Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18920000 – 4 Сумки (Сумка транспортна індивідуальна)
Очікувана вартість
755 200,00 UAH
UA-2020-08-25-007893-a 88374b46601c40cda23ca72d0e1f9104
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380442726077 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380442726077
tender_sso@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 755 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


Тендерна документація

25 серпня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:05
ОГОЛОШЕННЯ СУМКИ.doc
25 серпня 2020 17:05
ТД СУМКА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

протоколи випробувань
Дата подання: 28 серпня 2020 16:39
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:22
В тендерній документації вимагається надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі ТУ 15.1-119-00034022-2016 Сумка транспортна індивідуальна – СТІ, Вид 3 Тип 1 зі змінами № 2 Міністерства оборони України, та відповідно до Технічних вимог Національної гвардії України від 21.09.2017 №24 (зі сповіщенням про зміну № 1) та окремо протокол на основну тканину виробу відповідно до ТУ 15.1-119-00034022-2016 Сумка транспортна індивідуальна – СТІ, Вид 3 Тип 1 зі змінами № 2 Міністерства оборони України. Просимо Вашого роз’яснення, чи достатньо надати протоколи випробувань за показниками, визначеними Обсягом перевірки Сумка транспортна індивідуальна на відповідність вимогам ТУ, що розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України та НГУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, достатньо надати протоколи випробувань за показниками, визначеними Обсягом перевірки сумки транспортної індивідуальної на відповідність вимогам технічних умов «Сумка транспортна індивідуальна (СТІ)» ТУ 15.1-119-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 2), що розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України.
Маркування
Дата подання: 28 серпня 2020 16:46
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:22
Доброго дня. Скажіть будь ласка чи будуть вважатися протоколи такими, що відповідають вимогам документації, якщо в них буде зазначено в маркуванні “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ” замість “ВЛАСНІСТЬ ССО, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”, оскільки дані протоколи було виготовлено для виконання договорів Міністерства оборони України. Вважаємо що не те маркування в протоколах є несуттєвою проблемою, якщо при цьому в них будуть відображені всі основні фізико-механічні показники основної сировини даного виробу. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На етапі подання тендерних пропозицій учасники можуть подавати протоколи в яких зазначено в маркуванні “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ” замість “ВЛАСНІСТЬ ССО, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”.
Аналогічний договір
Дата подання: 28 серпня 2020 16:55
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:23
Скажіть будь ласка чи буде вважатися аналогічним договір за Кодом ДК 021:2015 – 18920000 – 4 Сумки, але з іншою конкретною назвою предмету закупівлі , наприклад сумка-підсумок, чи інше? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 3 Додатку № 2, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати оригінал попередньо укладеного договору, виконаного в повному обсязі, що відповідає предмету закупівлі (ДК 021:2015 – 18920000 – 4 Сумки) або його конкретній назві (сумка транспортна індивідуальна) та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
протоколи
Дата подання: 28 серпня 2020 18:51
Дата відповіді: 01 вересня 2020 11:23
Доброго дня! В тендерній документації вимагається надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТУ 15.1-119-00034022-2016 Сумка транспортна індивідуальна – СТІ, Вид 3 Тип 1 зі змінами № 2 Міністерства оборони України – для лоту 1 та Технічних вимог Національної гвардії України від 21.09.2017 №24 (зі сповіщенням про зміну № 1) – для Лоту 2. Просимо Вашого роз’яснення, що мається на увазі під протоколом на предмет закупівлі: чи достатньо надати протоколи за показниками «лінійні виміри», «конструкція» та «маркування»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо надати протоколи випробувань за показниками, визначеними Обсягом перевірки сумки транспортної індивідуальної на відповідність вимогам технічних умов «Сумка транспортна індивідуальна (СТІ)» ТУ 15.1-119-00034022:2016 (зі сповіщенням про зміни № 2), що розміщений на офіційному сайті Міністерства оборони України.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-25-007893-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 25 вересня 2020 16:43
Скарга
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:17
рішення від 30.09.2020 № 18350.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:17
інформація про перенесення від 08.10.2020 №15871.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 12:01
інформація про перенесення від 21.10.2020 №16683.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 10:47
інформація про перенесення від 23.10.2020 № 16847.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2020 14:52
рішення від 26.10.2020 №19908.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 21:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України щодо усунення порушення
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 16:31

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 16:35
Висновки СЕС.pdf
25 вересня 2020 16:35
Проект Договору.pdf
25 вересня 2020 16:35
Проткол відхилення№ 229.pdf
25 вересня 2020 16:35
Протокол випробувань.pdf
25 вересня 2020 16:35
Скарга.pdf
07 жовтня 2020 14:58
Додаток 2.docx
07 жовтня 2020 14:58
Додаток 1.pdf

Документи подані замовником

10 листопада 2020 16:31
№ 298.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сумка транспортна індивідуальна тип 1
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 050,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6300 UAH

Аукціон

Початок: 11 вересня 2020 15:29
Закінчення: 11 вересня 2020 16:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 шт
Сумка транспортна індивідуальна тип 1
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 13 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-08-25-007893-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕНАВІ", Код ЄДРПОУ:41367899
Дата подання: 25 вересня 2020 16:43
Скарга
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:17
рішення від 30.09.2020 № 18350.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:17
інформація про перенесення від 08.10.2020 №15871.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 12:01
інформація про перенесення від 21.10.2020 №16683.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 10:47
інформація про перенесення від 23.10.2020 № 16847.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2020 14:52
рішення від 26.10.2020 №19908.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 21:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України щодо усунення порушення
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 16:31

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 16:35
Висновки СЕС.pdf
25 вересня 2020 16:35
Проект Договору.pdf
25 вересня 2020 16:35
Проткол відхилення№ 229.pdf
25 вересня 2020 16:35
Протокол випробувань.pdf
25 вересня 2020 16:35
Скарга.pdf
07 жовтня 2020 14:58
Додаток 2.docx
07 жовтня 2020 14:58
Додаток 1.pdf

Документи подані замовником

10 листопада 2020 16:31
№ 298.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" 203 400,00
UAH з ПДВ
179 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ" 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНАВІ" 180 000,00
UAH з ПДВ
178 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АнВа" 209 934,00
UAH з ПДВ
209 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:11
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2020 17:11
статут ПРАЙМФОРМ 2019.pdf
09 вересня 2020 17:11
Протоколи випробувань.pdf
09 вересня 2020 17:11
Проект договору.pdf
09 вересня 2020 17:11
Письмова згода учасника.pdf
09 вересня 2020 17:11
Інформація договори.pdf
09 вересня 2020 17:11
Довідка працівники.pdf
09 вересня 2020 17:11
Довідка не внес до ЄДР.pdf
09 вересня 2020 17:11
Довідка МТБ.pdf
09 вересня 2020 17:11
ГЛ захист довкілля.pdf
09 вересня 2020 17:11
Висновки СЕС.pdf
09 вересня 2020 17:11
Vutyag_z_nakazu_Davidchuk.zip
09 вересня 2020 17:11
Dovirenist_Davidchuk.zip
09 вересня 2020 17:11
Dovidka_pro_nazvu.zip
09 вересня 2020 17:11
Bankivska_Licenzia.zip

Публічні документи

09 вересня 2020 20:14
Електронний підпис
09 вересня 2020 20:09
Відомості учасника.pdf
09 вересня 2020 20:09
Договір.pdf
09 вересня 2020 20:09
04 Статут.pdf
09 вересня 2020 20:09
цінова пропозиція 1.pdf
09 вересня 2020 20:09
Довідка працівники.pdf
09 вересня 2020 20:09
07 витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2020 20:09
СТИ материалы СЕС.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:34
протокол №3.pdf
16 вересня 2020 15:32
Статут (Нова редакція).pdf
10 вересня 2020 08:47
Електронний підпис
10 вересня 2020 08:46
Протокол випробувань.pdf
09 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:12
Інші документи лот №1.pdf
09 вересня 2020 17:12
Довідка згідно статті 17.pdf
09 вересня 2020 17:12
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
09 вересня 2020 17:12
Dovirenist Davidchuk.zip
09 вересня 2020 17:12
Dovidka pro nazvu.zip
09 вересня 2020 17:12
Bankivska Licenzia.zip
09 вересня 2020 17:12
203272_ГР_2524_6 300,00.zip
09 вересня 2020 17:12
Статут.pdf
09 вересня 2020 17:12
Протокол №1.pdf
09 вересня 2020 17:12
Витяг.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
09 вересня 2020 18:10
Електронний підпис
09 вересня 2020 18:04
Цінова пропозиція лот 2.pdf
09 вересня 2020 18:04
Цінова пропозиція лот 1.pdf
09 вересня 2020 18:04
Довідки статті 17.pdf
09 вересня 2020 18:04
5. Лист-гарантія.pdf
09 вересня 2020 18:04
3. Письмова згода лот 2.pdf
09 вересня 2020 18:04
3. Письмова згода лот 1.pdf
09 вересня 2020 18:04
2. Наявність працівників.pdf
09 вересня 2020 18:04
1.3 Статут нова редакція.pdf
09 вересня 2020 18:04
1. Наявність обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАЙМФОРМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ"

ТОВ "ДЕНАВІ"

ТОВ "АнВа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДЕНАВІ"
#41367899
Очікує рішення 178 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:30
ТОВ "ДЕНАВІ"
#41367899
Рішення скасоване 178 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 16:13
ТОВ "ПРАЙМФОРМ"
#39012343
Рішення скасоване 179 982,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:30
ТОВ "АнВа"
#03058052
Рішення скасоване 209 934,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 11:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ"
#31642848
Рішення скасоване 210 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:30

Документи

10 листопада 2020 16:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1). Наданий учасником статут не приведений у відповідність до Закону України від 06.02.2018 року № 2275-VIII "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". 2). Посилання на вимогу в тендерній документації: підпункт 1.3. пункт 1 Таблиця 3 Додаток № 2. 3). Надати статут (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена учасником або нотаріально завірена копія), з урахуванням Закону України від 06.02.2018 року № 2275-VIII "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".

Документи

18 вересня 2020 13:53
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:52
№ 229.pdf
11 вересня 2020 16:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:15
№ 236.pdf
18 вересня 2020 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. У довідці учасника про наявність матеріально-технічної бази відсутня інформація про наявність в учасника технологій необхідних для виконання умов договору. 2. Посилання на вимогу тендерної документації: пункт 1 Таблиці 1 Додатку № 2 «Оригінал довідки в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних учаснику для виконання умов договору.» 3. Учасник повинен надати довідку, (у сканованому вигляді з оригіналу) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка має містити інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних учаснику для виконання умов договору.

Документи

25 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:07
№ 247.pdf
22 вересня 2020 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 вересня 2020 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 16:22
Кінець періоду оскарження: 27 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 27 листопада 2020 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв’язку з перерозподілом кошторисних призначень головним розпорядником бюджетних коштів, доведеного до замовника довідкою Державної судової адміністрації від 02.11.2020 № 183, тендер за кодом ДК 021:2015 – 18920000 – 4 Сумки (Сумка транспортна індивідуальна) Лот 1 Сумка транспортна індивідуальна тип 1 визнати таким, що не відбувся, по причині скорочення видатків на здійснення закупівлі товарі, робіт та послуг.
Документи:
16 листопада 2020 16:22
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:20
№ 303.pdf