+380632426511 migalenko-s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛЕСЬКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04408790
Місцезнаходження: 19640, Україна , Черкаська обл., с. Леськи , вул. Центральна, буд. 53
Контактна особа: Cвітлана МИГАЛЕНКО
+380632426511
migalenko-s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 17:00
Очікувана вартість: 111 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 114,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Електрична плита ПЕ-6Ш - Н з жарочною шафою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19640, Україна, Черкаська область, Черкаський район, село Леськи, Центральна, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Холодильник побутовий з морозильною камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19640, Україна, Черкаська область, Черкаський район, село Леськи, Центральна, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Протирально-різальна машина МПР-350М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19640, Україна, Черкаська область, Черкаський район, село Леськи, Центральна, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Марміт перших страв з нержавійки на 4 конфорки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19640, Україна, Черкаська область, Черкаський район, село Леськи, Центральна, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Електрокип'ятильник Модель КНЕ-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19640, Україна, Черкаська область, Черкаський район, село Леськи, Центральна, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:26
ОГОЛОШЕННЯ.doc
25 серпня 2020 17:26
ПД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кудра Олександр Михайлович 110 204,00
UAH з ПДВ
110 204,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:41
Сертифікати_0002.pdf
02 вересня 2020 14:41
Сертифікати_0001.pdf
02 вересня 2020 14:41
Сертифікати.pdf
02 вересня 2020 14:41
Довідки.pdf
02 вересня 2020 14:41
Устаночі документи.pdf
02 вересня 2020 14:41
Технічні вимоги.pdf
02 вересня 2020 14:41
Проект договору.pdf
02 вересня 2020 14:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Кудра Олександр Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кудра Олександр Михайлович
#2714905050
Переможець 110 204,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:56

Документи

07 вересня 2020 15:56
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:55
Протокол №81.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кудра Олександр Михайлович
#2714905050
110 204,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2020 15:56
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:55
Протокол №81.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 17:11
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 10:06
Договір №32.PDF укладений
23 вересня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з технічною помилкою викладаємо п.5.1. договору в новій редакції: «5.1. Постачальник зобов’язується поставити Товар до 05 жовтня 2020 року в кількості, визначеній у специфікації Додаток №1 до цього Договору»
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 110 204,00
UAH