Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини покрівлі (корпус № 2) КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
275 538,00 UAH
UA-2020-08-25-008028-a 458016d7d11f40d5a5b0ef85e7155d9d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Григорівна Жибер

+380577258176 svetlana_zhiber@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://lshmd.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3-А
Контактна особа: Світлана Григорівна Жибер
+380577258176
svetlana_zhiber@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 275 538,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 377,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведена у завантаженому файлі.
• Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерії оцінки: ціна; питома вага критерію - 100%; у зв’язку з застосуванням єдиного критерію оцінки: «ціна», методика оцінки пропозицій не зазначається.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): розмір забезпечення пропозицій учасників - 1300,00 грн.; умови надання забезпечення пропозицій учасників - наведені у завантаженому файлі.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): розмір забезпечення виконання договору про закупівлю - 5 відсотків вартості договору про закупівлю; умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - наведені у завантаженому файлі.
• Інша інформація - наведена у завантаженому файлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини покрівлі (корпус № 2) КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту. Фінансові зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника: 61103, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:18
Проєкт договору про закупівлю.docx
25 серпня 2020 17:18
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 270 534,00
UAH з ПДВ
270 534,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 16:01
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:51
Копія Декларації.pdf
03 вересня 2020 15:51
Копія ISO.pdf
03 вересня 2020 15:51
Перелік та опис робіт.pdf
03 вересня 2020 15:51
Копія ПДВ.pdf
03 вересня 2020 15:51
Гарантія 213 Авєга.rar
03 вересня 2020 15:51
Довідка про ненадання.pdf
03 вересня 2020 15:51
Довідка про ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 270 534,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:58

Документи

11 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:53
Протокол 16 АВЄГА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
270 534,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:53
Протокол 16 АВЄГА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:08
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:07
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 14:16
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 13:44
Договір.pdf укладений
24 вересня 2020 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 11.1.4, 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору «Ціна Договору» змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 221854,80 грн. (двісті двадцять одна тисяча вісімсот п’ятдесят чотири гривні 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 36975,80 грн. (тридцять шість тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 80 коп.)». Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» змінити та викласти Додаток 1 в новій редакції, що додається до додаткової угоди. Додаток 2 до Договору «Протокол погодження договірної ціни» змінити та викласти Додаток 2 в новій редакції, що додається до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 11.1.4., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору «Ціна Договору» змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 218397,60 грн. (двісті вісімнадцять тисяч триста дев’яносто сім гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 36399,60 грн. (тридцять шість тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень 60 коп.)». Додаток 1 до Договору «Договірна ціна», Додаток 2 до Договору «Протокол погодження договірної ціни» змінити та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 218 397,60
UAH (в тому числі ПДВ 36 399,60 UAH)