Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
817 828,40 UAH
UA-2020-08-25-007960-a 1bb23c2cb5b343e783e71cf1564da61e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорна Людмила Миколаївна

+380442599260 kultura_golos@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413541
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Нагорна Людмила Миколаївна
+380442599260
kultura_golos@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 17:16
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 17:16
Початок аукціону: 11 вересня 2020 12:07
Очікувана вартість: 817 828,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, Київ, 1. Дитячо-юнацький клуб «Ровесник» вул. Васильківська, 2-а 2. Дитячо-юнацький клуб «Берізка» вул. Вел.Васильківська, 136 3. Дитячо-юнацький клуб «Віночок» просп. Голосіївський, 15-а 4. Дитячо-юнацький клуб «Олімпія» просп. Голосіївський, 118-б 5. Народний театр-студія ляльок "Казкарик" дитячо-юнацького клубу "Віночок" просп. Голосіївський, 22/1 6. Студія «Гармонія» дитячо-юнацького клубу «Віночок» вул. Велика Китаївська, 61-а 7. Студія «Спектр» дитячо-юнацького клуб «Олімпія» просп. Голосіївський, 120 корп.1 8. Дитячо-юнацький клуб «Веселка» вул. Ломоносова, 7 9. Дитячо-юнацький клуб «Романтик» вул. Тарасівська, 36-а 10. Дитячо-юнацький клуб «Світанок» вул. В. Касіяна, 8 11. Бібліотека № 142 для дітей вул. Лятошинського 26 Г 12. Бібліотека ім. М.Стельмаха вул. Лятошинського, 26 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 817 828,40
UAH з ПДВ
747 607,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САТИШ" 817 828,40
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:34
Документи на переможця.pdf
21 вересня 2020 14:34
public_doc.pdf
21 вересня 2020 14:34
public_doc.p7s
21 вересня 2020 14:34
Dovidka_20251331720690677256.pdf.p7s
21 вересня 2020 14:33
Dovidka_20251331720690677256.pdf
17 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:17
Кошториси 1.pdf
17 вересня 2020 16:17
Кошториси 2.pdf
17 вересня 2020 16:17
Пропозиція.pdf
17 вересня 2020 16:17
Кошториси 3.pdf
09 вересня 2020 17:15
Scan 1.pdf
09 вересня 2020 17:15
Scan 2.pdf
09 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:11
Голосіїв_УК.rar
09 вересня 2020 17:11
Ф.СМОС_9-01-I_Звiт_про_аудит.pdf
09 вересня 2020 17:11
трудові.pdf
09 вересня 2020 17:11
Трудова Щербань О.В..pdf
09 вересня 2020 17:11
Трудова Федорець В.Г..pdf
09 вересня 2020 17:11
Трудова Мельниченко О.О..pdf
09 вересня 2020 17:11
Техпаспорт (1).pdf
09 вересня 2020 17:11
Технічні вимоги.pdf
09 вересня 2020 17:11
Статут.pdf
09 вересня 2020 17:11
Сертифікати.pdf
09 вересня 2020 17:11
сертифікат Федорчук.pdf
09 вересня 2020 17:11
Сертифікат ІСО (охорона).pdf
09 вересня 2020 17:11
Реєстр документів.pdf
09 вересня 2020 17:11
Проект договору.pdf
09 вересня 2020 17:11
Пожежна безпека.pdf
09 вересня 2020 17:11
Повноваження (оригінал).pdf
09 вересня 2020 17:11
освіта керівника.pdf
09 вересня 2020 17:11
огляди 12 шт..pdf
09 вересня 2020 17:11
мат база підтвердження.pdf
09 вересня 2020 17:11
Ліцензія ДАБІ.pdf
09 вересня 2020 17:11
Кваліфікація 2.pdf
09 вересня 2020 17:11
Кваліфікація 1.pdf
09 вересня 2020 17:11
звіт ISO 9001.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:37
Рішення та Наказ.pdf
09 вересня 2020 15:37
Опис.PDF
09 вересня 2020 15:37
Довідки.pdf
09 вересня 2020 15:37
Витяг (ПЄП).pdf
09 вересня 2020 15:37
Витяг (ЄДР).pdf
09 вересня 2020 15:37
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "САТИШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 747 607,38
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 12:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 17:02

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції учасника ПП «Охорона 004» виявлені наступні невідповідності: п. 1 Розділу 3 тендерної документації визначає зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: 1. реєстром наданих документів; 2. формою «Тендерна пропозиція» (відповідно до Додатку №4) до цієї тендерної документації;» У складі пропозиції надано документ «Реєстр наданих документів», де під п. 2 зазначено Форма «Тендерна пропозиція», проте зазначений документ відсутній в складі документів пропозиції. Отже, до пропозиції учасника необхідно надати форму «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку №4 тендерної документації. Додатком 2 2. до тендерної документації визначено технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема, визначено, що «учасник в складі пропозиції надає наступні документи … 2. Документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим замовником (Додаток 2). Документальне підтвердження відповідності послуг повинно мати розрахунок договірної ціни. До ціни пропозиції включаються за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме: -локальний кошторис; -зведений кошторисний розрахунок (із зазначенням витрат на технічний нагляд 1.5%); -розрахунок вартості матеріальних ресурсів; -технічні вимоги; Примітка: кошторисна документація подається Учасником затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання) та підписом з печаткою ліцензованого кошторисника (локальний кошторис та розрахунок вартості матеріальних ресурсів).» У складі пропозиції надано папку Голосіїв_УК.rar, яка містить усі зазначені кошториси у форматі .rar (без підписів), а також файли Skan1.pdf та Skan2.pdf, які містять кошториси, завірені належним чином, проте не в повному обсязі. Отже, до пропозиції учасника необхідно надати кошторису документацію в повному обсязі, затверджену підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання) та підписом з печаткою ліцензованого кошторисника (локальний кошторис та розрахунок вартості матеріальних ресурсів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
747 607,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 18:44
ду 3_2 зменшення суми.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 18:17
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:26
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:09
ДЮК Ровесник.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
ДЮК Олімпія.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
ДЮК Віночок.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
ДЮК Веселка.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
ДЮК Берізка.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
Гармонія ДЮК Віночок.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
студія Спектр ДЮК Олімпія.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
Казкарик ДЮК Віночок.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
Б-ка Стельмаха.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
Б-ка _142.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
ДЮК Світанок.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32
04-02-173.pdf укладений
08 жовтня 2020 09:32
ДЮК Романтик.PDF укладений
08 жовтня 2020 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 04-02/173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із зменшенням обсягів будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 04-02/173
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 724 899,91
UAH (в тому числі ПДВ 120 816,65 UAH)