Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція та благоустрій парку «Орлятко» у Солом’янському районі»
Очікувана вартість
18 624 000,00 UAH
UA-2020-08-25-007943-a 2f4a065c88614246977dd4032308134b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 11:58
Очікувана вартість: 18 624 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 93120 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція та благоустрій парку «Орлятко» у Солом’янському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Орлятко» у Солом’янському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі ________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами у термін, що не перевищує 3-х (трьох) місяців з дати перерахування авансу на рахунок Підрядника. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:10
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 31 серпня 2020 16:10
Дата відповіді: 02 вересня 2020 18:11
Шановний Замовнику! Просимо уточнити наступне: в ТД навна вимога: довідка у довільній формі щодо досвіду виконання робіт зі створення об’єктів садово-паркового господарства в якій повинна бути зазначена інформація про найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Що саме Ви маєте на увазі під фразою "Створення"? Будівництво чи реконструкція?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Будівництво та/або Реконструкція об’єктів садово-паркового господарства

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-25-007943-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ", Код ЄДРПОУ:36972558
Дата подання: 17 вересня 2020 15:43
Оскарження переможця
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" вважає, що визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ БК БУД АЛЬЯНС було проведено Тендерним комітетом з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вважаємо, що Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ БК БУД АЛЬЯНС на підставі невідповідання умовам тендерної документації згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» :
1) В підсумковій відомості ресурсів вартість Плитка для стін 250х400 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
2) В підсумковій відомості ресурсів вартість Клей для плитки ПП-010 Полипласт не відповідає вартості (завищена) зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції ;
3) В підсумковій відомості ресурсів вартість Душовi кабіни не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
4) Пункт 154 «Душові кабіни» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1 т , при фактичній вазі 0, 05т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат.
5) Згідно роз'яснення в ціноутворенні в будівництві №3/2014 заготівельно-складські витрати на металеві труби, двотаври, швелера, кутики та полоси складають 0,75% - в наданому кошторисі на ресурс «Труба профільна 120х120хбмм» відсоток заготівельно­складських витрат прийнято на рівні 2%, що являється порушенням;
6) Згідно роз'яснення в ціноутворенні в будівництві №3/2014 заготівельно-складські витрати на металеві труби, двотаври, швелера, кутики та полоси складають 0,75% - в наданому кошторисі на ресурс «Труба профільна 50х50х5» відсоток заготівельно­складських витрат прийнято на рівні 2%, що являється порушенням;
7) Згідно роз'яснення в ціноутворенні в будівництві №3/2014 заготівельно-складські витрати на металеві труби, двотаври, швелера, кутики та полоси складають 0,75% - в наданому кошторисі на ресурс «Кутик перфорований 3м» відсоток заготівельно­складських витрат прийнято на рівні 2%, що являється порушенням;
8) В підсумковій відомості ресурсів вартість Гіпсокартон вологостійкий Кнауф 12,5х1200х2500 мм не відповідає вартості (завищена) зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції ;
9) Пункт 123 «Гіпсокартон вологостійкий Кнауф 12,5х1200х2500 мм» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,0116 т , при фактичній вазі 0,0095т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
10) Пункт 124 «Гіпсокартон стіновий Кнауф 12,5х1200х2500» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,0116 т , при фактичній вазі 0,0095т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
11) Пункт 153 « Драбини металеві приставні» Підсумкової відомості ресурсів не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
12) В підсумковій відомості ресурсів вартість Швелери 8 не відповідає вартості (завищена) зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
13) В підсумковій відомості ресурсів вартість Болти з гайками та шайбами, дiаметр 16 мм не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
14) В підсумковій відомості ресурсів вартість Вимикач автоматичний 10 А , 1 п, с, 1м не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
15) Пункт 187 «Кабель АВВГ 4 х 25 мм2» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 1 кг за 1 метр, при фактичній вазі 0,559 кг , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
16) Пункт 188 «Кабель NHXH FE 180/E30 2x1,5» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,21 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
17) Пункт 189 «Кабель NHXH FE 180/E30 3x1,5» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,240 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
18) Пункт 190 «Кабель монтажний J-Y(SТ)Y ВМК 1х2х0,8» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,06 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
19) Пункт 191 «Кабель силовий з мідними жилами , з ізоляцією з ПВХ ВВП 2 х 1,5 мм» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,082 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
20) Пункт 192 «Кабель силовий з мідними жилами , з ізоляцією з ПВХ ВВП 3 х 1,5 мм» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,1412 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,147 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
21) Пункт 193 «Кабель силовий з мідними жилами , з ПВХ оболонці перерізом ВВГнгд - 5 х 1,5» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,0177 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,136 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
22) Пункт 194 «Кабель силовий з мідними жилами , з ПВХ оболонці перерізом ВВГ - 5 х 6» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,0177 т за 1 км. , при фактичній вазі 0,450 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
23) В підсумковій відомості ресурсів вартість Електроди, дiаметр 4 мм, марка Э46 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
24) В підсумковій відомості ресурсів вартість Земля рослинна не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
25) В підсумковій відомості ресурсів вартість Самшит вічнозелений (контейнер) Н- 30-40 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
26) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда помаранчева "Briosa" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
27) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда жовта "China Girl" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
28) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда жовта "Friesia" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
29) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда червона "Planten un Blomen" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
30) В підсумковій відомості ресурсів вартість Троянда червона Троянда червона "Hommage a Barbara" не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
31) В підсумковій відомості ресурсів вартість Шпаклівка Мультіфініш не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
32) В підсумковій відомості ресурсів вартість Урна (металева) не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
33) В підсумковій відомості ресурсів вартість Гойдалка-балансир ТЕ 222 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
34) В підсумковій відомості ресурсів вартість Лава садово-паркова InterAtletika LP016 не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
35) В підсумковій відомості ресурсів вартість ТЕ 307 Пісочний двір "Кораблик"не відповідає вартості зазначеній в комерційній пропозиції, наданому в складі тендерної пропозиції;
36) Пункт 365 «ТЕ 307 Пісочний двір "Кораблик"» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 0,180 т. , при фактичній вазі 0,197т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
37) Пункт 362 «Т601. Комплекс для дітей з особливими фізичними потребами Inter Atletika .» Підсумкової відомості ресурсів при розрахунку транспортних витрат врахована вага 2,355 т. , при фактичній вазі 0,985 т , що призвело до невірного розрахунку транспортних витрат;
38) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 3 «Ущiльнення грунту щебенем» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
39) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 4 «Улаштування бетонної пiдготовки» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
40) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 6 «Улаштування залiзобетонних монолітних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
41) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 8 «Установлення арматури окремими стрижнями з в'язанням вузлів з'єднань в плити покриття і перекриття» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
42) Локальний кошторис №2-1-2 пункт 19 ,пункт 29, пункт 39 «Фарбування металевих погрунтованих поверхонь емаллю ХВ-124» неправомірне застосування коефіцієнту K=2 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
43) Локальний кошторис №2-1-2 пункт 178 «Оформлення [оброблення] дверних прорізів у перегородках з каркасом із сталевих профілів» неправомірне застосування коефіцієнту K=1,15 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
44) Не надано підтвердження цін на основні матеріали (невідповідність Додатку №4 Тендерної документації), а саме :
- Літній концертний комплекс з критою сценою " Джерело";
- Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi,ФЕМ 80 мм "Сіті" (нуар);
- Гумова плитка зі з"єднувальними пластиковими втулками товщ.3 см;
- Сендвич - панелi металевi стiновi добiрнi з обшивками iз сталевих профiльованих листiв з утеплювачем iз пінополістирола товщиною 120 мм;
- Поребрики ВР 100.20.8;
- Цементно-піщана суміш М100;
- Блоки дверні металопластикові;
- Пiсок природний, рядовий;
- Мастика Эврика;
- Секція огорожі interatletika S764.12;
- Вогнезахисний матерiал;
- Гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю, клас А-III, дiаметр 12 мм;
- Труба профільна 120х120х6;
Та інші матеріали.
Визнавши переможцем процедури закупівлі ТОВ БК БУД АЛЬЯНС Замовник порушив вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ БК БУД АЛЬЯНС не відповідала умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону та статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Не відхиливши пропозицію ТОВ БК БУД АЛЬЯНС Тендерний комітет порушив право інших учасників на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (стаття 3 Закону). На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ БК БУД АЛЬЯНС ". 2. Визнати пропозицію ТОВ БК БУД АЛЬЯНС такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Відмінити процедуру закупівлі у встановленому порядку. У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших органів що розглядають справи повязані з корупціїєю. Генеральний директор ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" _________ Р.А. Топазли
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 вересня 2020 19:03
Причина: Вимога подана помилково.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000046 ● 0daab536363345abb92455e93c109855
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
66 UA-2020-08-25-007943-a 25.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі

2020-11-04 17:58:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не погоджується з висновком про результати проведення моніторингу закупівлі та надає інформацію щодо оскарження у суді.
Дата публікації: 06 листопада 2020

Документи:

09 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
09 листопада 2020 10:56
Оскарження 640/27598/20
06 листопада 2020 09:59
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:56
повідомлення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 18 150 873,59
UAH з ПДВ
17 699 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ 18 601 600,97
UAH з ПДВ
17 699 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС 18 433 564,76
UAH з ПДВ
18 433 564,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 15:27
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:20
БГ.zip
10 вересня 2020 15:20
24. Витяг з ЄДР.pdf
10 вересня 2020 15:20
23. Проект договору.pdf
10 вересня 2020 15:20
21. Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2020 15:20
10. довідки ст. 17 ЗУ.pdf
10 вересня 2020 15:20
6. Ліцензія.pdf
10 вересня 2020 15:20
5. Статут АДАМАНТ.pdf
10 вересня 2020 15:20
2.9.Договір Акветико.pdf
10 вересня 2020 15:20
2.8. Договір ДБУ–208.pdf
10 вересня 2020 15:20
2.7. Договір Експрес-ВР.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:24
частина 3_.pdf
09 вересня 2020 15:24
наказ і рішення.pdf
09 вересня 2020 15:24
Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2020 15:24
Витяг з ЄДР .pdf
09 вересня 2020 15:24
аналогічні роботи 2.7z
09 вересня 2020 15:24
аналогічні роботи 1.7z
09 вересня 2020 15:24
Cтатут МІСТОБУДПРОЕКТ (1).pdf
09 вересня 2020 15:24
частина 2.pdf
09 вересня 2020 15:24
Тех._ якісні_ к-сні х-ки.pdf
09 вересня 2020 15:23
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2020 15:23
ст. 17.pdf
09 вересня 2020 15:23
Наявність фахівців.pdf
09 вересня 2020 15:23
Наказ на виконроба.pdf
09 вересня 2020 15:23
МТБ.pdf
09 вересня 2020 15:23
Захист довкілля.pdf
09 вересня 2020 15:23
достовірна інформація.pdf
09 вересня 2020 15:23
Досвід.pdf
09 вересня 2020 15:23
договір підряду.pdf
09 вересня 2020 15:23
Гарантія якості.pdf
09 вересня 2020 15:23
Відомість.pdf
09 вересня 2020 15:23
Без субпідрядників.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 14:34
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:22
Протокол ззу.pdf
22 вересня 2020 14:15
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:10
Ліцензія.pdf
22 вересня 2020 14:10
Довідки як пер.pdf
10 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:47
тех.чатсина 1.pdf
10 вересня 2020 15:47
тех.частина 3.pdf
10 вересня 2020 15:47
тех. частина 2.pdf
10 вересня 2020 15:47
ВИТЯГ ПДВ.pdf
10 вересня 2020 15:46
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
10 вересня 2020 15:46
ПРОТОКОЛ І НАКАЗ.pdf
10 вересня 2020 15:46
СТАТУТ.pdf
10 вересня 2020 15:46
Інфо про субпідрядника.pdf
10 вересня 2020 15:46
Аналогочні роботи.rar
10 вересня 2020 15:46
Квал.ч Орлятко .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ

ТОВ БК БУД АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Відхилено 17 699 999,98
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:15
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ
#42014492
Відхилено 17 699 999,99
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:26
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС
#43197346
Переможець 18 433 564,76
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС
#43197346
18 433 564,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:46
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:20
ду3_304.9.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:18
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 09:48
доп угода Орлятко.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 09:37
ДУ 1 від 01.10.20 до Д 304.9 від 28.09.20.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 09:24
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 11:41
Договір укладений
30 вересня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущеною технічною помилкою у експертному звіті № 00727-20 від 16.09.20, допущеною ТОВ "УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА", Сторони вирішили викласти експертний звіт (Додаток 6) до Договору у новій редакції та Розділ 16 викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 304/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди викласти п.п. 4.1 Договору у новій редакції та у зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт та зняття авансового платежу за Договором Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 304/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 304/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 433 550,93
UAH (в тому числі ПДВ 3 072 258,49 UAH)