Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро
Очікувана вартість
3 742 092,49 UAH
UA-2020-08-25-005310-a ● b71de80d6b4143c8b517f4fc02942419
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" |
Код ЄДРПОУ: | 02010681 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 |
Контактна особа: |
Залюбовська Вікторія Володимирівна +380990036877 tenderviktorijadma88@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2020 14:10 |
Очікувана вартість: | 3 742 092,49 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 420,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18710 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Категорія Замовника: відповідно до статті 2, частини 4, пункту 3 - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Усі документи,які складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Севастопольська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2020 10:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
03 вересня 2020 10:55 |
Додаток3зм.docx | |
26 серпня 2020 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2020 14:48 |
Види та об_єми робіт (дефектний акт).xls | |
25 серпня 2020 14:48 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
25 серпня 2020 14:48 |
Додаток2.docx | |
25 серпня 2020 14:48 |
Додаток1.docx | |
25 серпня 2020 14:48 |
ТД .docx |
03 вересня 2020 10:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||
03 вересня 2020 10:55 |
Додаток3зм.docx
|
||
26 серпня 2020 17:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
25 серпня 2020 14:48 |
Види та об_єми робіт (дефектний акт).xls
|
||
25 серпня 2020 14:48 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||
25 серпня 2020 14:48 |
Додаток2.docx
|
||
25 серпня 2020 14:48 |
Додаток1.docx
|
||
25 серпня 2020 14:48 |
ТД .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 25 серпня 2020 17:24
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:58
Шановний Замовнику! Поясніть, будь ласка, чому ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Додаток №3 до тендерної документації), так кардинально відрізняються в закупівлях UA-2020-08-21-002423-a ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (холодного і гарячого водопостачання) будівлі гуртожитку №7 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Набережна Перемоги №44А, м. Дніпро та UA-2020-08-25-005310-a ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро. В ваших діях проглядається прописування умов під конкретного учасника, тому просимо не порушувати принципи здійснення публічних закупівель, та привести тендерну документацію до єдиних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація складена у повній відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, та враховує всі вимоги до учасників в частині професійних якостей, матеріально-технічного забезпечення, наявності відповідного кваліфікованого персоналу, фінансової спроможності, добросовісного проведення робіт у повному дотриманні вимог законодавства, в тому числі в частині охорони праці, у відповідності до конкретного предмету закупівлі з урахуванням його особливостей. Зауважуємо, що положення Закону України «Про публічні закупівлі» жодним чином не регулюють тотожність вимог тендерної документації до різних предметів закупівлі, тож зазначаємо, що вимога містить елементи суб’єктивної оцінки та викликана неможливістю деяких потенційних учасників забезпечити виконання робіт щодо зазначеного предмету закупівлі згідно положень чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-25-005310-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП", Код ЄДРПОУ:38754563
Дата подання: 26 серпня 2020 14:10
щодо вимог прописаних під конкретного учасника
Шановний Замовнику! Ознайомившись з умовами закупівлі в нас виникла підозра, що дана закупівля прописана під конкретного учасника ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД".
Встановлені такі вимоги до учасників торгів, які є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами встановленими в інших Ваших аналогічних закупівлях: UA-2020-04-28-000006-b ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №1а Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 32, м. Дніпро; UA-2020-05-26-005147-b ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі плавального басейну Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17, м. Дніпро; UA-2020-05-26-001870-c ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 32, м. Дніпро.
Тому вимагаємо переглянути вимоги до учасників і привести тендерну документацію у відповідності до вимог Закону, а саме Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також дати можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері для максимальної економії та ефективності. На додаток: в вищезазначених закупівлях було по чотири учасники на відміну від закупівлі UA-2020-03-31-000006-b де було тільки два.
Розгорнути
Згорнути
Встановлені такі вимоги до учасників торгів, які є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами встановленими в інших Ваших аналогічних закупівлях: UA-2020-04-28-000006-b ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №1а Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 32, м. Дніпро; UA-2020-05-26-005147-b ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі плавального басейну Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17, м. Дніпро; UA-2020-05-26-001870-c ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (покрівлі) будівлі гуртожитку №1 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 32, м. Дніпро.
Тому вимагаємо переглянути вимоги до учасників і привести тендерну документацію у відповідності до вимог Закону, а саме Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також дати можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері для максимальної економії та ефективності. На додаток: в вищезазначених закупівлях було по чотири учасники на відміну від закупівлі UA-2020-03-31-000006-b де було тільки два.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 16:13
Шановний Учаснику! Тендерна документація складена у повній відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, та враховує всі вимоги до учасників в частині професійних якостей, матеріально-технічного забезпечення, наявності відповідного кваліфікованого персоналу, фінансової спроможності, добросовісного проведення робіт у повному дотриманні вимог законодавства, в тому числі в частині охорони праці, у відповідності до конкретного предмету закупівлі з урахуванням його особливостей. Зауважуємо, що положення Закону України «Про публічні закупівлі» жодним чином не регулюють тотожність вимог тендерної документації до різних предметів закупівлі, тож зазначаємо, що вимога містить елементи суб’єктивної оцінки та викликана неможливістю деяких потенційних учасників забезпечити виконання робіт щодо зазначеного предмету закупівлі згідно положень чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-08-25-005310-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП", Код ЄДРПОУ:38754563
Дата подання: 31 серпня 2020 12:25
щодо вимог прописаних під конкретного учасника
Шановний Замовнику! Вами відхилена наша вимога стосовно того, що дана закупівля прописана під конкретного учасника ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД", але Ви не обґрунтували та не надали роз’яснення, чим відрізняються ремонт покрівель гуртожитку №1а ( закупівля UA-2020-04-28-000006-b), будівлі плавального басейну ( закупівля UA-2020-05-26-005147-b), гуртожитку №1 ( закупівля UA-2020-05-26-001870-c) і покрівлі гуртожитку №4 (даної закупівлі). Які особливості цього гуртожитку? Для чого так посилювати кваліфікаційні вимоги?
А саме, чому так різко знадобилося (чим може вплинути на ремонт покрівлі гуртожитку даної закупівлі в порівнянні з покрівлями інших?):
-обов’язкова наявність в штаті підприємства атестованого ВИКОНАВЦЯ РОБІТ з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва, який має право виконувати роботи з підвищеною небезпекою; -копії відповідних посвідчень з питань охорони праці ПОСАДОВИХ ОСІБ підприємства (саме ПОСАДОВИХ ОСІБ ?!) , а також інших співробітників. Чому раптово знадобилося: обов’язкова наявність в штаті підприємства ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ!!! Чому раптово знадобилося: копія ШТАТНОГО РОЗПИСУ та ще й з наказом про затвердження і введення в дію штатного розпису. Звіт про фінансові результати раптом знадобився за попередні 2 роки. І так далі (типу -розрахунок показника загальновиробничих та адміністративних витрат по підприємству).
Тому, ще раз, вимагаємо переглянути кваліфікаційні вимоги до учасників і привести тендерну документацію у відповідності до вимог Закону, а саме Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також дати можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері для максимальної економії та ефективності.
Розгорнути
Згорнути
А саме, чому так різко знадобилося (чим може вплинути на ремонт покрівлі гуртожитку даної закупівлі в порівнянні з покрівлями інших?):
-обов’язкова наявність в штаті підприємства атестованого ВИКОНАВЦЯ РОБІТ з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва, який має право виконувати роботи з підвищеною небезпекою; -копії відповідних посвідчень з питань охорони праці ПОСАДОВИХ ОСІБ підприємства (саме ПОСАДОВИХ ОСІБ ?!) , а також інших співробітників. Чому раптово знадобилося: обов’язкова наявність в штаті підприємства ІНЖЕНЕРА З ОХОРОНИ ПРАЦІ!!! Чому раптово знадобилося: копія ШТАТНОГО РОЗПИСУ та ще й з наказом про затвердження і введення в дію штатного розпису. Звіт про фінансові результати раптом знадобився за попередні 2 роки. І так далі (типу -розрахунок показника загальновиробничих та адміністративних витрат по підприємству).
Тому, ще раз, вимагаємо переглянути кваліфікаційні вимоги до учасників і привести тендерну документацію у відповідності до вимог Закону, а саме Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також дати можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері для максимальної економії та ефективності.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 вересня 2020 11:31
Шановний Учаснику! В жодній з ваших вимог, які повинні передбачати визначення конкретних передумов обмеження конкуренції, які призводять до дискримінації учасників, не наведено визначальних фактів значного посилення кваліфікаційних вимог, які не можуть бути дотримані ліцензованою будівельною організацією, яка ефективно використовує матеріально-технічну базу та ефективно використовує її складові в процесі виконання роботи згідно діючого законодавства України.
Наявність Ліцензії передбачає наявність кадрової структури Учасника, в якій визначено обов’язкові кадрові складові (наявність керівників, виконробів, головних спеціалістів) в організаційній структурі ліцензованого підприємства. Звертаємо вашу увагу, що виконроб – є посадовою особою підрядника, відповідальною за виконання робіт на об’єкті, безпеку виконання робіт, дотримання робітниками вимог з охорони праці, дотримання санітарно-гігієнічних норм та норм законодавства на постійній основі. Відсутність в штаті підприємства атестованого виконавця робіт з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва, який має право виконувати роботи з підвищеною небезпекою, ставить під сумнів можливість Учасника виконувати роботи на об’єкті у відповідності до чинного законодавства.
Уважно вивчивши тендерну документацію, Учасник може звернути свою увагу на посилання до законодавчих актів та нормативних документів, що регулюють обов’язкову діяльність підприємств в сфері охорони праці, а саме:
- до наказу № 15 від 26.01.2005 Державного комітету України з нагляду за охороною праці, щодо надання копій відповідних посвідчень з питань охорони праці посадових осіб підприємства, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці,
- до Статті 15 Закону України від 14.10.1992 № 2694-XII «Про охорону праці», щодо обов’язкової наявності в штаті підприємства інженера з охорони праці або іншого працівника, який має відповідну підготовку.
Копія штатного розпису та наказу Учасника за формою, встановленою чинним законодавством України надається Учасником на підтвердження інформації щодо працевлаштування виконавця робіт та інженера з охорони праці (або іншого працівника, який має відповідну підготовку) у Учасника.
Середньорічний обсяг річних доходів (виручка) Учасника за попередні 2 роки дають можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері.
Щодо вимоги про розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат.
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.2.6 «Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (розділ 4.3), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).»
Таким чином, вищеназвані умови тендерної документації не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників, які здійснюють свою професійну діяльність згідно чинного законодавства, мають відповідну матеріально-технічну базу і відповідний персонал.
Наявність Ліцензії передбачає наявність кадрової структури Учасника, в якій визначено обов’язкові кадрові складові (наявність керівників, виконробів, головних спеціалістів) в організаційній структурі ліцензованого підприємства. Звертаємо вашу увагу, що виконроб – є посадовою особою підрядника, відповідальною за виконання робіт на об’єкті, безпеку виконання робіт, дотримання робітниками вимог з охорони праці, дотримання санітарно-гігієнічних норм та норм законодавства на постійній основі. Відсутність в штаті підприємства атестованого виконавця робіт з вищою освітою у галузі будівництва або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва, який має право виконувати роботи з підвищеною небезпекою, ставить під сумнів можливість Учасника виконувати роботи на об’єкті у відповідності до чинного законодавства.
Уважно вивчивши тендерну документацію, Учасник може звернути свою увагу на посилання до законодавчих актів та нормативних документів, що регулюють обов’язкову діяльність підприємств в сфері охорони праці, а саме:
- до наказу № 15 від 26.01.2005 Державного комітету України з нагляду за охороною праці, щодо надання копій відповідних посвідчень з питань охорони праці посадових осіб підприємства, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці,
- до Статті 15 Закону України від 14.10.1992 № 2694-XII «Про охорону праці», щодо обов’язкової наявності в штаті підприємства інженера з охорони праці або іншого працівника, який має відповідну підготовку.
Копія штатного розпису та наказу Учасника за формою, встановленою чинним законодавством України надається Учасником на підтвердження інформації щодо працевлаштування виконавця робіт та інженера з охорони праці (або іншого працівника, який має відповідну підготовку) у Учасника.
Середньорічний обсяг річних доходів (виручка) Учасника за попередні 2 роки дають можливість більшій кількості учасників взяти участь в тендері.
Щодо вимоги про розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат.
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.2.6 «Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (розділ 4.3), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).»
Таким чином, вищеназвані умови тендерної документації не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників, які здійснюють свою професійну діяльність згідно чинного законодавства, мають відповідну матеріально-технічну базу і відповідний персонал.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" |
3 691 281,32
UAH з ПДВ
|
3 653 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРЕМ'ЄРА Л ТА Л" |
3 742 000,00
UAH з ПДВ
|
3 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" #20200379 |
Переможець |
3 653 860,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2021 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 14:34
|
ду до дог 47-20 покрівля гурт 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 20:31
|
сканирование0722.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 14:46
|
технічна помилка.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 14:40
|
Epson_1472.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 47/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 47/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |